Succes op de 2e boss! Zo'n hekel aan dat laatste stuk.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 19:48 schreef Maax het volgende:
mount neverest is echt grappig, er zitten frozen climbers op! Blokjes ijs met een pikhouweel aan een armpje eruit stekend
http://www.wowhead.com/npc=66464 ? Heb die toevallig gister gekilledquote:Op zondag 11 november 2012 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]heb je die ram (geloof ik) er al dood gemaakt? Geeft een geinige trinket.
Ik ben hem gelijk gaan halen! Ge-wel-digquote:Op zondag 11 november 2012 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]heb je die ram (geloof ik) er al dood gemaakt? Geeft een geinige trinket.
krijg je die monk 50% exp bonus alleen als je panda bent of ook als je bv een undead monk bent?quote:Op zondag 11 november 2012 21:16 schreef Sjiznit het volgende:
Zo, in 3,5uur played van level 11 naar 28 gegaan. Leuk die monks
Gratzquote:Op maandag 12 november 2012 10:05 schreef KataStrofe het volgende:
Yay, Will of the Emperor down!op naar HoF!
Het is niet voor niks LFRquote:Op maandag 12 november 2012 10:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Gratz
Ik heb gister voor het eerst LFR gedaan. nou, ik wist geen tactics ed. (was healer) maar wat een roflcake is het. Denk dat we 1 wipe hebben gehad in allebei de wings.
snap ik, maar had wel wat tegenstand verwacht.quote:
Huh? Kan je tijdens een gevecht dan al de rarity zien? Hoe dan? Ik doe altijd vangen en check achteraf pas of ie rare/uncommon/etc is.. Zou nogal wat tijd en moeite schelen om al eerder te zien of het vangen de moeite is XDquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef Blistering het volgende:
Net in 1 battle een rare snake + beetle, en ik weet ze alle 2 te killen i.p.v. te vangen God-ver-domme..
edit: Lol, battle erna weer rare beetle + snake, nu 1 kunnen vangen gelukkig Maar zal ook geen hele zeldzame combo zijn als je 't 2x achter elkaar krijgt.
Addons zijn je beste vriend KataStrofe!quote:Op maandag 12 november 2012 14:36 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Huh? Kan je tijdens een gevecht dan al de rarity zien? Hoe dan? Ik doe altijd vangen en check achteraf pas of ie rare/uncommon/etc is.. Zou nogal wat tijd en moeite schelen om al eerder te zien of het vangen de moeite is XD
| 1 | /run hooksecurefunc("PlaySoundKitID", function(Q) if Q==31584 then for i=1,C_PetBattles.GetNumPets(2) do SELECTED_CHAT_FRAME:AddMessage(C_PetBattles.GetName(2,i).." - ".._G["BATTLE_PET_BREED_QUALITY"..C_PetBattles.GetBreedQuality(2,i)]) end end end) |
Ben ook meer voorstander van de addon versie dan van de Macro, macro zou ik vergeten als ik inlog en als je hem perongelijk 2x hit krijg je de messages elk fight 2x.quote:Op maandag 12 november 2012 14:39 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Addons zijn je beste vriend KataStrofe!![]()
http://www.curse.com/sear(...)t+-+Quality+Notifier
En vanaf patch 5.1 zit het als het goed is uit zichzelf in het Pet Battle Systeem ingebouwd.
Vermoed monk. Is een class ability en geen racial.quote:Op maandag 12 november 2012 09:53 schreef Olment het volgende:
[..]
krijg je die monk 50% exp bonus alleen als je panda bent of ook als je bv een undead monk bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |