Tot op zekere hoogte wel, maar ik denk niet dat je dat hier kan zeggen.quote:
Ach wat een lieve jongen ben je toch.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:40 schreef Mordecai het volgende:
Lor mag blij zijn. Terwijl zij weg is, ben ik het hele huis van vloer tot plafond aan het schoonmaken enzo =]
Ach, ik zou alle meisjes kiezen en dan giechelend op teamspeak zitten. Alleen beetje jammer dat we er maar 1 hebben.quote:
dm geschicktquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ach, ik zou alle meisjes kiezen en dan giechelend op teamspeak zitten. Alleen beetje jammer dat we er maar 1 hebben.
wat een kutwijfquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef Mordecai het volgende:
Verwachte reactie van haar: ''Je hebt de hele dag geen reet gedaan en zo netjes is het helemaal niet hier. Je hebt wat dingen verplaatst en opgestapeld.. Meer niet''
Trieste zaak wel dat ik dat plaatje al eerder heb gezien al heb ik geen idee waar. Maar is dat echt dezelfde?quote:
Zal wel dicht bij de waarheid zitten dan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:41 schreef Mordecai het volgende:
Verwachte reactie van haar: ''Je hebt de hele dag geen reet gedaan en zo netjes is het helemaal niet hier. Je hebt wat dingen verplaatst en opgestapeld.. Meer niet''
jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
had jij niet text only?
Ben alleen niet zo van de jailbait, vind/t haar alleen fascinerendquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:48 schreef Ame_thyst het volgende:
overigens is er een jailbait topic op babes and hunks ofzodus tja
Ik blufquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:54 schreef vogelkooi het volgende:
Aldie je praat of je ergens verstand van hebt, kan toch niet kloppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |