Zeg er eens wat van.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Gaan jullie eens terug naar de vbl-sc stelletje kutkleuters
Ik wil ook wel met jou daten hoor?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef mrstylo het volgende:
Zijn hier serieus mensen die met elkaar gedate hebben?
Ik heb iedereen in het topic gehadquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef mrstylo het volgende:
Zijn hier serieus mensen die met elkaar gedate hebben?
Haha smoking wingman volgens mij ben je niet vies van zo'n goede oude pretsigaret toch hihi?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef Nestalgie het volgende:
Als de vlb posters hier komen verhuizen wij naar de vbl sc
http://www.gelderlander.n(...)Dome-uitverkocht.ecequote:Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zijn nog kaartjes hoor LR
En jij neemt mij dan mee, gratis?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kan VIP tickets regelen. Voor jou en mij lekkertje.
Betalen in natura kan later die nachtquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)Dome-uitverkocht.ece
Doe gewoon normaal.
[..]
En jij neemt mij dan mee, gratis?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha smoking wingman volgens mij ben je niet vies van zo'n goede oude pretsigaret toch hihi?
Hoe is dat dan? Kan je voor mij ook regelen jwz?
Wow... ik respecteer je directheid maar je loopt wel heel hard van stapel nu.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Betalen in natura kan later die nacht
Mij nog niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb iedereen in het topic gehad
Je gaat me nu vertellen dat ik niet in een sc mag posten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor
Is niet goed voor je postrechten
Dat zij hier kutten zoeken ze maar uit met hun eigen postrechten
Koos Alberts kan niet meedoen aan die campagne.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef mrstylo het volgende:
Nu een serieuze plaatje:
[ afbeelding ]
It's this way, or the highway.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... ik respecteer je directheid maar je loopt wel heel hard van stapel nu.
oproepen tot kutten welquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je gaat me nu vertellen dat ik niet in een sc mag posten?beetje krom toch?
In kliekjes komen is banwaardig?
Wie is dat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
It's this way, or the highway.
[ afbeelding ]
Waar zie je hier staan dat ik wil gaan kutten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef Nestalgie het volgende:
Als de vlb posters hier komen verhuizen wij naar de vbl sc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |