abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119141715
Eventjes een dagje niet alle dailies hier, ben er een beetje zat van. Enkel Tillers & GL gedaan.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_119142130
quote:
15s.gif Op maandag 12 november 2012 21:02 schreef Blistering het volgende:
Eventjes een dagje niet alle dailies hier, ben er een beetje zat van. Enkel Tillers & GL gedaan.
Ik doe alleen 1 hub per dag. Nou ja en tillers, maar das in 5 minuten gebeurt en dan sla ik wat irritante over. Als ik die gem in die caves niet direct vind en die kip quest.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_119143206
Terecht inderdaad.

Hier net ff een inscription staff gemaakt voor een caster alt. Nu nog kijken wat ik wil levellen naar 90, mage, lock of balance druid. Keuzes :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_119143306
Bij die kip quest kan je gewoon rechtsklikken op de kip-buff en dan gaat ie ook weg. Scheelt vliegen naar de coop etc.
pi_119147103
Vraagje; ik had net een heroic gedaan, en bij de laatste boss dropte 2 leuke items. Dus ik need allebei, blijkbaar heb ik ze beide verloren. Van de staff geen probleem, zal wel de Mage zijn geweest. Maar de leather spell item (ik ben resto druid) begrijp ik het niet. Nu wilde ik weten wie de leather had geneed (en gewonnen dus) maar dat zag ik nergens in mijn log. Ik wilde die gast namelijk even op mijn black list zetten :D

Geen probleem verder, ik kan het item toch niet krijgen en er zijn genoeg ninja's. Maar nu vroeg ik mij wel af hoe ik in de toekomst de rolls wel kan zien. Iemand die dat weet?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_119147217
Esc => Interface => Controls => Auto Open Loot Rolls Window
pi_119147428
Of in de chat op het woord [Loot] klikken.
pi_119149251
Beide bedankt.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  dinsdag 13 november 2012 @ 07:52:17 #159
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_119154193
Kan het niet ook nog door '/loot' te typen?

Mogelijkheden te over. :P
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_119154761
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:57 schreef pl4kkie het volgende:
Ik heb al weken een brandende vraag. Weet iemand een addon waarmee je kan zien hoeveel damage je spells doen in je auction bar. Drdamage werkt niet meer :(
Voor zover ik weet is er een optie die ingame zit die van het 8000-10000 een 9000 maakt. althans zoiets.
Ik zie in ieder geval de damage die mijn spells doen wel in mijn actionbar
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_119154855
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 07:52 schreef Wolve000 het volgende:
Kan het niet ook nog door '/loot' te typen?

Mogelijkheden te over. :P
Dit deed ik meestal, tot dat ik het moe was en een macro maakte met /loot erin :P
Kwestie van op de macro klikken voor show, en nog keer voor weer weg :D
pi_119157815
Are you kidding me, in Cataclysm heb ik alleen maar lopen zeiken over hoe kut ik m'n DK wel niet vond, en nu heb ik gewoon plezier tijdens 't levellen! Wat is deze :o
pi_119158164
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:18 schreef Blistering het volgende:
Are you kidding me, in Cataclysm heb ik alleen maar lopen zeiken over hoe kut ik m'n DK wel niet vond, en nu heb ik gewoon plezier tijdens 't levellen! Wat is deze :o
hogere survivability? priester ofzo kan toch minder dmg soaken dan een dk, en persoonlijk vind ik dat wel een Pro tijdens het levelen.
Dan kun je iig meer dan 2 mobs tegelijk aan zonder geassraped te worden
pi_119158263
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:30 schreef Olment het volgende:

[..]

hogere survivability? priester ofzo kan toch minder dmg soaken dan een dk, en persoonlijk vind ik dat wel een Pro tijdens het levelen.
Dan kun je iig meer dan 2 mobs tegelijk aan zonder geassraped te worden
Weet niet, maar vind het gewoon wel weer leuk spelen. Heb natuurlijk ook die archeology polearm waarmee je alles in 2 klappen dood slaat. En wat je zegt inderdaad, plate class dus sowieso dat meer mobs geen probleem is.

Vind alleen worgen wel heel lelijk :@
pi_119158760
Kan iemand me even knijpen, ik geloof namelijk niet wat ik net zag...een Blood DK deed 235K dps in een hc! :{
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_119158895
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:46 schreef Hathor het volgende:
Kan iemand me even knijpen, ik geloof namelijk niet wat ik net zag...een Blood DK deed 235K dps in een hc! :{
Lolled, welke HC?

* Blistering knijpt
pi_119158959
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:50 schreef Blistering het volgende:

[..]

Lolled, welke HC?

* Blistering knijpt
In die brouwerij, ben de naam effe kwijt. :@
pi_119158967
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:50 schreef Blistering het volgende:

[..]

Lolled, welke HC?

* Blistering knijpt
Denk eerste boss in die Boom dungeon (geen idee naam) met die oranje slimes waarmee je dmg increase buff krijgt. boss record kill van dbm staat bij mij op 25 sec ofzo xD gemiddeld doe ik daar ook 190k dps
  dinsdag 13 november 2012 @ 11:55:22 #169
296917 Abby79
Being myself!
pi_119159051
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:46 schreef Hathor het volgende:
Single target of AoE? Want AoE is dat makkelijk te halen met genoeg mobs :P
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_119159103
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:55 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Single target of AoE? Want AoE is dat makkelijk te halen met genoeg mobs :P
Van alles een beetje, hij ging als een gek tekeer en pulde gewoon alles tegelijk, hij had er zogezegd volledig schijt aan. :') Maar ja single target of niet, ik vond het gewoon een vreselijk zieke DPS.
pi_119159125
Hebbie een armory? :@
pi_119159379
Vigilance is ook enorm sterk nu, als je als tank grote groeps pulled doe je zo 200k dps.
pi_119162242
Warriortank, ergens op een boss in HoF: 480k dps....
Maar 235k in een heroic dungeon is ook idioot hoog :D Nog niet eerder gezien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119162273
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:58 schreef Blistering het volgende:
Hebbie een armory? :@
Die DK bedoel je? Zal best, ik kan alleen zijn naam niet meer voor de geest halen, en mijn laatste recount is reset op het moment dat ik een BG indook, sorry, was eigenlijk zelf ook best nieuwsgierig naar zijn gear.
pi_119162293
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Warriortank, ergens op een boss in HoF: 480k dps....
Maar 235k in een heroic dungeon is ook idioot hoog :D Nog niet eerder gezien.
In die LFR groepen krijg je volgens mij ook waanzinnige buffs, dus dat verbaast me niet eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')