twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 08-11-2012 om 13:37:10In mijn hele carrière heb ik dit nog nooit meegemaakt! De spelersbus van #Feyenoord is weg!! @Feyenoord reageer retweet
Wie heeft mijn grap gejat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 08-11-2012 om 13:37:10In mijn hele carrière heb ik dit nog nooit meegemaakt! De spelersbus van #Feyenoord is weg!! @Feyenoord reageer retweet
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De vrienden van Babel zijn langs geweest in Rotterdam?
Niet echt een verrassing.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 10:59:13Volgens het AD staat de gehuurde Omar Elabdellaoui inmiddels al op de nominatie om terug te keren naar Manchester City. #Feyenoord reageer retweet
Heeft niets, maar dan ook echt niets laten zien.quote:
Lijkt me ook het bestequote:Op zaterdag 10 november 2012 11:06 schreef E.H. het volgende:
Niet echt een verrassing.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 10:59:13Volgens het AD staat de gehuurde Omar Elabdellaoui inmiddels al op de nominatie om terug te keren naar Manchester City. #Feyenoord reageer retweet
Ligt eraan wat hij kost, als het echt heel weinig is kun je hem beter houden voor noodgevallen. Aan de andere kant heb je genoeg spelers achter de hand en kun je ook een willekeurigejeugdspeler neerzetten die het beter doet.quote:
Lijkt me ook prima, jammer dat ie niet heeft kunnen brengen wat we ervan gehoopt hadden...quote:
Laat Manu lekker bij Excelsior blijven tot het einde van het seizoen, kan hij daarna De Schaak vervangen als die naar het buitenland gaat voor een transfersom.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Lijkt me ook prima, jammer dat ie niet heeft kunnen brengen wat we ervan gehoopt hadden...
Manu terughalen ipv hem kan zeker niet in de winter??
(we kunnen Omar en Manu ook ruilen)
Ik snap het wel als je zijn acteurskills ziet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zegt al genoeg over de positie van Verhoek bij Feyenoord als hij gedwongen wordt mee te werken aan een sinterklaas special
Merkwaardig besluit.quote:
Waarom is er nog niet zo,n smiley met een groen-wit-groen vlaggetje ?quote:Op zondag 11 november 2012 11:54 schreef Dekatria het volgende:
Mooie dag voor een plaatsje in de zon
wat houd je tegen om er een te maken :pquote:Op zondag 11 november 2012 12:08 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Waarom is er nog niet zo,n smiley met een groen-wit-groen vlaggetje ?![]()
Koeman laat Mathijssen echt niet vallen, kjken hoeveel punten het nog kost.quote:Op zondag 11 november 2012 14:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mathijssen kan echt niet meer. Kongolo is veel beter
Ik weet nog wel dat kritiek op het aantrekken van Mathijssen een paar maanden geleden echt zwaar verboden was hier.quote:Op zondag 11 november 2012 14:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mathijssen kan echt niet meer. Kongolo is veel beter
Ervaring laten vertrekken na een redelijk seizoen heeft ons eerder ook opgebroken, dus ik snapte het wel.quote:Op zondag 11 november 2012 15:07 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat kritiek op het aantrekken van Mathijssen een paar maanden geleden echt zwaar verboden was hier.
Veel.quote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef TC03 het volgende:
Hoeveel doelpunten gaan Lamprou en Mathijsen ons nog kosten?
En dus pakt de gok gewoon niet goed uit, want het was een grote gok, maar zitten we wel voor drie jaar aan meneer vast.quote:Op zondag 11 november 2012 15:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ervaring laten vertrekken na een redelijk seizoen heeft ons eerder ook opgebroken, dus ik snapte het wel.
Grote probleem is dat Mathijsen gewoon niet goed genoeg is.
Zelfs de VvF waren tegen zijn komst, voor 3 jaar.quote:Op zondag 11 november 2012 15:20 schreef Zelva het volgende:
[..]
En dus pakt de gok gewoon niet goed uit, want het was een grote gok, maar zitten we wel voor drie jaar aan meneer vast.
Maar dat mocht toen absoluut niet gezegd worden.
True. Is natuurlijk ook zeer dubieus dat Mathijsen en Van Geel samen op vakantie gaan en dat diezelfde Van Geel hem een lucratief contract aanbiedt. Die waardering is niet op louter sportieve gronden gebaseerd.quote:Op zondag 11 november 2012 15:20 schreef Zelva het volgende:
[..]
En dus pakt de gok gewoon niet goed uit, want het was een grote gok, maar zitten we wel voor drie jaar aan meneer vast.
Maar dat mocht toen absoluut niet gezegd worden.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:23 schreef Merkie het volgende:
Miskoop ja. Hopen we dat we hem aan het eind van het seizoen kunnen slijten aan een club uit het Midden-Oosten ofzo.
Mooi te zien hoe een matig keepertje als Mulder opeens opgehemeld wordt als Lamprou in het doel staatquote:Op zondag 11 november 2012 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Mulder in goal sta je gewoon drie nul voor.
Feyenoord kreeg vorig jaar weinig doelpunten tegen. Dat is ook zeker dankzij Mulder.quote:Op zondag 11 november 2012 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi te zien hoe een matig keepertje als Mulder opeens opgehemeld wordt als Lamprou in het doel staat
ALLES!!!!quote:Op zondag 11 november 2012 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Terecht gemist, sjonge wat krijgt Feyenoord alles mee in de Kuip
Als de Kuip/het legioen ervoor zorgt dat elke tegenstander ligt te trillen als een rietje dan is het niet zo raar dat ook de scheids door deze magie beïnvloed wordt.quote:Op zondag 11 november 2012 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Terecht gemist, sjonge wat krijgt Feyenoord alles mee in de Kuip
Zowel Lamprou als Mathijsen zijn zo passief. Vergelijk dat eens met Mulder en Vlaar...quote:Op zondag 11 november 2012 16:19 schreef F_JD het volgende:
Standaardsituaties zijn echt wel een kritiek probleem hoor. Zowel aanvallend (totaal nutteloos) als verdedigend (zoveel doelpunten...)
Hij had makkelijk op 15 goals kunnen staan nu.quote:Op zondag 11 november 2012 16:31 schreef Merkie het volgende:
Immers speelde zo slecht niet trouwens, behalve dat hij weer bizar grote kansen gemist heeft.
0-1quote:Op zondag 11 november 2012 16:31 schreef asco het volgende:
Hopen dat Heerenveen nog wat kan laten zien in Eindhoven en dan is het wel een heel gunstig weekend.
Lijkt echt NERGENS op.quote:Op zondag 11 november 2012 16:42 schreef Merkie het volgende:
Mathijsen en Lamprou zijn slecht, maar bij PSV kunnen ze er ook wat van zeg.
Eens, ja.quote:Op zondag 11 november 2012 17:50 schreef Merkie het volgende:
Middenveld lijkt wel meer in balans met Vilhena - Immers - Clasie vind ik.
Inderdaad. Als hij iets minder motorisch gestoord was geweest had hij nu al op meer dan 10 goals gestaanquote:Op zondag 11 november 2012 18:06 schreef Muto het volgende:
Maar als Immers zo doorgaat, maakt hij gewoon 20 doelpunten. Niet verkeerd. Ik zou geen Feyenoorder durven noemen die op de nummer 10 het beter zou doen.
Was de 10e tegentreffer van PSV, hoeveel doelpunten heeft Feijenoord al tegen gehad?quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 19:23 schreef PIETR het volgende:
Immers is zo kankerslecht, echt niet normaal. Kan me geen Feyenoorder herinneren die net zoveel kansen miste als Immers.
Jan de Visser, Radoslav Samardzic, Leonardo I, Thomas Buffel, Danny Buysquote:Op zondag 11 november 2012 19:23 schreef PIETR het volgende:
Immers is zo kankerslecht, echt niet normaal. Kan me geen Feyenoorder herinneren die net zoveel kansen miste als Immers.
Zijn allemaal geweldenaren vergeleken met Lex Immers.quote:Op zondag 11 november 2012 19:28 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Jan de Visser, Radoslav Samardzic, Leonardo I, Thomas Buffel, Danny Buys
Fuck off..... Lex Immers is een Messi vergeleken met Jan de Visserquote:Op zondag 11 november 2012 19:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zijn allemaal geweldenaren vergeleken met Lex Immers.
Naah, de Visser is een combinatie van Pele, Maradona, en Zidane vergeleken met Lex.quote:Op zondag 11 november 2012 19:32 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Fuck off..... Lex Immers is een Messi vergeleken met Jan de Visser
mag ook wel met al die kansenquote:Op zondag 11 november 2012 20:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel onze clubtopscorer, die Immers.
Neger please. Als jij gewoon je kansen afmaakt hebben wij niks te zeiken. Nu heb je fakking 7 kansen nodig voordat je er eentje maakt. Dan moet je niet gaan lopen janken dat er kritiek komt.quote:Op zondag 11 november 2012 19:57 schreef Montelly het volgende:
Immers, die onder meer een strafschop miste, baalt van alle negatieve aandacht rond zijn persoon. "Iedereen moet nou maar eens kappen met dat verhaal over het missen van kansen.
Inderdaad. En dat BMI de laatste weken ook veel steken laat vallen.quote:Op zondag 11 november 2012 20:09 schreef Dekatria het volgende:
Dat gehaat op Immersdaar gaat'ie niet ze er niet door in schieten ofzo. Ik vind het gekut van Lamprou/Mathijsen wel wat belangrijker.
Ik niet. Stond laatst ook een interview met hem in de VI. Achtte ie zichzelf goed genoeg voor een stapje hoger dan Feyenoord ..quote:Op zondag 11 november 2012 20:09 schreef Dekatria het volgende:
Dat gehaat op Immersdaar gaat'ie niet ze er niet door in schieten ofzo. Ik vind het gekut van Lamprou/Mathijsen wel wat belangrijker.
Just an other at the office...quote:Op zondag 11 november 2012 20:24 schreef Caland het volgende:
Kon er niet bij zijn vandaag. Verhoek en Immers weer kut?
Verhoek niet. Immers voetbalde wel redelijk mee, maar miste weer veel kansen.quote:Op zondag 11 november 2012 20:24 schreef Caland het volgende:
Kon er niet bij zijn vandaag. Verhoek en Immers weer kut?
Ik mis bij Verhoek wel de passie. HEt lijkt gewoon of hij er weinig plezier in heeft en niet vol er voor gaat. Bij Immers heb ik dat minder.quote:
4 maar.quote:Op zondag 11 november 2012 20:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Verhoek niet. Immers voetbalde wel redelijk mee, maar miste weer veel kansen.
Verhoekquote:Op zondag 11 november 2012 20:26 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik mis bij Verhoek wel de passie. HEt lijkt gewoon of hij er weinig plezier in heeft en niet vol er voor gaat. Bij Immers heb ik dat minder.
Pingel, de rebound, voorzet van Boetius, voorzet van Schaken die voor zn voeten viel. Allemaal 100 % kansen. Vooral die rebound schoot ie echt belachelijk ver naastquote:
80% van de goals komen uit dode spelsituaties geloof ik. Dat moet toch wel trainbaar zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 20:40 schreef Dekatria het volgende:
Kansen of niet, je heb er geen fuck aan als die tegendoelpunten zo makkelijk vallen. Dat moet echt anders.
Je mag het hopen. Bij elke vrije trap hou je je hart vast.quote:Op zondag 11 november 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
80% van de goals komen uit dode spelsituaties geloof ik. Dat moet toch wel trainbaar zijn.
Echt hè. Heel gek schot was dat. Voer voor psychologen Alsof hij expres nonchalant deed, want dan is het 'minder erg' om te missen dan wanneer hij een serieuze poging had gewaagd.quote:Op zondag 11 november 2012 20:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Pingel, de rebound, voorzet van Boetius, voorzet van Schaken die voor zn voeten viel. Allemaal 100 % kansen. Vooral die rebound schoot ie echt belachelijk ver naast
Ik dacht na tien minuten: lekker achterover potje voetbal kijken, niets aan het handje.quote:Op zondag 11 november 2012 20:40 schreef Dekatria het volgende:
Kansen of niet, je heb er geen fuck aan als die tegendoelpunten zo makkelijk vallen. Dat moet echt anders.
Dacht dat er werd gefloten voor een overtreding ofzo, datie daarom de bal zo achteloos weg schoot. Maar dat was toch niet het geval?quote:Op zondag 11 november 2012 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt hè. Heel gek schot was dat. Voer voor psychologen Alsof hij expres nonchalant deed, want dan is het 'minder erg' om te missen dan wanneer hij een serieuze poging had gewaagd.
Nee!quote:Op zondag 11 november 2012 20:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dacht dat er werd gefloten voor een overtreding ofzo, datie daarom de bal zo achteloos weg schoot. Maar dat was toch niet het geval?
Ws kan hij het gewoon niet, het is een matige spelerquote:Op zondag 11 november 2012 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee!
Bij het op zo'n manier verprutsen van zulke kansen ga je toch denken aan iets mentaals. Wat op zich wel prima is want dan kan het tenminste nog verbeteren. Als-ie het gewoon echt niet kán heb je een groter probleem.
Ziet er wel verdomd goedkoop uit allemaal. Zou HMF het gedaan hebben?quote:Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Die nieuwe stagiaire die verantwoordelijk is voor die filmpjes heeft opzich wel humor.
Achahbar is de slechtste invaller van feyenoord imho. die gast snapt niks zn beetjequote:Op zondag 11 november 2012 21:18 schreef Caland het volgende:
Heb het laatste kwartier nog kunnen zien, wou Achahbar een combinatie met hem aangaan. Hij snapt dat soort dingen gewoon niet.
Ik snap het al..... de enige reden waarom je zit te kloten op immers is natuurlijk omdat je zelf van bouwjaar boetius bent.quote:Op zondag 11 november 2012 20:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Neger please. Als jij gewoon je kansen afmaakt hebben wij niks te zeiken. Nu heb je fakking 7 kansen nodig voordat je er eentje maakt. Dan moet je niet gaan lopen janken dat er kritiek komt.
Deze postquote:Op zondag 11 november 2012 21:59 schreef ellevehC86 het volgende:
In dat 90-er jaren waren Cruz en Tomasson helden, je moest eens weten hoevel 100% kansen met name Tomasson miste, niet normaal
En hij maakte de meest onmogelijke ballen. Dat zie ik Immers niet zo snel doen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:59 schreef ellevehC86 het volgende:
In dat 90-er jaren waren Cruz en Tomasson helden, je moest eens weten hoevel 100% kansen met name Tomasson miste, niet normaal
Immers is ook geen spits, maar dat vergeten er heel veel voor 't gemak evenquote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij maakte de meest onmogelijke ballen. Dat zie ik Immers niet zo snel doen.
Tomasson ook niet in die periode.quote:Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Immers is ook geen spits, maar dat vergeten er heel veel voor 't gemak even
Ik was toevallig net naar dit fragment op zoek, ik herinner me de verbijstering in het stadion nog.quote:
Als we het over blunders hebben, dan is dit een van de weinige die me het verst op de geheugen staat. Wat een misser was dat.quote:Op zondag 11 november 2012 22:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik was toevallig net naar dit fragment op zoek, ik herinner me de verbijstering in het stadion nog.
Die zie ik Immers ook nog wel missenquote:
Wit rood Wit is toch Brielle?quote:Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef Benigoi het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk die kleurenblinde kids in de kuip
Doek werd wel verwijderd dacht ik.quote:Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef Benigoi het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk die kleurenblinde kids in de kuip
Die herinner ik me ook nog wel.quote:
Yes, waren wat gasten verhaal gaan halen bij stewards.quote:
Even een goedmakertje posten dan maar, anders denken ze daaro dat we er helemaal niks van kunnenquote:
Paar hele domme kaarten tijdens zijn eerste wedstrijden.quote:Op zondag 11 november 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe komt Pelle eigenlijk al aan 4 gele kaarten uit 8 wedstrijden? Of trekt hij vaker zijn shirt uit na een doelpunt.
Ik vind Verhoek altijd als zo'n mietje spelen. Alsof hij bang is om te zweten. Ik zie hem ook werkelijk nooit een fysiek duel aangaan (en als de tegenstander dat dan wel doet dan verliest hij dat duel toch). Erg vreemd.quote:Op zondag 11 november 2012 20:26 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik mis bij Verhoek wel de passie. HEt lijkt gewoon of hij er weinig plezier in heeft en niet vol er voor gaat. Bij Immers heb ik dat minder.
quote:Bij Feyenoord gingen vast weer heel veel mensen blij naar huis omdat ze zoveel spektakel hadden gezien. Die mensen hoeven van mij deze column niet uit te lezen want ik zet de wedstrijd Feyenoord-Roda JC graag even in een realistisch perspectief.
Roda JC kreeg een werkelijk belachelijke rode kaart, er werd een doelpunt van Roda onterecht afgekeurd wegens buitenspel en van Janmaat werd een buitenspelgoal juist weer wél goedgekeurd. Scheidsrechter Braamhaar mag zich namens alle betrokken arbiters in de Kuip gaan schamen en zijn excuses aanbieden in Limburg. Qua kansen had Feyenoord de scheidsrechter niet nodig, die waren er genoeg, maar ze waren vooral aan Immers zeker niet besteed. Wat hij bij die strafschop liet zien; eerst missen, daarna de rebound missen en vervolgens de bal half raken en naast schieten. Sorry hoor, maar ik vind als je in één situatie drie keer de verkeerde beslissing neemt, dat je dan niet thuis hoort in Feyenoord 1.
Van Martins Indi werd ik ook al niet vrolijk. Ik spreek die jongen regelmatig, heb ook wel een zwak voor hem, maar gisteren liep hij er op de linksbackpositie slecht bij. Hij was besluiteloos, leek amper geïnteresseerd en liet zich bij de eerste tegentreffer nogal simpel wegblokken. Bij de tweede tegengoal faalde Joris Mathijsen opzichtig in de organisatie. Ik begreep dat men bij Feyenoord na de wedstrijd gepikeerd deed over de kritiek op Mathijsen, maar gelukkig heb ik de speler zelf daar niet over gehoord.
Mathijsen weet dat als je met zo veel ervaring binnenkomt en een grootverdiener bent, dat je dan de zwaarste last op je schouders dient te dragen. Ik weet tamelijk precies wat er bij Feyenoord betaald wordt. Daar leid ik uit af dat de eigen, jonge talenten in vergelijking met de jongens die van buitenaf zijn gehaald zwaar onderbetaald worden. Daar krijg je vroeg of laat herrie van. De verschillen zijn bij Feyenoord echt te groot en onrealistisch. En dus lopen er inderdaad spelers voor niks weg en heb je die gasten op Varkenoord voor Jan Doedel opgeleid.
Maar dat weglopen naar andere clubs, heeft ook te maken met hoe je ze behandelt. Je moet ze tijdig aan je binden met goede en eerlijke voorstellen. En dan niet geïrriteerd doen omdat in de media deze kwestie aan de orde wordt gesteld, dat vind ik onprofessioneel van het management.
Ach, dat moet hij maar gaan acteren. Daar heeft hij talent voor zag ik van de week.quote:Op maandag 12 november 2012 00:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind Verhoek altijd als zo'n mietje spelen. Alsof hij bang is om te zweten. Ik zie hem ook werkelijk nooit een fysiek duel aangaan (en als de tegenstander dat dan wel doet dan verliest hij dat duel toch). Erg vreemd.
Godverquote:Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Die nieuwe stagiaire die verantwoordelijk is voor die filmpjes heeft opzich wel humor.
Jammer dat hij dan niets met die ballen kan doen en ook weinig duels wint.quote:Op maandag 12 november 2012 00:54 schreef Merkie het volgende:
Ik vond hem eigenlijk ook wel redelijk spelen vandaag. Blijf het een kwaliteit vinden dat hij werkelijk altijd in de 16 te vinden is op de juiste momenten.
Nog steeds samen met Holla meest scorende middenvelder.quote:Op maandag 12 november 2012 09:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Jammer dat hij dan niets met die ballen kan doen en ook weinig duels wint.
Wat zijn het, 3 veldgoals ofzo?quote:Op maandag 12 november 2012 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog steeds samen met Holla meest scorende middenvelder.
Ja, maar Immers 7.quote:Op maandag 12 november 2012 09:28 schreef Caland het volgende:
Die gozer van Groningen heeft er toch ook al 6, is ook een middenvelder.
Bacuna?quote:Op maandag 12 november 2012 09:28 schreef Caland het volgende:
Die gozer van Groningen heeft er toch ook al 6, is ook een middenvelder.
De Leeuw.quote:Op maandag 12 november 2012 09:45 schreef E.H. het volgende:
De goal van Immers gisteren was goed opgezet en werd goed afgemaakt. Zulke ballen zie ik genoeg spelers missen. Dat hij verder kansen bij de vleet mist is klote. Het kan wat mij betreft alleen maar beter worden. Met Pelle voorin is er eindelijk iemand die ervoor zorgt dat het middenveld kan aansluiten.
[..]
Bacuna?
Ah ja, dat is wel een goede. Had Feijenoord ook interesse in toen hij nog speelde bij Veendam. We konden hem alleen niet betalen.quote:
Zeker waar, ja. Op dat gebied valt hij gewoon tegen.quote:Op maandag 12 november 2012 09:48 schreef Caland het volgende:
Het gaat mij ook niet eens zo zeer om die kansen. Maar ik hoor hier wel eens dat hij zoveel loopt en zoveel duels wint. Juist dat vind ik vies tegenvallen. Hij loopt enorm veel domme meters en wint nauwelijks een duel.
Ook al iemand die door Feyenoord werd begeerd. Beter halen we Asare, daar ben ik wel van gecharmeerd.quote:Op maandag 12 november 2012 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
nk dat Oar van Utrecht het ook goed zou doen op de ple
Als hij fit is wel ja, die jongen is wel erg blessuregevoelig. Laatste 2 seizoenen niet meer dan 20 wedstrijden.quote:Op maandag 12 november 2012 09:55 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ook al iemand die door Feyenoord werd begeerd. Beter halen we Asare, daar ben ik wel van gecharmeerd.
Ik kan me niet voorstellen dat een talent uit de jeugd het niet minstens net zo goed zou doenquote:Op maandag 12 november 2012 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk dat Oar van Utrecht het ook goed zou doen op de plek van Immers.
Dan was Immers ook niet gehaaldquote:Op maandag 12 november 2012 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een talent uit de jeugd het niet minstens net zo goed zou doen
Oh, wat een mooie pot was dat, ben ik bij geweest!quote:Op zondag 11 november 2012 23:05 schreef ellevehC86 het volgende:
Nu ik toch zit te youtuben..... heb ik lesstof gevonden voor Lamprou.
nee en Verhoek en Mathijssen ook nietquote:Op maandag 12 november 2012 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan was Immers ook niet gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Prima naar mijn menning liet hij Clasie en Immers ook beter spelen.quote:
Corners, maar bijvoorbeeld ook veel vrije trappen die niet in een keer op het goal gaan, worden werkelijk bij bijna elke club in de wereld dramatisch genomen. Ik kan er gewoon niet bij dat er zoveel 'scoringsmogelijkheden' om zeep worden geholpen omdat er een idioot die niet anders hoeft te doen dan voetballen de bal niet bij de eerste paal krijgt of ergens bij de grensrechter aan de andere kant dropt.quote:Op maandag 12 november 2012 10:53 schreef ace_eleven het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel kansen we gemist hebben, met name natuurlijk Immers weer. Ik hoop dat dat artikel inderdaad out-of-context is, want als je kritiek niet begrijpt na zo veel van zulke blunders dan moet je echt bij jezelf te rade gaan, onbegrijpelijk.
Die goal was trouwens wel echt zijn moeilijkste kans, dat was best een moeilijke afronding, en dat doet ie dan weer wel goed :p
Net als die corners btw, onvoorstelbaar dat er wéér meerdere corners te kort waren, dat is toch niets anders dan desinteresse? Hoe moeilijk is het om een bal voor de pot te slingeren? Dat kán toch niet zo vaak mis gaan?
Zonde van het slordige spel, maar in ieder geval wel een overtuigende overwinning, zal wel goed zijn voor t zelfvertrouwen
tegen Feyenoord scoort bijna elke club uit een corner, Roda 2xquote:Op maandag 12 november 2012 10:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Corners, maar bijvoorbeeld ook veel vrije trappen die niet in een keer op het goal gaan, worden werkelijk bij bijna elke club in de wereld dramatisch genomen. Ik kan er gewoon niet bij dat er zoveel 'scoringsmogelijkheden' om zeep worden geholpen omdat er een idioot die niet anders hoeft te doen dan voetballen de bal niet bij de eerste paal krijgt of ergens bij de grensrechter aan de andere kant dropt.
Maar tegen ons kan je ze momenteel met je ogen dicht voorgeven en als die bal dan binnen 30 meter van het goal komt is het een serieuze kans.quote:Op maandag 12 november 2012 10:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
tegen Feyenoord scoort bijna elke club uit een corner, Roda 2x
Grootste klotepot ooit, wat heb ik toen met hartaanvallen gezeten.quote:Op maandag 12 november 2012 10:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Oh, wat een mooie pot was dat, ben ik bij geweest!
Moet je is op letten wie die overtredingen maakt. Lexie Immers. Tegen Ajax trapt ie poulsen op zn bovenbeen. Echt een achterlijke onnodige overtreding. Uit de daaropvolgende vrije trap scoort Ajax. En zo kan ik nog twee voorbeelden geven van een onnodige overtreding van Immers waaruit een doelpunt valt.quote:Op maandag 12 november 2012 10:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Corners, maar bijvoorbeeld ook veel vrije trappen die niet in een keer op het goal gaan, worden werkelijk bij bijna elke club in de wereld dramatisch genomen. Ik kan er gewoon niet bij dat er zoveel 'scoringsmogelijkheden' om zeep worden geholpen omdat er een idioot die niet anders hoeft te doen dan voetballen de bal niet bij de eerste paal krijgt of ergens bij de grensrechter aan de andere kant dropt.
Heeft Immers ooit je vriendin geneukt ofzo?quote:Op maandag 12 november 2012 12:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Moet je is op letten wie die overtredingen maakt. Lexie Immers. Tegen Ajax trapt ie poulsen op zn bovenbeen. Echt een achterlijke onnodige overtreding. Uit de daaropvolgende vrije trap scoort Ajax. En zo kan ik nog twee voorbeelden geven van een onnodige overtreding van Immers waaruit een doelpunt valt.
Kan me ook nog een 3 - 3 in Eindhoven herinneren, stonden we in de rust met 3 - 0 achter, wat wel 7 - 0 had kunnen zijn, maar Dudek hield er een hoop uit. Vlak na rust maken we 3 - 1 en de wedstrijd draait helemaal om. ik had heel de wedstrijd contact met zo'n boer, over en weer gallen, en bij de 3 - 3 ging ik helemaal uit m'n dak, de hekken in, stewards aan me trekken, prachtig was dat, die gast werd helemaal gek!!quote:Op maandag 12 november 2012 12:11 schreef ellevehC86 het volgende:
Groot
[..]
Grootste klotepot ooit, wat heb ik toen met hartaanvallen gezeten.
Niemand deed het goed in het veld, het was prijsschieten op Dudek na de 0-1.....Dudek won.
Schaken en Mathijsen horen daar niet (meer) bij te zitten imo.quote:Op maandag 12 november 2012 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
6 feyenoorders bij Nederlands elftal
Beleid begint zijn vruchten af te werpen, netjes
Nee maar dan heb je alsnog 3 zelf opgeleide spelers die er wel bij zittenquote:Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Schaken en Mathijsen horen daar niet (meer) bij te zitten imo.
Was dat niet eigenlijk de enige wedstrijd waarin Feyenoord de klasse van Korneev nog echt kon zien?quote:Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Kan me ook nog een 3 - 3 in Eindhoven herinneren, stonden we in de rust met 3 - 0 achter, wat wel 7 - 0 had kunnen zijn, maar Dudek hield er een hoop uit. Vlak na rust maken we 3 - 1 en de wedstrijd draait helemaal om. ik had heel de wedstrijd contact met zo'n boer, over en weer gallen, en bij de 3 - 3 ging ik helemaal uit m'n dak, de hekken in, stewards aan me trekken, prachtig was dat, die gast werd helemaal gek!!
Die pot had je nog moeten winnen door een strafschop, maar de scheids lag hem erbuiten.
Vier.quote:Op maandag 12 november 2012 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar dan heb je alsnog 3 zelf opgeleide spelers die er wel bij zitten
Clasie,BMI en de Vrijquote:
Jawel. Al is die met 15 ofzo weggestuurd, dus dat is nog discutabel.quote:Op maandag 12 november 2012 13:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Clasie,BMI en de Vrij
Wie nog meer dan?
Janmaat is toch geen eigen jeugd?
3,5 danquote:Op maandag 12 november 2012 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel. Al is die met 15 ofzo weggestuurd, dus dat is nog discutabel.
Geen idee.quote:Op maandag 12 november 2012 13:29 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Was dat niet eigenlijk de enige wedstrijd waarin Feyenoord de klasse van Korneev nog echt kon zien?
Nee, hij de vriendin van Lex.quote:Op maandag 12 november 2012 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft Immers ooit je vriendin geneukt ofzo?
Vvv uitquote:Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef F_JD het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de twee andere voorbeelden.
Toch jammer dat het waarschijnlijk weer een gevalletje Guidetti gaat worden. Zou de Pel graag wat langer in de Kuip zien schitteren!twitter:feyenoordnws twitterde op maandag 12-11-2012 om 11:14:03'Kans op behoud Pellè lijkt nihil' http://t.co/dF3yUggZ #feyenoord reageer retweet
Ik had dat toch meer met Guidetti, bij Pellè verwacht ik toch elk moment een terugval. (zonder reden overigens, is puur gevoelsmatig)quote:Op maandag 12 november 2012 16:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Toch jammer dat het waarschijnlijk weer een gevalletje Guidetti gaat worden. Zou de Pel graag wat langer in de Kuip zien schitteren!twitter:feyenoordnws twitterde op maandag 12-11-2012 om 11:14:03'Kans op behoud Pellè lijkt nihil' http://t.co/dF3yUggZ #feyenoord reageer retweet
Kan misschien komen omdat Pelle niet zo hoog van de toren blaast. Guidetti was een ware media hype en heeft het natuurlijk ook allemaal waargemaakt.quote:Op maandag 12 november 2012 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had dat toch meer met Guidetti, bij Pellè verwacht ik toch elk moment een terugval. (zonder reden overigens, is puur gevoelsmatig)
Ik denk dat het meer te maken heeft met zijn opzichtige falen bij vorige clubs. Maar ik zal zijn goed spel niet jinxenquote:Op maandag 12 november 2012 16:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Kan misschien komen omdat Pelle niet zo hoog van de toren blaast. Guidetti was een ware media hype en heeft het natuurlijk ook allemaal waargemaakt.
Heb het idee dat het rond Pelle wat rustiger is, hij speelt (boven verwachting) goed en past prima bij Feyenoord imo.
Wat zou het afkopen van zijn driejarige contract moeten kosten denken jullie?quote:Op maandag 12 november 2012 16:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dat was de insteek voor dit seizoen ook al, dus die wetenschap helpt niet zo veel...quote:Op maandag 12 november 2012 17:48 schreef Guidetti het volgende:
Mooi dat je nu al weet dat Pelle niet blijft. Heb je nog sowieso een half jaar de tijd om een andere spits te scouten.
Maar toen hadden we nog steeds geen transferbudget. Ik neem aan dat dit na dit seizoen wel het geval is.quote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat was de insteek voor dit seizoen ook al, dus die wetenschap helpt niet zo veel...
Ik zou niks aannemen, maar gewoon afwachten wat van Geel daarover gaat melden later dit jaar. Anders is de kans op een teleurstelling best groot.quote:Op maandag 12 november 2012 18:36 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar toen hadden we nog steeds geen transferbudget. Ik neem aan dat dit na dit seizoen wel het geval is.
Nadeel is dat andere clubs en spelersmakelaars daar ook van op de hoogte zijn...quote:Op maandag 12 november 2012 18:36 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar toen hadden we nog steeds geen transferbudget. Ik neem aan dat dit na dit seizoen wel het geval is.
Vorig jaar haalde we met name in de toppers echt een heel hoog niveau. Eigenlijk hebben we dit seizoen nog amper een echt goede wedstrijd gespeeld. Wellicht dat dat ook meespeelt.quote:Op maandag 12 november 2012 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had dat toch meer met Guidetti, bij Pellè verwacht ik toch elk moment een terugval. (zonder reden overigens, is puur gevoelsmatig)
Eens. Vind het een hele nuttige voetballer die het spelletje goed inziet; bal aannemen, vasthouden, wachten op aansluiting, en de pass geven.quote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Pelle meer indruk maken dan Guidetti vorig jaar had gedaan in november. Guidetti had natuurlijk de cultstatus, maar puur voetbaltechnisch presteert Pelle beter.
Vier. Of is een speler die je op z'n 18e koopt wel eigen jeugd en een speler die tot en met zijn 18e speelt in de jeugd geen eigen jeugd?quote:Op maandag 12 november 2012 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar dan heb je alsnog 3 zelf opgeleide spelers die er wel bij zitten
Daarom zei ik ook later 3,5quote:Op maandag 12 november 2012 20:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vier. Of is een speler die je op z'n 18e koopt wel eigen jeugd en een speler die tot en met zijn 18e speelt in de jeugd geen eigen jeugd?
Ja maar dat had ik nog niet gelezenquote:
Dat weet je van tevoren als je een speler huurt. Doet hij het goed is hij onhaalbaar.quote:
Dat snapt iedereen, maar voor de situatie waarin Feyenoord zit is het gewoon prima.quote:Op maandag 12 november 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet je van tevoren als je een speler huurt. Doet hij het goed is hij onhaalbaar.
Best ironisch eigenlijk.
Zaak is om in de toekomst niet meer afhankelijk te zijn van huurspelers. Helemaal op die positie.
Jullie worden nooit meer kampioen, net zoals Liverpool.quote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snapt iedereen, maar voor de situatie waarin Feyenoord zit is het gewoon prima.
Stel je trouwens voor dat we in de toekomst financieel niet meer met de rug tegen de muur staan, dan zie ik ons best eenvoudig kampioen worden. Als het elftal van vorig jaar behouden zou blijven, en aangevuld zou zijn met de spelers die we dit jaar gehaald hebben, dan zouden we een ijzersterke selectie hebben.
quote:Op maandag 12 november 2012 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jullie worden nooit meer kampioen, net zoals Liverpool.
Ik weet niet hoe het komt, halve quotes vallen elke keer weg.quote:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/feyenoord-roda-jc-9/quote:In het stadion staat vak W momenteel onder bijzondere aandacht van Feyenoord en de politie door diverse incidenten de laatste wedstrijden. Terwijl op de groene sector Feyenoord krampachtig de eisen van burgemeester Aboutaleb probeert uit te voeren door de trappen en bordessen vrij te houden. Overigens zonder succes.
Leuk ja, scheendekkers, dat woord heb ik al heel lang niet meer gehoordquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:55 schreef Caland het volgende:
http://www.tijdvoormax.nl/hoe-ging-dat-vroeger/voetballen
De Kromme & BMI
Leuk!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:55 schreef Caland het volgende:
De Kromme & BMI
Elke voetballer met enige vorm man zelfvertrouwen schiet die zelf.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:28 schreef yvette1982 het volgende:
Opvallend dat Clasie bij zijn goal zelf schoot ipv aflegde op Immers die naast hem stond. Blijkbaar dacht hij ook wel dat Immers hem toch wel zou missen.
Elke voetballer schiet zelf als de andere optie afgeven aan Lex Immers is..quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elke voetballer met enige vorm man zelfvertrouwen schiet die zelf.
Eerste post in het Fey-topic, welkom!quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:12 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Elke voetballer schiet zelf als de andere optie afgeven aan Lex Immers is..
Hehe eerder mijn rentree, kan niet meer op mijn oude account van 5/6 jaar geleden dus maar nieuwe aangemaakt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerste post in het Fey-topic, welkom!
Welkom terug Loek Bquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:16 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Hehe eerder mijn rentree, kan niet meer op mijn oude account van 5/6 jaar geleden dus maar nieuwe aangemaakt.
Welkom terug Loek (Ritmo).quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:22 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Ook niet, nu weer over Feyenoord?
Alleen jammer als je geen gelijk heb.. Ken heel die persoon niet. Mijn oude account was Zevenkampquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:29 schreef Guidetti het volgende:
Beste geniaal dat je iemand aan de hand van één post al direct kunt herkennen
Haha die kop van Wim als BMI zegt dat hij z'n schoenen ook wel eens is vergetenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:55 schreef Caland het volgende:
De Kromme & BMI
BMI zei ook echt dat het hem ook wel EEN PAAR KEER is overkomenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Haha die kop van Wim als BMI zegt dat hij z'n schoenen ook wel eens is vergeten
quote:Feyenoord: 'Niet staan op stoelen in Vak W'
Geschreven op 2012-11-13 om 16:15:35 | Bekeken: 5295 | Reacties: 81 | Foto: VI-Images | Bron: Feyenoord.nl
Beste Feyenoord-supporter, Tijdens de eerste maanden van dit seizoen hebben wij erg veel klachten ontvangen van supporters van vak W en de aangrenzende vakken op de eerste ring, omdat zij de wedstrijden niet goed kunnen volgen. Voornaamste oorzaak is het staan op de stoelen, waardoor het zicht voor andere supporters ernstig belemmerd wordt. Dit heeft helaas ook al geleid tot een aantal incidenten, waarbij supporters op vak W het onderling met elkaar aan de stok kregen. Dit kan niet de bedoeling zijn.
Wij realiseren ons dat het zicht vanaf vak W op sommige plaatsen onvoldoende is, met name op de voorste rijen. Om die reden wordt de volledige capaciteit van vak W ook nooit benut, zodat de voorste rijen in principe vrij kunnen blijven. Zoals je misschien gemerkt hebt, hebben wij de dug-out van stadionspeaker Peter Houtman en de stadion-dj verplaatst, in de hoop dat hiermee een deel van het probleem zou worden opgelost. In de komende weken zullen wij bezien of er wellicht nog aanvullende maatregelen genomen kunnen worden waardoor de zichtlijnen vanaf vak W verbeteren.
Om iedereen in staat te stellen de wedstrijden goed te kunnen volgen is het echter van belang dat ook de supporters zelf meewerken aan het herstellen van de zichtlijnen vanaf vak W en de vakken op de eerste ring. We doen daarom een dringend beroep op jou als seizoenkaarthouder om hieraan mee te werken. Dat kan door in elk geval niet meer op stoelen te gaan staan en rekening te houden met de supporters achter en naast je. Wij beseffen dat het zittend op vak W niet altijd mogelijk is om de wedstrijd optimaal te volgen en dat het voor sommige (groepen) supporters een belangrijke meerwaarde is om de ploeg al staande te ondersteunen en zijn geenszins van plan hen daarin te belemmeren. Op de huidige wijze heeft dit echter wel tot gevolg dat supporters op de achterste rijen van vak W, waaronder ook veel oudere supporters en kinderen, de wedstrijden amper kunnen volgen.
We willen alle supporters van vak W oproepen met elkaar rekening te houden. Probeer dus voor zover als mogelijk de zichtlijn van supporters die willen zitten niet te beperken en ook supporters die willen zitten op vak W in staat te stellen de wedstrijden goed te kunnen volgen.
Wij rekenen op je medewerking.
Met vriendelijke groet,
FEYENOORD ROTTERDAM
quote:Wij realiseren ons dat het zicht vanaf vak W op sommige plaatsen onvoldoende is, met name op de voorste rijen. Om die reden wordt de volledige capaciteit van vak W ook nooit benut, zodat de voorste rijen in principe vrij kunnen blijven. Zoals je misschien gemerkt hebt, hebben wij de dug-out van stadionspeaker Peter Houtman en de stadion-dj verplaatst, in de hoop dat hiermee een deel van het probleem zou worden opgelost. In de komende weken zullen wij bezien of er wellicht nog aanvullende maatregelen genomen kunnen worden waardoor de zichtlijnen vanaf vak W verbeteren.
Behalve dat, de supporters (= klanten) aanspreken met je is zo onprofessioneel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Inderdaadzicht is prima, overal.
Ikea verdient er anders miljarden mee..quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Behalve dat, de supporters (= klanten) aanspreken met je is zo onprofessioneel.
twitter:Sinterpim twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 11:06:15Status audit rapport ?? Ik heb nog well gevraagd aan de Van Merwijk-piet de VBE samen met @RedDeKuip op werkbezoek te sturen naar Stockholm reageer retweet
twitter:Sinterpim twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 12:23:16van Hanegem,daar wordt ik zo moe van, hij wil niet golfen met mij. Ik kan toch ook over voetbal praten,ik weet echt wel wat buitenspel is ! reageer retweet
twitter:Sinterpim twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 16:49:23SinterPim net eventjes weer 2500 euro gewonnen bij OnnoCasino. Je dacht tocht niet dat ik rijk geworden ben vanwege mijn verstand? reageer retweet
Ik gok niemand van hier, maar heb wel zo mijn vermoedens over wie er achter zit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:49 schreef Dekatria het volgende:
Oké, wie van jullie is dittwitter:Sinterpim twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 11:06:15Status audit rapport ?? Ik heb nog well gevraagd aan de Van Merwijk-piet de VBE samen met @RedDeKuip op werkbezoek te sturen naar Stockholm reageer retweet
twitter:Sinterpim twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 12:23:16van Hanegem,daar wordt ik zo moe van, hij wil niet golfen met mij. Ik kan toch ook over voetbal praten,ik weet echt wel wat buitenspel is ! reageer retweet
twitter:Sinterpim twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 16:49:23SinterPim net eventjes weer 2500 euro gewonnen bij OnnoCasino. Je dacht tocht niet dat ik rijk geworden ben vanwege mijn verstand? reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:56 schreef Caland het volgende:
http://www.frfc1908.nl/webshop/frfc-shopzone/weg-werpaansteker/
2 euro voor een aansteker, wat een jodenprijsquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:56 schreef Caland het volgende:
http://www.frfc1908.nl/webshop/frfc-shopzone/weg-werpaansteker/
Met verzenden valt dat toch best mee.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
2 euro voor een aansteker, wat een jodenprijs
Rubinho ook in de basisquote:'Ook Schaken mag beginnen in oefenduel met Duitsland'
Geschreven op 2012-11-14 om 07:29:42 | Bekeken: 2589 | Reacties: 11 | Foto: VI-Images |
Bondscoach Louis van Gaal zal woensdagvanavond met twee Feyenoorders in de basiself aantreden in de oefenwedstrijd tegen Duitsland. Bruno Martins Indi en Ruben Schaken mogen beiden beginnen van de oefenmeester, zo weet de Telegraaf vanochtend te melden. Joris Mathijsen, Stefan de Vrij, Jordy Clasie en Daryl Janmaat moeten genoegen nemen met een plaats op de bank.
quote:Feyenoord mag Elabdellaoui terugsturen
Trainer Ronald Koeman van Feyenoord kan in de winterstop Omar terugsturen naar Manchester City, de club die de Noorse jeugdinternational heeft verhuurd. Elabdellaoui komt in De Kuip als aanvaller niet aan spelen toe, zodat Koeman hem nu probeert als rechtsback. Op die positie kan de Noor een alternatief zijn voor een eventuele blessure van Janmaat.
‘En ik moet zeggen dat hij het best goed doet’, zegt Koeman. ‘Net als Daryl is Omar een aanvallende back. Altijd handig als er iets met Janmaat gebeurt. Daarom heb ik nog niet gedacht over de vraag of we hem in de winterstop terugsturen naar City.’
Die mogelijkheid heeft Feyenoord wel, zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘Dat is de afspraak met City. Een beslissing is nog niet gekomen, maar feit is ook dat Omar weinig speeltijd krijgt. Binnenkort zullen we bekijken voor wat alle partijen de beste beslissing zal zijn.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |