Doen de meesten idd, alleen soms zetten ze er een limiet op. Bij een sollicitatie kreeg ik te horen dat ze max. 30 km zouden vergoeden.quote:Op maandag 19 november 2012 17:51 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn werkgever vergoed een bedrag per km
oh dat moet ik nog even na gaan vragen bij de mijnequote:Op maandag 19 november 2012 17:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doen de meesten idd, alleen soms zetten ze er een limiet op. Bij een sollicitatie kreeg ik te horen dat ze max. 30 km zouden vergoeden.
Doe dat, maar meestal staat zoiets ook in je contract vastgelegd en vertellen ze je het ook nog. Maar even navragen kan nooit kwaad.quote:Op maandag 19 november 2012 18:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat moet ik nog even na gaan vragen bij de mijne.. 30 km enkele reis
Dat niet alleen, ze kunnen ook de meest belachelijke eisen stellen aan ervaring en vaardigheden. Tussen zoveel sollicitanten zit altijd wel die duizendpoot die eraan voldoet.quote:Op maandag 19 november 2012 18:15 schreef Spezza19 het volgende:
Helaas is het echt een werkgeversmarkt. Kunnen je echt helemaal uitknijpen en dan toch iemand vinden die zo gek is om het te doen....
Ik ben toch vrij duizendpoot-achtig, maar erg veel succes heb ik nietquote:Op maandag 19 november 2012 23:55 schreef Balisto het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ze kunnen ook de meest belachelijke eisen stellen aan ervaring en vaardigheden. Tussen zoveel sollicitanten zit altijd wel die duizendpoot die eraan voldoet.
En wederom geen nieuwe vacatures vandaag. Alleen maar dingen waar ik ooit al op heb gesolliciteerd en niet voor ben aangenomen, maar die vreemd genoeg toch weer online staan.
Ik weet echt even niet waar ik het nu moet zoeken hoor. Zelfs stomme klusjes via uitzendbureaus zijn niet meer te vinden. Weet iemand nog iets in Noord-Nederland (liefst in de stad Groningen) waar een bijna-dertiger met HBO-niveau maar zonder veel specifieke ervaring snel aan de slag kan?
Wat heb je voor HBO diploma dan? Of bedoel je dat je gewoon HBO werk en denkniveau hebquote:Op maandag 19 november 2012 23:55 schreef Balisto het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ze kunnen ook de meest belachelijke eisen stellen aan ervaring en vaardigheden. Tussen zoveel sollicitanten zit altijd wel die duizendpoot die eraan voldoet.
En wederom geen nieuwe vacatures vandaag. Alleen maar dingen waar ik ooit al op heb gesolliciteerd en niet voor ben aangenomen, maar die vreemd genoeg toch weer online staan.
Ik weet echt even niet waar ik het nu moet zoeken hoor. Zelfs stomme klusjes via uitzendbureaus zijn niet meer te vinden. Weet iemand nog iets in Noord-Nederland (liefst in de stad Groningen) waar een bijna-dertiger met HBO-niveau maar zonder veel specifieke ervaring snel aan de slag kan?
Ik heb een telefoonnummer gevonden en gister gebeld. De dame die ik sprak leek het absurd te vinden dat ik dacht dat zo'n klus wel in twee weken geklaard zou zijn. Er schijnen veel reacties binnengekomen te zijn. Goed, weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vind 2 weken aan de lange kant. Het is niet onmogelijk maar wel rijkelijk lang. Stond er niets over een sluitingsdatum? En is er geen tel.nummer van het bedrijf te googlen?
Klantenservice DUOquote:Op maandag 19 november 2012 23:55 schreef Balisto het volgende:
[..]
oh, ok. Ik heb geen flauw benul. WW aangevraagd en een brief gekregen van het UWV, dus ik dacht, dáár moet ik me straks wekelijks melden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:44 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij doen ze per kantoor andere dingen ofzo.
Ik zat in Breda, terwijl Bergen op Zoom ook een kantoor had (en daar woon ik naast). Als je in de WW zit hoef je toch niet naar het kantoor, maar naar het CWI. Als je gekeurd moet worden, dan moet je naar het kantoor zelf.
Die eerste zo zou goed bij me passen...quote:
Wat let je?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die eerste zo zou goed bij me passen...
Tilburg en Groningen.... ;-)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |