Waarschijnlijk een aantal LTDs in een kerstboom constructie met aandelen aan toonder.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
heb je al je eigen BV opgericht?
Bij de DSB Bank zoeken ze nog vrijwilligers...quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef Financieel-adviseur het volgende:
Zoals ik al eerder aangaf: ik doe dit niet voor financieel gewin, wil kennis en ervaring opdoen.
Met alle respect voor de behulpzaamheid van TS maar ik denk dat 2 jaar academische ervaring net niet genoeg is om mensen van waardevol advies te voorzien.quote:Op maandag 13 februari 2012 04:00 schreef jaco het volgende:
Een ongeschikte loodgieter valt meteen door de mand omdat de leiding blijft lekken. De onkunde van een financieel adviseur zal vaak pas jaren later blijken. De adviseur heeft bijvoorbeeld het huishoudboekje van een gezin rondgekregen met een aflossingsvrije hypotheek. Het probleem ontstaat pas 10 jaar later als de hypotheek afloopt en er op geen enkele wijze gespaard is om deze af te lossen.
Een ongeschikte adviseur in een team bij een bank krijgt (hopelijk) te maken met correctie door collega's. Een zelfstandige adviseur kan echter jaren lang schade aanrichten, omdat de klant meestal de kennis niet heeft om zijn advies te toetsen.
Daar heb je een wit starterskapitaal voor nodig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat advies zou ik niet graag opvolgen, beter koop je een paar huizen en verhuur je ze.
Ik geef betere oplossingen dan jij voor het zwarte geld "probleem"quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:37 schreef Financieel-adviseur het volgende:
"Dat advies zou ik niet graag opvolgen, beter koop je een paar huizen en verhuur je ze."
De koop van deze huize is niet te verdedigen tegenover de belastingdienst
huizequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:37 schreef Financieel-adviseur het volgende:
"Dat advies zou ik niet graag opvolgen, beter koop je een paar huizen en verhuur je ze."
De koop van deze huize is niet te verdedigen tegenover de belastingdienst
Precies. Je kunt wel leuk wat ervaring op willen doen maar als je mensen echt adviezen gaat geven loop je ook het risico dat het niet loopt zoals jij verwachtte. Beetje link om financiële adviezen te gaan rondstrooien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:37 schreef Arkai het volgende:
We hebben hier een user rondlopen met een CFA II certificering en die heeft in het verleden eens aangegeven nog geen mensen financieel te durven adviseren tot hij zijn CFA III heeft.
Om even zijn woorden te citeren:
[..]
Met alle respect voor de behulpzaamheid van TS maar ik denk dat 2 jaar academische ervaring net niet genoeg is om mensen waardevol advies te voorzien.
Ga je gangquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef Financieel-adviseur het volgende:
En jij hebt mijn advies nodig, al is het maar m.b.t. jouw profielfoto.
Bij Robert jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Je zou zo bij Moszkowicz kunnen beginnen
Slimquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:28 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Online weddenschappen afsluiten op alle 3 de opties (verlies, winst, gelijk )
Tadaa, je geld is wit en tegen een beter percentage dan andere constructies
Via smurfsquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:39 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Hoe wil jij online weddenschappen afsluiten met contant geld?
Aha ok. Niet helemaal waterdicht dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Via smurfsof direct bij het kantoor van de bookmaker.
Ik had me duidelijker moeten uiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |