Groningen is hartstikke tof!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Het lijkt verdomme wel of de banen die ik zoek aan de andere kant van het land liggen.
Kan wel wezen maar elke dag 3 uur in de trein of in de auto is niet aan mij besteed.quote:
Als je zo vast zit aan een locatie vind je natuurlijk nooit werk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan wel wezen maar elke dag 3 uur in de trein of in de auto is niet aan mij besteed.
En voor mij liggen de banen dan weer meer aan jouw kant van het land.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Het lijkt verdomme wel of de banen die ik zoek aan de andere kant van het land liggen.
Zeker, maar als werkzoekende heb je het hier lastiger dan in veel andere regio's.quote:
Vertel mij watquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:12 schreef Balisto het volgende:
[..]
Zeker, maar als werkzoekende heb je het hier lastiger dan in veel andere regio's.
ik heb dat ook ook. Alleen zit ik ook nog zonder auto enzo... Dus dan zit je nog beperkter.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan wel wezen maar elke dag 3 uur in de trein of in de auto is niet aan mij besteed.
same here. En startersfuncties zijn er al helemaal niet. Ik zie mezelf ook niet in een callcenter zitten om maar werk te hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Een callcenter zou ik echt zelf nooit willen doen. Je moet er denk ik tegen kunnen, en alhoewel ik het leuk vind om met mensen te werken en contact te hebben, vind ik dit een stap te ver zeg maar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb dat ook ook. Alleen zit ik ook nog zonder auto enzo... Dus dan zit je nog beperkter.
[..]
same here. En startersfuncties zijn er al helemaal niet. Ik zie mezelf ook niet in een callcenter zitten om maar werk te hebben.
Dat heb ik ook. Ik heb een auto nodig om een baan te vinden (vaak een vereiste, sowieso OV vaak geen optie), maar ik heb een baan nodig om een auto te kunnen betalenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb dat ook ook. Alleen zit ik ook nog zonder auto enzo... Dus dan zit je nog beperkter.
Volgens sommige mensen is het juist ontzettend goed voor je persoonlijke ontwikkeling, maar ik twijfel eraan. Mensen in mijn omgeving die het langer dan een paar maanden in een callcenter hebben uitgehouden zijn de meest botte eikels die ik ken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een callcenter zou ik echt zelf nooit willen doen. Je moet er denk ik tegen kunnen, en alhoewel ik het leuk vind om met mensen te werken en contact te hebben, vind ik dit een stap te ver zeg maar.
Plus dat ik dan ook niet aan mijn eigen ontwikkeling werk als ik dat werk doe.
Naast het feit dat het volkomen onrealistisch is om dagelijks zoveel tijd kwijt te zijn aan woon-werkverkeer.quote:Auto heb ik wel, motor ook. Maar geen enkel bedrijf zal me zoveel kilometervergoeding gaan betalen denk ik
Precies dat. En een rijbewijs in mijn geval.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:35 schreef fh101 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik heb een auto nodig om een baan te vinden (vaak een vereiste, sowieso OV vaak geen optie), maar ik heb een baan nodig om een auto te kunnen betalen
Helemaal gelijk idd. Kan wel goed zijn voor je ontwikkeling maar ik zou er gek worden denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:36 schreef Balisto het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen is het juist ontzettend goed voor je persoonlijke ontwikkeling, maar ik twijfel eraan. Mensen in mijn omgeving die het langer dan een paar maanden in een callcenter hebben uitgehouden zijn de meest botte eikels die ik ken.
[..]
Naast het feit dat het volkomen onrealistisch is om dagelijks zoveel tijd kwijt te zijn aan woon-werkverkeer.
Ik ben zelf volledig afhankelijk van fiets en openbaar vervoer. Voor veel banen wordt 'eigen vervoer' vereist (een fiets is dat toch ook?) en ook al kun je ergens makkelijk met het openbaar vervoer komen, wat ook niet altijd haalbaar is, wordt vaak verwacht dat je een auto hebt.
Ik zal als ik jou was, wat uitgebreider zoeken. Ik zoek altijd binnen een straal van 30 km. Veel meer vacaturesquote:
Doe ik ook, alleen max 50. km. Heb ik wel veel meer kans dat ik wat vind.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zal als ik jou was, wat uitgebreider zoeken. Ik zoek altijd binnen een straal van 30 km. Veel meer vacaturesIk weet dat iedereen dichtbij huis wilt werken, maar soms kan het niet anders
En dit zijn betaalde advertenties
ik heb dat eind 2005 en begin 2006 gedaan. Mensen lid maken van de Lottoquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een callcenter zou ik echt zelf nooit willen doen. Je moet er denk ik tegen kunnen, en alhoewel ik het leuk vind om met mensen te werken en contact te hebben, vind ik dit een stap te ver zeg maar.
Plus dat ik dan ook niet aan mijn eigen ontwikkeling werk als ik dat werk doe.
Auto heb ik wel, motor ook. Maar geen enkel bedrijf zal me zoveel kilometervergoeding gaan betalen denk ik
Zoals gezegd, ik ben afhankelijk van fiets en openbaar vervoer, dus veel verder is nauwelijks haalbaar. En die paar vacatures in Assen of Hoogezand die erbij komen als ik mijn zoekgebied iets vergroot maken het verschil ook niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zal als ik jou was, wat uitgebreider zoeken. Ik zoek altijd binnen een straal van 30 km. Veel meer vacaturesIk weet dat iedereen dichtbij huis wilt werken, maar soms kan het niet anders
Ken het, al krijg ik zo nu en dan wel een mail dat men wat voor me heeft. Heb nu zelfs de eerste die me via mijn LinkedIn heeft benaderd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Weer een afwijzing.. in 2 maanden tijd nog nergens uitgenodigd voor een gesprek. Begin nu wel echt te balen..
ze hebben snel iemand nodig??quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Vraag aan jullie: wat zou het kunnen betekenen als een vacature de 15e online gaat, de reactietermijn de 22e afloopt en de gesprekken al op de 27e, 28e en 29e plaatsvinden? Ik ben een beetje bang dat ze eigenlijk al een kandidaat op het oog hebben, maar ik hoop dat ze gewoon snel iemand nodig hebben.
Ik kan niet met 'moeilijke' kinderen omgaan met allerlei leerstoornissen e.d.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:30 schreef Kekaa het volgende:
[..]
ze hebben snel iemand nodig??
En voor Balisto (zag net een vacature ervan) is studie/huiswerkbegeleiding niet iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |