ik zag ro staan en dacht ook gelijk aan roaldquote:
Van je jurkje knuppelquote:
Wie nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik zag ro staan en dacht ook gelijk aan roald
Post ik pics van mijn knuppel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je bent zelf een knuppel.
Nu ga ik het niet posten, lekker puh.
dm..quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je bent zelf een knuppel.
Nu ga ik het niet posten, lekker puh.
Te laat, ik moet nu naar sportschoolquote:
veel plezier in de gym, squat zequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Te laat, ik moet nu naar sportschool
Ik heb terug gemaild: ja tuurlijk, ping me.![]()
Doei liefjes.
Jammerquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Te laat, ik moet nu naar sportschool
Ik heb terug gemaild: ja tuurlijk, ping me.![]()
Doei liefjes.
Thanks, ik ga naar zumba, dus wel een beetje squattenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
veel plezier in de gym, squat ze
veel plezier en tot vanavondquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks, ik ga naar zumba, dus wel een beetje squatten
En beter gaan mensen nu mijn jurkjes kopen
Gr.
Succesquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks, ik ga naar zumba, dus wel een beetje squatten
En beter gaan mensen nu mijn jurkjes kopen
Gr.
Ik heb hier op fok geleerd dat als je 2 kipfilets met een elastiekje aan elkaar bind en dat dan een tijdje op de verwarming legt, het precies voelt als een vagina. Ik heb het geprobeerd maar ik weet niet hoe een vagina voelt dus meer kan ik er niet over zeggen.quote:
Nog nooit van gehoord.. wel de 2 schuursponsjes in een beker en een rubberen handschoen en misschien wat lube..quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb hier op fok geleerd dat als je 2 kipfilets met een elastiekje aan elkaar bind en dat dan een tijdje op de verwarming legt, het precies voelt als een vagina. Ik heb het geprobeerd maar ik weet niet hoe een vagina voelt dus meer kan ik er niet over zeggen.
ik heb er zo veel spijt van dat ik dat gegoogled heb, wist niet wat het wasquote:
vind die serie niet leukquote:
vraag me echt af of er mensen zijn die dit ook daadwerkelijk geprobeerd hebben hahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.. wel de 2 schuursponsjes in een beker en een rubberen handschoen en misschien wat lube..
Genoeg wed ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
vraag me echt af of er mensen zijn die dit ook daadwerkelijk geprobeerd hebben haha
Geen idee niet geprobeerd maar lijkt me logisch om de schuur zijde naar buiten te doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die schuursponsjes voelen toch niet echt ok Geo.
Waarom zeg je dan niet gewoon sponsjesquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee niet geprobeerd maar lijkt me logisch om de schuur zijde naar buiten te doen
Dat is toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan niet gewoon sponsjes
Kunnen beide lijkt me zolang je die schuur zijde maar naar buiten doet. Tevens lijkt me die schuurspons wel zachter, sponzen zijn altijd stug.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Spons:
[ afbeelding ]
Schuurspons
[ afbeelding ]
ben bang dat je nog gelijk hebt ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee niet geprobeerd maar lijkt me logisch om de schuur zijde naar buiten te doen
nee nog steeds niks gehad van jequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ho je krijgt het niet cadeau heu ho hey ho hey ho
Straks heb je blaren op je lulquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben bang dat je nog gelijk hebt ook
moet je naar de dokter en uitleggen wat voor mongool je bent geweestquote:
ben al weer weg hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hey ho hey ho beach krijgt geen cadeau hey ho hey ho
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
moet je naar de dokter en uitleggen wat voor mongool je bent geweest![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |