Maar er zijn er vast die wel eens van achter naar voor vegen. Gewoon omdat het kan. En misschien windt het ze stiekem op?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:10 schreef zovty het volgende:
VAN VOOR NAAR ACHTER, VAN VOOR NAAR ACHTER!
Verder poep ik niet in mijn broek, dus heb nooit poep in mijn vagina.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:10 schreef zovty het volgende:
Ook tijdens het noiken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:11 schreef Nikonlover het volgende:
Ik heb altijd een dildo in mijn kut dus ik heb nergens last van
Nee, maar tijdens het noiken poep ik nietquote:
Ieder mens heeft weleens in zijn / haar broek gepoept. Jij ook, dus niet liegen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:12 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Verder poep ik niet in mijn broek, dus heb nooit poep in mijn vagina.
Ja, nou kun je natuurlijk allemaal wel heel stoer doen vanachter je toetsenbordje. Maar we weten allebei dat dit niet waar is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:12 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Je lijkt op barbiequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:12 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie tot de nok vol met poep, maar probeert ze het te verzwijgen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:15 schreef zovty het volgende:
Ja, nou kun je natuurlijk allemaal wel heel stoer doen vanachter je toetsenbordje. Maar we weten allebei dat dit niet waar is.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:33 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Nee sorry...., ohw wacht, verkeerde topic
Vreemde fetisj heb je, er is op FOK! vast een speciaal topic hiervoorquote:
Jij zit in dat topic nu...quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:42 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Vreemde fetisj heb je, er is op FOK! vast een speciaal topic hiervoor
VAN LINKS NAAR RECHTS, VAN LINKS NAAR RECHTS.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:10 schreef zovty het volgende:
Van voor naar achter.....quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:47 schreef minkuukel het volgende:
[..]
VAN LINKS NAAR RECHTS, VAN LINKS NAAR RECHTS.
Nee schat, ik heb een schoon kutje..(blij dat mijn ouders mijn posten hier niet controleren)quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:49 schreef Nestalgie het volgende:
Maar zeg eens trutje, heb je een poepkutje?
VAN LINKS VOOR NAAR RECHTS ACHTER, VAN LINKS VOOR NAAR RECHTS ACHTERquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:47 schreef minkuukel het volgende:
[..]
VAN LINKS NAAR RECHTS, VAN LINKS NAAR RECHTS.
Die mening deel ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Nee schat, ik heb een schoon kutje..(blij dat mijn ouders mijn posten hier niet controleren)
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Die mening deel ik
En gelukkig maar, ik ben niet van de poepseks
Maar je hebt echt wel eens een poes vol poep evaren. Vertel... hoe was het?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Nee schat, ik heb een schoon kutje..(blij dat mijn ouders mijn posten hier niet controleren)
Moest gelijk aan dat raadseltje denken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar je hebt echt wel eens een poes vol poep evaren. Vertel... hoe was het?
Een doorzichtige Duitser gevuld met stront..quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Moest gelijk aan dat raadseltje denken.
Wat is een neger?
Ja die jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een doorzichtige Duitser gevuld met stront..
Die?
Waarom hebben ze dan een anus?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:31 schreef KeesBromfiets het volgende:
Mooie vrouwen poepen niet, leer dat nou eens.
oh.. tuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
om anaal geneukt te worden?
vraag het je moederquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog niet 1 vrouw die heeft willen vertellen hoe het was om wat poep in d'r kut te hebben en hoe ze het er weer uit heeft gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |