SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Vriendje voor Appelcakequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoi Ik ben Knut Ik ben 14 en ik zit in 3 havo. Tevens hou ik van korfbal, msn en FM.![]()
Oh ja, en niet van meisjes
Niet in 7 sloten tegelijk fietsen he?quote:
Meisjes zijn bah.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoi Ik ben Knut Ik ben 14 en ik zit in 3 havo. Tevens hou ik van korfbal, msn en FM.![]()
Maak dan eindelijk een kleuter sc aan Steven. Deze leeftijdsgroep is enige wat we hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Gaan jullie eens terug naar de vbl-sc stelletje kutkleuters
Alleen jij nog weg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi, de rust is weer wedergekeerd.
inderdaad fijn, nieuwe users die alles komen verpestenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi, de rust is weer wedergekeerd.
Over 6 maanden in het Ziggodome, maar de tickets waren mij iets te prijzig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kunnen we het eindelijk weer over one direction hebben
Jij bent echt een grappige troll johquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kunnen we het eindelijk weer over one direction hebben
Ik ben toch maar weer gegaan voor de bieberfeever hihiquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over 6 maanden in het Ziggodome, maar de tickets waren mij iets te prijzig.
De gayclub laatst was je ook goed bevallen en dat kon je ook betalen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over 6 maanden in het Ziggodome, maar de tickets waren mij iets te prijzig.
ah jij was er ook dus, was het wel gezellig?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De gayclub laatst was je ook goed bevallen en dat kon je ook betalen.
Flauw, maar dat is net als bij Justin Bieber. Een Usher 'mag' je als hetero geweldig vinden, maar luister je naar Bieber ben je ineens gay. En mij kan je niet wijsmaken dat Usher kwalitatief beter is dan een Bieber.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De gayclub laatst was je ook goed bevallen en dat kon je ook betalen.
Waarom zou ik naar een FOK! meet gaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ga je nb meet? dinges.gaat niet dus jij kan wel
sinds wanneer mag je Usher als hetero geweldig vindenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flauw, maar dat is net als bij Justin Bieber. Een Usher 'mag' je als hetero geweldig vinden, maar luister je naar Bieber ben je ineens gay. En mij kan je niet wijsmaken dat Usher kwalitatief beter is dan een Bieber.
Jij en ik waren nog laatst naar een Bieber meeting gegaan man jij weet tochquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flauw, maar dat is net als bij Justin Bieber. Een Usher 'mag' je als hetero geweldig vinden, maar luister je naar Bieber ben je ineens gay. En mij kan je niet wijsmaken dat Usher kwalitatief beter is dan een Bieber.
Jah alleen waren er teveel vrouwelijke homosquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ah jij was er ook dus, was het wel gezellig?
Ik ben er zelf een, dus dan mag het.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:10 schreef Adames het volgende:
[..]
jij bent altijd zo onaardig tegen buitenstaanders.
waarom zou je een fokker daten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een FOK! meet gaan
Ben er ook 1.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben er zelf een, dus dan mag het.
In april treedt Bieber wel op in Arnhem, maar heb het scoren van kaartjes zelfs geen poging gegeven. De kans dat ik optijd was leek mij dusdanig klein dat ik de teleurstelling van het buiten de boot vallen wilde voorkomen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij en ik waren nog laatst naar een Bieber meeting gegaan man jij weet toch
toch moet je leren dat een andere cultuur niet per se eng is, sta er eens voor open.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben er zelf een, dus dan mag het.
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zijn nog kaartjes hoor LRquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In april treedt Bieber wel op in Arnhem, maar heb het scoren van kaartjes zelfs geen poging gegeven. De kans dat ik optijd was leek mij dusdanig klein dat ik de teleurstelling van het buiten de boot vallen wilde voorkomen.
Ik kan VIP tickets regelen. Voor jou en mij lekkertje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In april treedt Bieber wel op in Arnhem, maar heb het scoren van kaartjes zelfs geen poging gegeven. De kans dat ik optijd was leek mij dusdanig klein dat ik de teleurstelling van het buiten de boot vallen wilde voorkomen.
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef Nestalgie het volgende:
Als de vlb posters hier komen verhuizen wij naar de vbl sc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |