Ik ben net klaar met eten, het smaakte voortreffelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zag net toevallig staan dat roald naar de film is, AJ is sporten en SV is aan het eten denk ik.
dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat het rustig is. en Taexon is volgens mij naar de kroeg
dat is mooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met eten, het smaakte voortreffelijk.
In de buurt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan, aan het roddelen over je moeder waar ze bij zit?
Hehequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In de buurt.
Over mn andere zusje roddelen waar mn moeder bij zit.
Waar woon je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik wil echt graag naar die nieuwe james bond maar kep niemand om mee te gaan en ga echt niet alleen naar de film![]()
huissen, klein stadje ongeveer 5 kilometer bij arnhem vandaan. en jij?quote:
Ik ga volgende week met Stevenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik wil echt graag naar die nieuwe james bond maar kep niemand om mee te gaan en ga echt niet alleen naar de film![]()
uhm wie quote je nou?quote:
ik kan het maar moeilijk geloven weet jequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, ik zie een mandate in het verschiet..
de Eg jww bij de hofmeesterijquote:
Leuk buurtje is dat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
de Eg jww bij de hofmeesterij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |