Het was tof iddquote:
Smoesjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, te ver, geen tijd, geen geld...
Ik ga miss morgen overdag, morgen weer vroeg op dus vanavond op tijd slapen, morgenavond werken..quote:
Dan zal ik niet verklappen hoe het aflooptquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga miss morgen overdag, morgen weer vroeg op dus vanavond op tijd slapen, morgenavond werken..
Nooit doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zal ik niet verklappen hoe het afloopt
Spoiler alertquote:
Hoax de wereld gaat eraan, ren voor je levens.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spoiler alert
En aan het eind levende ze nog lang en gelukkig
Gezondheid jonge meidquote:
Op je date?quote:
Space coffeequote:Op vrijdag 9 november 2012 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gezellig een avond op koffie trippen.![]()
Ik heb sterker spul nodig dan datquote:
Gast, na 4 mokken flip jij hem ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb sterker spul nodig dan dat
Ik voel me een buitenbeentje, zonder bril en met een HTC.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met je MacBook, hipsterbril op ditdat.
Ik zal jou eens iets sterkers gevenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb sterker spul nodig dan dat
Mocht je uberhaupt afrekenen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me een buitenbeentje, zonder bril en met een HTC.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me een buitenbeentje, zonder bril en met een HTC.
zeker, alleen om even te niezenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jouw scherm, of heb je je verdekt opgesteld hier?
Met tegenzin lieten ze het toe. Ze keken me wel heel snobistisch aan.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gast, na 4 mokken flip jij hem ook.
Ik buk alquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal jou eens iets sterkers geven
Ja, als jullie dat goed vinden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
Zoo, weer thuis.
Ik lees dat je volgende week ook misschien komt Fera?!
Lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
Stamppot andijvie met spekjes en verse worst
Inb4 seksueel getinte opmerkingen.
Ik dacht aan een magere gelderse rookworst.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
Echt niets aan dit is lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, wel bij zuurkoolquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht aan een magere gelderse rookworst.
Vertel eens iets nieuwsquote:
Hihihiquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stamppot andijvie met spekjes en verse worst.
/edit: ah fuck autocorrect.
Dat is iets voor je onderschriftquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:58 schreef muhahaha het volgende:
Als ik een typefout maak ligt dat ook aan de autocorrect trouwens.
Waar ga je heenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen even kijken voor pak en overhemden
Oké. Iets voor ME dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dan word het niet meer serieus genomen.
Welke winkelquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon in Apeldoorn denk ik. Hoezo?
WE, daar kom ik echt nooit... Vind dat een beetje een... Ouwewijven die hip willen doen winkel, net als Miss Etamquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
WE heeft meestal wel passende kleding. Verder geen enkele winkel hier
Ik kom ook nooit bij het vrouwengedeelte,dat is een ander filiaal. Wel het pand er naast, maar tochquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
WE, daar kom ik echt nooit... Vind dat een beetje een... Ouwewijven die hip willen doen winkel, net als Miss Etam.
Maar, succes.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die word uberhaupt niet serieus genomen.
Ja, in bed misschien.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, in bed misschien.
Het doet me weinig verder hoor..quote:
Bwehehe. Nou ja, daar maakt ze het zelf naar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, in bed misschien.
Ik doe meequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, ik zit. Deze vrijdagavond pakken ze niet meer van me afOver een 40 minuutjes mooi 3FM aanslingeren voor Ekstra Weekend
Ik ben de 23e misschien live bij Nachte Gielquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te lang geleden dat ik dat geluisterd heb
Dat duurt nog evenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben de 23e misschien live bij Nachte Giel
Boeiend, als deel van de crew van een band nog wel ook trouwens danquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik moet een essay schrijven over geld
ik heb het zelf niet eens
Welke band?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Boeiend, als deel van de crew van een band nog wel ook trouwens dan
"Hoi ik heb geen geld. Dat is zo en zo gekomen. Nu moet ik mijn huisgenote neuken om geld van haar te krijgen, zodat ik eten kan kopen. Gr gr Aldo"quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel een enorm kut essay trouwens![]()
Heb je een YT-linkje?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het goed is:
Re:Freshed Orchestra
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Hoi ik heb geen geld. Dat is zo en zo gekomen. Nu moet ik mijn huisgenote neuken om geld van haar te krijgen, zodat ik eten kan kopen. Gr gr Aldo"
Ik weet mijn plek.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
fijn dat je dat zelf ook erkent![]()
Ik grinnikte hardop in de trein.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Hoi ik heb geen geld. Dat is zo en zo gekomen. Nu moet ik mijn huisgenote neuken om geld van haar te krijgen, zodat ik eten kan kopen. Gr gr Aldo"
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk op facebook en oordeel zelf.quote:
Klinkt niet slechtquote:
Rijden, het enige dat ik kanquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt niet slechtTevens saxofoon
![]()
Maar wat doe jij in dat geheel ?
quote:
Ik mag wel overal mee naar binnen enzo danquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Ik maak deel uit van de band", jaja
Oh, lolquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik mag wel overal mee naar binnen enzo dan
Net als dat we in gedachten hadden voor de SC band![]()
Als je nou gewoon meteen zegt dat je me niet magquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind die van Aldo wel leuker eigenlijk
Slecht!quote:
Dat zeg ik niet, en is ook niet zoquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je nou gewoon meteen zegt dat je me niet mag![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, en is ook niet zo
Hoax. Dat zou ik nooit tegen mn zoon zeggen.quote:
Dat wordt dus eenzaam fappen op schoolmeisjes die anaal door hun leraar vernederd wordenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:38 schreef Faxie het volgende:
Bah geen plannen vanavond. De 2 waar ik normaal mee afspreek kunnen allebei niet
Dat klinkt als dat je iedere vrijdagavond een trio hebtquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:38 schreef Faxie het volgende:
Bah geen plannen vanavond. De 2 waar ik normaal mee afspreek kunnen allebei niet
Nee ik weet al wel wat denk ik....quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat wordt dus eenzaam fappen op schoolmeisjes die anaal door hun leraar vernederd worden
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou nou, dat gaat ook wel weer ver.
Dit. Thanks Vin.quote:
Helaasquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klinkt als dat je iedere vrijdagavond een trio hebt
Uitspugen, je kop tegen een muur kapot gooien en roepen: Ik vreet deze zooi nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus.. Buurvrouw komt met groentesoep aanzetten.. meer groente dan soep en loeiheet
Nee, goed blazen bij de volgende hap en genieten, ze bedoeld het goed enzo..quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Uitspugen, je kop tegen een muur kapot gooien en roepen: Ik vreet deze zooi niet
Omdat je het niet laten kan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
Een discussie over de evolutietheorie met gelovigen. Waarom begin ik eraan.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
Met gelovigen valt niet te discusieren...quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk omdat ik evolutie mateloos interessant vind. En omdat k vind dat gelovigen een bord voor de kop hebben en ik mensen daar graag bewust van maak.quote:
Juist wel! Deze discussie is echt leuk, een beetje kortzichtig, maar wel interessantquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met gelovigen valt niet te discusieren...
Ik snap je wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk omdat ik evolutie mateloos interessant vind. En omdat k vind dat gelovigen een bord voor de kop hebben en ik mensen daar graag bewust van maak.
Dus je hebt gelijk.
Kan ik die discussie ergens volgen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist wel! Deze discussie is echt leuk, een beetje kortzichtig, maar wel interessant.
Vergeet 3FM nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht: waarom werkt mijn spotify terwijl ik geen verbinding heb?
Blijkt dat ik die playlist gedownload had
Probleem is dat zij altijd alles weer op het 'God's wegen zijn ondoorgrondelijk' gooien als ze dreigen te verliezen. Niet voor rede vatbaar...quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist wel! Deze discussie is echt leuk, een beetje kortzichtig, maar wel interessant.
Op www.bokt.nlquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik die discussie ergens volgen?
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1669225quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je had het desbetreffende topic niet even kunnen linken?
Thanksquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1669225
Maar natuurlijk.
welke ben jij?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:52 schreef Samzz het volgende:
Je kan aan mijn matige antwoorden overigens wel zien dat ik helemaal geen zin heb in de discussie.
http://www.3fm.nl/webcam/popupquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/live
Bazig radioprogramma
Ik hou niet van Honden, die Tamara, fijn stemmetjequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, net gemist. Internet lag er weer eens uit
Oh zijquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hou niet van Honden, die Tamara, fijn stemmetje
Ownoes, net als gisteravond..quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah okeJa mijn internet lag er dus uit
Zal nog wel vaker gebeuren
Gisteravond welquote:
Raaarrrrquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteravond welVerbinding werkt gewoon verbroken terwijl ik nog wel verbinding met de router had.
Geniaal ja, en er gewoon een gesprek mee makenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
Geweldig die jingles van Jon Bakker (oid)
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geniaal ja, en er gewoon een gesprek mee maken
Dit jaar moeten ze gewoon 2 vrouwen in t huis stoppen
Annemieke, Roosmarijn, Lieke, Ingrid... Er zijn er een stuk of 6..quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Vrouwen? Welke vrouwen zijn er nog DJ dan bij 3FM? Annemiek?
Ik ken alleen Annemieke van de tijd dat ze nog bij/na Corton presenteerdequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Annemieke, Roosmarijn, Lieke, Ingrid... Er zijn er een stuk of 6..
Roosmarijn doet nu 3voor12quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken alleen Annemieke van de tijd dat ze nog bij/na Corton presenteerde
Claudia zit op vrijdagmiddag toch? Die andere ken ik zo nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Roosmarijn doet nu 3voor12
Verder heb je idd dan Lieke, Ingrid, Miranda, Sofie en Claudia
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Claudia zit op vrijdagmiddag toch? Die andere ken ik zo niet
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Of ik heb even een lachstuip nu
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Of ik heb even een lachstuip nu
Daar gaan trolls op af komenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
Dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1892672![]()
![]()
Mij valt niks meer te leren jongenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hij wil jou ook wel wat leren Lola..*proest*
Ik ben niet gekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2012 20:15:37 ]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mij valt niks meer te leren jongen
[..]
Ik ben niet gekMoet je hem zeggen, ik vertrouw er wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Donders, het verschil tussen dit font (Segoe) en Frutiger is echt lastig te zien!quote:
Waarom interesseert jou dit?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Donders, het verschil tussen dit font (Segoe) en Frutiger is echt lastig te zien!
Omdat ik dacht dat het Frutiger was, maar ik dacht van naah dat kan toch niet dus even op onderzoek uit dacht ik dan.quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het Frutiger was, maar ik dacht van naah dat kan toch niet dus even op onderzoek uit dacht ik dan.
Je kan het beter in een andere volgorde doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
Weet je wat ik ga doen?
1. jullie groeten
2. mijn sloffies aandoen want kouwuh potuh
3. dan duik ik op de bank met mijn dekentje
4. zet ik de xbox aan
5. ga ik mij een avondje vermaken
JAAAAAA nou weet je met de controller kan je de xbox aanzetten jongen en die had ik al bij de handquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan het beter in een andere volgorde doen![]()
Have fun
Oh, ik dacht dat dat alleen bij de PS konquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JAAAAAA nou weet je met de controller kan je de xbox aanzetten jongen en die had ik al bij de hand
bijdehand
Ik ook al... lang al.. het riekt naar spamquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat alleen bij de PS kon
Geniet er van
Tevens, TR gemacht
Geen spam, maar ik weet het juist woord niet :pquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook al... lang al.. het riekt naar spam
phishing.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen spam, maar ik weet het juist woord niet :p
Hier past het nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet.
Ik zou zo'n rijtje schermen hier ook wel willen hebben trouwens
Hier past het ook niet hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier past het niet
Tenzij ik alles aan de muur hang maar dan kan ik het niet meer lezen![]()
Handigquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier past het ook niet hoorHeb wel een extra scherm, maar daar kan ik maar de helft op bekijken, want zodra ik mijn laptop verplaats, ligt de verbinding eruit
I can see clearly now, the irritantion is gone..quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echtMaar nu hoef ik niet te switchen voor de 3FM webcam
[..]
Moet ik ook nog doen ja.
Gewoon te snel getyptquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
En irritantion is een kruising tussen irritation en attention?
Scherpquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
En irritantion is een kruising tussen irritation en attention?
Gebeurt me zo vaak.. dan heb ik de zin in m'n hoofd, maar m'n hoofd is sneller dan m'n vingers, en dan typ ik het volgende woord al door het huidige woord heen en alles..quote:
Zieke shit, dit O.oquote:
Heel vaak wordt het alsnog gezegdquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
't geheime woord vind ik zoiets stoms..
Ik zag je posten in de dat topic in KPDquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zieke shit, dit O.o
*doet gauw alsof ze weer aan het gamen is *
Jaa, maar dat moet niet te laat komen, zo slapen denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heel vaak wordt het alsnog gezegd![]()
Uit het raam, dat is geniaal
Voor 10'en in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaa, maar dat moet niet te laat komen, zo slapen denk ik
Hehe ik vind het wel geinig somsquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
't geheime woord vind ik zoiets stoms..
Je bent voorspelbaar aan het worden zo te zienquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zieke shit, dit O.o
*doet gauw alsof ze weer aan het gamen is *
Avondquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef DaMook het volgende:
Avond.
[..]
Hehe ik vind het wel geinig soms, alleen dat overdreven gejuich vind ik minder worden
.
Normaal heb ik het over 3fm in het 3fm topic trouwensquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Avond
Ik blijf het wel grappig vinden
Daar zat ik ook altijd. Maar geen zin om heen te gaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Normaal heb ik het over 3fm in het 3fm topic trouwens.
Ik durf daar toch nooit heenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[3FM #3635] Chaos en gekte op die straalpaal!
Ik de laatste tijd ook wat minder, volgens mij heb ik je er idd weleens gezienquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zat ik ook altijd. Maar geen zin om heen te gaan
JAquote:
Het is daar best open hoorquote:
Het is echt alweer HEUL lang geledenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik de laatste tijd ook wat minder, volgens mij heb ik je er idd weleens gezien.
Ik zit daar ook alweer heul langquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is echt alweer HEUL lang geledenEens even MyAT doorspitten
MULTI-TASKEN JONGHEquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit daar ook alweer heul lang. Wel met pieken rond december
. Zit er nu vrij weinig, maar komt mede doordat ik nu vaak hier zit
.
Haha dat doe ik vaak alquote:
quote:
Wat noem jij veel?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha dat doe ik vaak al. Nog meer tasks kunnen er niet vaak bij
.
Ik zou alles van Sandstorm wel op een cd willen, of als downloadquote:
Dan doe je datquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou alles van Sandstorm wel op een cd willen, of als download
SC, minstens 3 andere sites, twitter, soms msn, soms whatsapp, de poezen en dan tussendoor serie kijken, al probeer ik serie te kijken zonder te multitaskenquote:
Klinkt als mijn avond. Alleen dan heb ik 2 of 3 SC's te volgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
SC, minstens 3 andere sites, twitter, soms msn, soms whatsapp, de poezen en dan tussendoor serie kijken, al probeer ik serie te kijken zonder te multitasken.
Meer dan 2 dingen iig.
Even in het 3fm sc topic vragenquote:
Toen ik net buiten 3fm kwam, wilde ik hier en de ksc en uiteindelijk de abo sc, maar heb het maar voornamelijk bij deze gehoudenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt als mijn avond. Alleen dan heb ik 2 of 3 SC's te volgen
TwitWouter sowiesoquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Even in het 3fm sc topic vragen, daar zitten er die alles opnemen
.
Ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
Ik luister echt te weinig Ekstra Weekend.
Vandaag weer sinds een lange tijd, briljant is hetquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
Ik luister echt te weinig Ekstra Weekend.
Ik zit nu in ABO, SEX, KPD en 3FMquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toen ik net buiten 3fm kwam, wilde ik hier en de ksc en uiteindelijk de abo sc, maar heb het maar voornamelijk bij deze gehouden. Gaat al hard zat
.
Kpd heb ik nog nooit gepostquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vandaag weer sinds een lange tijd, briljant is het
[..]
Ik zit nu in ABO, SEX, KPD en 3FM
Oja, ik zit ook nog in GRTDOJWquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kpd heb ik nog nooit gepost, doe ik ook niet
. Zelfs mijn aanvraag daarvoor heb ik volgens mij via pm bij danny gedaan
. Ik soms in abo, ksc, 3fm en vooral hier dus
. Ow ja en apple
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |