wat is onvrijwillig collecteren dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Meisje, dit topic is bedoeld voor mensen die het vrijwillig collecteren niet begrijpen.
Kindjes die door ouders als pressiemiddel worden meegesleeptquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat is onvrijwillig collecteren dan?
Solidariteitsdagen op middelbare scholen zijn daar een goed voorbeeld van.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat is onvrijwillig collecteren dan?
wat the hell is dat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Solidariteitsdagen op middelbare scholen zijn daar een goed voorbeeld van.
Daar heb ik nog nooit van gehoord....quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Solidariteitsdagen op middelbare scholen zijn daar een goed voorbeeld van.
Van die dagen waarbij ze spelletjes organiseren en dan inlegkosten vragen dat dan naar een één of ander goed doel gaat. Zogenaamd solidariteit maar leerlingen worden dan doorgaans verplicht minimaal aan 2 spelletjes deel te nemen.quote:
Ik maak het nergens zelf naar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar maakt ze het ook wel zelf naar. Als ze gewoon op een fatsoenlijke manier in discussie was gegaan was er niks aan de hand geweest.
Goede zinsopbouw.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:38 schreef Robijn48 het volgende:
Ik heb, samen met zeldzame mensen hier, degene die WEL gecollecteerd heeft voor het goede doel.
ja, fuck, er moet al vet veel schoolgeld betaalt worden en dan ook nog geld voor de activiteiten op school en dit er boven op, honden zijn het, die scholenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van die dagen waarbij ze spelletjes organiseren en dan inlegkosten vragen dat dan naar een één of ander goed doel gaat. Zogenaamd solidariteit maar leerlingen worden dan doorgaans verplicht minimaal aan 2 spelletjes deel te nemen.
Dit ken ik niet, wij gingen wel geld ophalen voor mensen in Kenia door loten te verkopen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van die dagen waarbij ze spelletjes organiseren en dan inlegkosten vragen dat dan naar een één of ander goed doel gaat. Zogenaamd solidariteit maar leerlingen worden dan doorgaans verplicht minimaal aan 2 spelletjes deel te nemen.
Maar vind je ons niet sociaal omdat we niets geven of omdat je ons gewoon hier kut over vind komen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik maak het nergens zelf naar.
Ik ben, samen met zeldzame mensen hier, degene die WEL gecollecteerd hebben voor het goede doel.
En ik vertel daar mijn ervaringen over.
Dat jullie dat niet geloven, en dat jullie enkel gebash over hebben, ligt aan jullie zelf.
Nogmaals. De ervaring leert mij, dat de meeste mensen wel geven. En dat jullie niks willen geven, is prima. Maar erg sociaal zijn jullie niet, nee.
we zijn iig socialer dan jij denkt en ik lees dat het collecteren toch niet helpt, dus stop er maar mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik maak het nergens zelf naar.
Ik ben, samen met zeldzame mensen hier, degene die WEL gecollecteerd hebben voor het goede doel.
En ik vertel daar mijn ervaringen over.
Dat jullie dat niet geloven, en dat jullie enkel gebash over hebben, ligt aan jullie zelf.
Nogmaals. De ervaring leert mij, dat de meeste mensen wel geven. En dat jullie niks willen geven, is prima. Maar erg sociaal zijn jullie niet, nee.
Beide.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:39 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Maar vind je ons niet sociaal omdat we niets geven of omdat je ons gewoon hier kut over vind komen?
Lullo, je leest dus verkeerd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we zijn iig socialer dan jij denkt en ik lees dat het collecteren toch niet helpt, dus stop er maar mee.
we doneren liever ipv dat gebel aan de deur.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:39 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Maar vind je ons niet sociaal omdat we niets geven of omdat je ons gewoon hier kut over vind komen?
wij hadden op de basisschool zo'n Foster Parents excuus negerquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit ken ik niet, wij gingen wel geld ophalen voor mensen in Kenia door loten te verkopen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit ken ik niet, wij gingen wel geld ophalen voor mensen in Kenia door loten te verkopen.
Het opvallende was dat er een aantal weken na die dagen altijd nieuwe schoolspullen als laptops, bankjes en dergelijke verschenen. Of de school werd ineens in een nieuw verfjasje gestoken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, fuck, er moet al vet veel schoolgeld betaalt worden en dan ook nog geld voor de activiteiten op school en dit er boven op, honden zijn het, die scholen
Kijk en daarom kom je dus niet al te slim over. Dat je ons asociaal vindt door ons gedrag; prima! Maar omdat we niets geven....Dat betekend dat jij vindt dat iedereen dus moet geven?quote:
ah de buurvrouw is ook gearriveerdquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:41 schreef Tante__Lien het volgende:
Mensen die te beroerd zijn om een kleine bijdrage te geven aan een goed doel
Ik ga twee keer per jaar bloed geven. Daarnaast gaat jaarlijks een aanzienlijk deel van mijn salaris richting Afrika, met dank aan vadertje staat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:41 schreef Tante__Lien het volgende:
Mensen die te beroerd zijn om een kleine bijdrage te geven aan een goed doel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |