Jij zit in dat topic nu...quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:42 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Vreemde fetisj heb je, er is op FOK! vast een speciaal topic hiervoor
VAN LINKS NAAR RECHTS, VAN LINKS NAAR RECHTS.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:10 schreef zovty het volgende:
VAN VOOR NAAR ACHTER, VAN VOOR NAAR ACHTER!
Van voor naar achter.....quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:47 schreef minkuukel het volgende:
[..]
VAN LINKS NAAR RECHTS, VAN LINKS NAAR RECHTS.
Nee schat, ik heb een schoon kutje..(blij dat mijn ouders mijn posten hier niet controleren)quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:49 schreef Nestalgie het volgende:
Maar zeg eens trutje, heb je een poepkutje?
VAN LINKS VOOR NAAR RECHTS ACHTER, VAN LINKS VOOR NAAR RECHTS ACHTERquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:47 schreef minkuukel het volgende:
[..]
VAN LINKS NAAR RECHTS, VAN LINKS NAAR RECHTS.
Die mening deel ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Nee schat, ik heb een schoon kutje..(blij dat mijn ouders mijn posten hier niet controleren)
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Die mening deel ik
En gelukkig maar, ik ben niet van de poepseks
Maar je hebt echt wel eens een poes vol poep evaren. Vertel... hoe was het?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Nee schat, ik heb een schoon kutje..(blij dat mijn ouders mijn posten hier niet controleren)
Moest gelijk aan dat raadseltje denken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar je hebt echt wel eens een poes vol poep evaren. Vertel... hoe was het?
Een doorzichtige Duitser gevuld met stront..quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Moest gelijk aan dat raadseltje denken.
Wat is een neger?
Ja die jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een doorzichtige Duitser gevuld met stront..
Die?
Waarom hebben ze dan een anus?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:31 schreef KeesBromfiets het volgende:
Mooie vrouwen poepen niet, leer dat nou eens.
oh.. tuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
om anaal geneukt te worden?
vraag het je moederquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog niet 1 vrouw die heeft willen vertellen hoe het was om wat poep in d'r kut te hebben en hoe ze het er weer uit heeft gekregen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |