Nee, had het veel kouder verwachtquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
vinden jullie het ook zulks stom weer buiten?
Vorige keer heb ik gewoon gezegd dat ik aan het schuren was met de machine en het was warm dus had niks aan en toen schoot ik uit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
moet je naar de dokter en uitleggen wat voor mongool je bent geweest![]()
![]()
lolquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik gewoon gezegd dat ik aan het schuren was met de machine en het was warm dus had niks aan en toen schoot ik uit.
Volgens mij had ze niks door hoor
ted gaat wel, beetje middelmatige film. expendables is gewoon een grappige actiefilm die vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ted, Total Recall en Expendables 2 binnen
Als je daar plezier aan beleeft, prima.quote:
Je moet ook van de kleine dingen genietenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je daar plezier aan beleeft, prima.
Je hebt me verslagen.
Je bedoelt dat jij gaat masturberen??quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet ook van de kleine dingen genieten
lolquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik whatsapp met mijn zusje terwijl ze naast mij zit. #twitterfeitjesvanflips
Nee dat was om even terug te komen op mijn opmerking van vanmiddag over jou piemeltjequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij gaat masturberen??
jouwquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dat was om even terug te komen op mijn opmerking van vanmiddag over jou piemeltje
Ik ben net klaar met eten, het smaakte voortreffelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zag net toevallig staan dat roald naar de film is, AJ is sporten en SV is aan het eten denk ik.
dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat het rustig is. en Taexon is volgens mij naar de kroeg
dat is mooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met eten, het smaakte voortreffelijk.
In de buurt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan, aan het roddelen over je moeder waar ze bij zit?
Hehequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In de buurt.
Over mn andere zusje roddelen waar mn moeder bij zit.
Waar woon je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik wil echt graag naar die nieuwe james bond maar kep niemand om mee te gaan en ga echt niet alleen naar de film![]()
huissen, klein stadje ongeveer 5 kilometer bij arnhem vandaan. en jij?quote:
Ik ga volgende week met Stevenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik wil echt graag naar die nieuwe james bond maar kep niemand om mee te gaan en ga echt niet alleen naar de film![]()
uhm wie quote je nou?quote:
ik kan het maar moeilijk geloven weet jequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, ik zie een mandate in het verschiet..
de Eg jww bij de hofmeesterijquote:
Leuk buurtje is dat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
de Eg jww bij de hofmeesterij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |