Ja, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beter hou je je javascript gewoon in een los scriptbestand.
1 | <script src=""></script> |
't is niet perse fout maar als je het nodig hebt is dat vaak wel een teken dat je iets verkeerd doet.quote:
Je hebt het nooit nodig, het is puur luiheid.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't is niet perse fout maar als je het nodig hebt is dat vaak wel een teken dat je iets verkeerd doet.
Hoe krijg ik unieke variabelen voor elke slider? Nu wordt dus elke keer de waarde gereset naar de waarde van de andere slider:quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:35 schreef pascal08 het volgende:
Meerdere sliders maken is dus niet het probleem; ik wil m'n JavaScript zo kort mogelijk maken. Ik heb al best een hoop geprobeerd en ik kwam aardig dichtbij door met classes te werken en in m'n JavaScript het ID dynamisch te maken, maar dan werden de minima en maxima gereset naar de waarden van een andere slider bij het schuiven van beide sliders.
http://jsfiddle.net/cJnUA/1/
De classes heten leading-0 en leading-1.quote:Op maandag 26 november 2012 15:03 schreef -J-D- het volgende:
Voor jullie een simpele vraag, voor mij een lastige puzzel.
Hoe krijg je op deze pagina een stukje ruimte tussen die nieuwsberichten?
Via Chrome ontdekt dat dat stukje items-leading heet, maar als ik in die code ga sleutelen, dan verandert er niets tussen de divjes in, maar juist er omheen. Zat wat te stoeien met margin, maar blijkbaar zit ik op de verkeerde weg.
Ik zag het al. Dom van me.quote:Op maandag 26 november 2012 15:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
De classes heten leading-0 en leading-1.
Ik gebruik elke keer dit setje:quote:
1 2 3 4 | <tr> <th></th> <th></th> </tr> |
...da's anders niet wat op je jsfiddle sample staat.quote:Op maandag 26 november 2012 17:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik gebruik elke keer dit setje:
[ code verwijderd ]
De tabel heeft geen hoofdrij.
Ik zou ook kunnen zeggen dat ik alleen maar hoofdrijen gebruik. Maakt dat uit?quote:Op maandag 26 november 2012 17:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...da's anders niet wat op je jsfiddle sample staat.
En als je geen hoofdrij hebt, waarom gebruik je dan wel th's?
Dat doet er niet toe. Ik wil deze sliders gewoon in tabelvorm, tussen th-tags of td-tags maakt me niet uit.quote:Op maandag 26 november 2012 17:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Euh. Ja?
Als je platte tekst hebt zonder opmaak, ga je dat toch ook niet ineens in een <h2> tag zetten ipv <p> ?
Mensen met een screenreader worden er niet blij van als je alles in th's zet. Daar staat normaal gesproken de beschrijving van een rij of kolom in.quote:Op maandag 26 november 2012 17:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Ik wil deze sliders gewoon in tabelvorm, tussen th-tags of td-tags maakt me niet uit.
Dan zou ik zeggen: Doe dat.quote:Op maandag 26 november 2012 17:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Ik wil deze sliders gewoon in tabelvorm, tussen th-tags of td-tags maakt me niet uit.
Dat is nou juist het probleem. Als ik dat doe dan klopt de javascript code niet meer. Mijn vraag is dus of iemand weet hoe ik iets tussen de span-tags kan printen als er th/td-tags om de span-tags staan.quote:
Komt in de buurt. Ik vergat nog te zeggen dat ik het in deze vorm wil:quote:Op maandag 26 november 2012 17:21 schreef KomtTijd... het volgende:
pas de probleme? http://jsfiddle.net/LgwQf/
Is dat de standaard procedure hier?quote:Op maandag 26 november 2012 17:24 schreef KomtTijd... het volgende:
En dat moeten wij maar ff voor je doen? Je mag mailen voor een offerte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |