Haha, hoeveel gekocht?quote:Op zondag 11 november 2012 12:23 schreef cherrycoke het volgende:
heb gold gekochtmoest wel want drake of the north wind staat op BMAH.
45 euroquote:Op zondag 11 november 2012 12:25 schreef Blistering het volgende:
Toe maar, da's nog wel een duur grapje. ~75 dollar?
quote:
Elke healerclass heeft zijn of haar waardequote:Op zondag 11 november 2012 12:20 schreef Blistering het volgende:
Terecht ja! Die 750 stacks gister was een domme fout trouwens, eens en nooit weerInkt prijzen zijn in een nacht gedaald van 90g naar 50g, dus ik kan hooguit nog quitte spelen, maar zal wel verlies worden. Leermomentje!
Wat zijn momenteel de sterkste healers trouwens? Disc/holy is dood blijkbaar, en resto dr00d lees ik ook weinig positiefs over. Zal wel monk of shaman zijn?
quote:Op zondag 11 november 2012 12:28 schreef Blistering het volgende:
Mhm dan is jouw server wel cheap. 60k is bij mij een stukje duurder.
die duurt nog 12 uur dus hoop ikquote:Op zondag 11 november 2012 12:50 schreef Blistering het volgende:
Kan best ff duren. Je zal wel balen als de auction afgelopen is voor jij je gold binnen hebt
Als je de PTR notes leest, dan vliegen de nerfs je om de orenquote:Op zondag 11 november 2012 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Elke healerclass heeft zijn of haar waarde
En bij monkhealer vraag ik me af hoe groot de nerfs gaan worden (niet eens of ze gaan komen).
Er is geen nut meer vier totems tegelijk neer te plempen, maar er is wel een minor glyph waarmee het net lijkt of je er vier tegelijk neerzet.quote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef Blistering het volgende:
Ik zal wel heel erg scheel geweest zijn, maar klopt het dat shamans geen totem bar meer hebben? Want ik zag gister wel een shaman 4 totems in 1x neerplempen, en ik heb me op m'n eigen shaman rotgezocht, maar niets gevonden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |