Hoesen en Boilesen bij Excelsior?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik moest met Ajax uit bij Excelsior. Die kutKali komt 2 keer in het strafschopgebied en gaat zitten wachten tot Djuricic hem neerschopt. Twee keer een penalty. 2-0. En scoort Hoesen nog uit een frommelgoal. 3-0. En dan scoort Boilesen nog.
Ik spring uit het raam
Denk het jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanda heet die schatjepatatjee wtf
Boilesen maakt 3-1 voor mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoesen en Boilesen bij Excelsior?
ohquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom moet ik ze eigenlijk uitschelden?
Wat is daar mis mee? Ik heb nog niet gekeken hoorquote:
Wil je mijn zusjes niet posten, dankquote:
Kijk maar danquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik heb nog niet gekeken hoor
Goed man.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morgen weer eens naar Antwerpen. Lang niet geweest
Jij zou ze wel raken denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang, ik ga toch maar kijken.
Voor je het weet droom ik over Cosmo en Wanda
Goed man.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik moet morgen de hele dag behangen en schilderen bij mijn ouders
Niks moet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik moet morgen de hele dag behangen en schilderen bij mijn ouders
Nietquote:
Aan m'n studie werken. Teringzooi.quote:
Godsamme, ik spoel verder. Zitten ze 1 minuut te praten over hoe ze eruit zien. Ik ga niet verder kijken. No fucking wayquote:
ja dat gelul gaat nog eventjes doorquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godsamme, ik spoel verder. Zitten ze 1 minuut te praten over hoe ze eruit zien. Ik ga niet verder kijken. No fucking way
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |