Het was tof iddquote:
Smoesjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, te ver, geen tijd, geen geld...
Ik ga miss morgen overdag, morgen weer vroeg op dus vanavond op tijd slapen, morgenavond werken..quote:
Dan zal ik niet verklappen hoe het aflooptquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga miss morgen overdag, morgen weer vroeg op dus vanavond op tijd slapen, morgenavond werken..
Nooit doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zal ik niet verklappen hoe het afloopt
Spoiler alertquote:
Hoax de wereld gaat eraan, ren voor je levens.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spoiler alert
En aan het eind levende ze nog lang en gelukkig
Gezondheid jonge meidquote:
Op je date?quote:
Space coffeequote:Op vrijdag 9 november 2012 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gezellig een avond op koffie trippen.![]()
Ik heb sterker spul nodig dan datquote:
Gast, na 4 mokken flip jij hem ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb sterker spul nodig dan dat
Ik voel me een buitenbeentje, zonder bril en met een HTC.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met je MacBook, hipsterbril op ditdat.
Ik zal jou eens iets sterkers gevenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb sterker spul nodig dan dat
Mocht je uberhaupt afrekenen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me een buitenbeentje, zonder bril en met een HTC.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me een buitenbeentje, zonder bril en met een HTC.
zeker, alleen om even te niezenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jouw scherm, of heb je je verdekt opgesteld hier?
Met tegenzin lieten ze het toe. Ze keken me wel heel snobistisch aan.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gast, na 4 mokken flip jij hem ook.
Ik buk alquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal jou eens iets sterkers geven
Ja, als jullie dat goed vinden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
Zoo, weer thuis.
Ik lees dat je volgende week ook misschien komt Fera?!
Lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
Stamppot andijvie met spekjes en verse worst
Inb4 seksueel getinte opmerkingen.
Ik dacht aan een magere gelderse rookworst.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
Echt niets aan dit is lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, wel bij zuurkoolquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht aan een magere gelderse rookworst.
Vertel eens iets nieuwsquote:
Hihihiquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stamppot andijvie met spekjes en verse worst.
/edit: ah fuck autocorrect.
Dat is iets voor je onderschriftquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:58 schreef muhahaha het volgende:
Als ik een typefout maak ligt dat ook aan de autocorrect trouwens.
Waar ga je heenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen even kijken voor pak en overhemden
Oké. Iets voor ME dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dan word het niet meer serieus genomen.
Welke winkelquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon in Apeldoorn denk ik. Hoezo?
WE, daar kom ik echt nooit... Vind dat een beetje een... Ouwewijven die hip willen doen winkel, net als Miss Etamquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
WE heeft meestal wel passende kleding. Verder geen enkele winkel hier
Ik kom ook nooit bij het vrouwengedeelte,dat is een ander filiaal. Wel het pand er naast, maar tochquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
WE, daar kom ik echt nooit... Vind dat een beetje een... Ouwewijven die hip willen doen winkel, net als Miss Etam.
Maar, succes.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die word uberhaupt niet serieus genomen.
Ja, in bed misschien.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, in bed misschien.
Het doet me weinig verder hoor..quote:
Bwehehe. Nou ja, daar maakt ze het zelf naar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, in bed misschien.
Ik doe meequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, ik zit. Deze vrijdagavond pakken ze niet meer van me afOver een 40 minuutjes mooi 3FM aanslingeren voor Ekstra Weekend
Ik ben de 23e misschien live bij Nachte Gielquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te lang geleden dat ik dat geluisterd heb
Dat duurt nog evenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben de 23e misschien live bij Nachte Giel
Boeiend, als deel van de crew van een band nog wel ook trouwens danquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik moet een essay schrijven over geld
ik heb het zelf niet eens
Welke band?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Boeiend, als deel van de crew van een band nog wel ook trouwens dan
"Hoi ik heb geen geld. Dat is zo en zo gekomen. Nu moet ik mijn huisgenote neuken om geld van haar te krijgen, zodat ik eten kan kopen. Gr gr Aldo"quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel een enorm kut essay trouwens![]()
Heb je een YT-linkje?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het goed is:
Re:Freshed Orchestra
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Hoi ik heb geen geld. Dat is zo en zo gekomen. Nu moet ik mijn huisgenote neuken om geld van haar te krijgen, zodat ik eten kan kopen. Gr gr Aldo"
Ik weet mijn plek.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
fijn dat je dat zelf ook erkent![]()
Ik grinnikte hardop in de trein.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Hoi ik heb geen geld. Dat is zo en zo gekomen. Nu moet ik mijn huisgenote neuken om geld van haar te krijgen, zodat ik eten kan kopen. Gr gr Aldo"
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk op facebook en oordeel zelf.quote:
Klinkt niet slechtquote:
Rijden, het enige dat ik kanquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt niet slechtTevens saxofoon
![]()
Maar wat doe jij in dat geheel ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |