Idd. Afgrijselijk was het eerste wat in me opkwamquote:
Spetterschotquote:
Dayum...quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Was 't maar zo'n feest
Nee, deze is echt daar aangelegd voor het klussenEr zit dus ook een onderhouds pit in de garage zodat je onder je auto kunt klussen (of op ooghoogte aan het motorblok van de motor
), dus hij is wel helemaal ingericht op 'vies worden'
Ohquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens met dit op nog geen half uurtje rijden:
[ afbeelding ]
Die verrasten mij ook!quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:11 schreef Seven. het volgende:
Leuk huis! Inderdaad wat TLC en dan wordt het een paleisje! Ik vind je keukenkastjes leukt![]()
Die blijven wel ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:11 schreef Seven. het volgende:
Leuk huis! Inderdaad wat TLC en dan wordt het een paleisje! Ik vind je keukenkastjes leukt
hier blijft onderandere de gordijnen altijd hangen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef AnneX het volgende:
Feli Mo en husband met de aankoop van een écht engels huis !![]()
In duitsland nemen ze bij verkoop de keuken méeen laten ze in Engeland de bedden + ombouw įchter ?
Geregeld!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil wel komen dinner party'enIncl. authentieke Engelsman
Moeten we zeker wel intenet ter beschikking stellen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil wel komen dinner party'enIncl. authentieke Engelsman
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:30 schreef Wolve000 het volgende:
Moeten we zeker wel intenet ter beschikking stellen?
wij zijn toch vriendjes?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
Dining Room zal in praktijk vooral een studeer/laptophok worden
We eten ook meestal voor de tv, maar hebben op zich nog wel eens wat gasten, en dinner partiesik hoop dat we er genoeg vrienden maken om dat ook wel eens te doen
quote:
my line...quote:
quote:
Als iedereen eens zou stoppen met roepen dat ze 'langs willen komen' en het ook gewoon gaan doen dan schieten we veel meer opquote:
Thanks!quote:
Dat is wel zo handig jaquote:Op maandag 12 november 2012 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks!Vinden wij ook, maar we gaan ook niet te hard van stapel lopen in het begin... eerst maar 's het noodzakelijke!
Braziliaanse leisteen?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Afgelopen weekend even de B&Q (soort gamma) binnengelopen en wat gekeken naar vloertegels voor in de keuken, en we zijn er eigenlijk wel uit![]()
Deze:
[ afbeelding ]
Liscannor!!!quote:Op woensdag 21 november 2012 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
Leisteen in ieder geval wel. Waar het vandaan komt: geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |