Precies, ik denk dat er ook heel wat mensen zijn die doneren omdat de collectante dikke tieten heeft.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat mag jij nou wel denken. Maar ik vind dat puur negatief gedacht. En het zegt meer van jou dan van iets anders.
Zij doen tenminste nog wat.
Dan moet jij nog eens beter lezen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:20 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Als collectanten hun vrijwilligerswerk onvoorwaardelijk zouden doen dan zouden ze het in de eerste plaats niet erg mogen vinden wanneer je ze niks wil geven. Dat gaat er bij jou blijkbaar niet in.
Ok, wat zeur je dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan moet jij nog eens beter lezen.
Ik heb gezegd dat de meeste mensen normaal doneren.
En heel soms zijn er mensen die dat niet willen. Prima. Maar dat zijn er maar een paar.
wij lezen het goed, mensen die niet geven zijn aso's volgen jouw wettenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan moet jij nog eens beter lezen.
Ik heb gezegd dat de meeste mensen normaal doneren.
En heel soms zijn er mensen die dat niet willen. Prima. Maar dat zijn er maar een paar.
Niks wetten. Iets wat ik dus heb meegemaakt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wij lezen het goed, mensen die niet geven zijn aso's volgen jouw wetten
waarom spam je dit topic? we hebben je geen toestemming gegeven,hequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]Wat zeuren jullie dan, bedoel je?
Nee, alleen ik ben bijna 2 jaar het huis uit..quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoe vreemd is het dan dat degenen die het niet met mij eens zijn, inderdaad bijna 2 jaar uit huis zijn
en wat is dan het aso wat jij meemaakte? klappen op je kop?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Niks wetten. Iets wat ik dus heb meegemaakt.
Welk effect beoog je hier te bereiken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]Wat zeuren jullie dan, bedoel je?
dat wij altijd open doen als er tijdens het eten aan je deur gebeld wordt, want de belangrijke vrijwillige collectante staat voor de deur!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:25 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Welk effect beoog je hier te bereiken?
als troll de collectanten branche te kakken zettenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:25 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Welk effect beoog je hier te bereiken?
Psst heb jij een kort kapseltje en heb je overgewicht?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een zoon, en die zal ongetwijfeld ouder zijn dan jij.
Dit tweede topic is bedoeld om verder te discussiëren, zo moeilijk is het allemaal niet te begrijpen hoor robijntje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:27 schreef Robijn48 het volgende:
Zeg jochies...dit TWEEDE topic is bedoeld voor mensen die te beroerd zijn mensen te waarderen die vrijwillig voor het goede doel te collecteren.
Dus kijk eens naar jezelf.
jij bent zo stom om dat vrijwillig te doen, waardering kan je niet opeisenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:27 schreef Robijn48 het volgende:
Zeg jochies...dit TWEEDE topic is bedoeld voor mensen die te beroerd zijn mensen te waarderen die vrijwillig voor het goede doel te collecteren.
Ik dacht het ging om het goede doel zelf en niet om de mensen die rond gaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:27 schreef Robijn48 het volgende:
Meisje, dit topic is bedoeld voor mensen die het vrijwillig collecteren niet begrijpen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit tweede topic is bedoeld om verder te discussiëren, zo moeilijk is het allemaal niet te begrijpen hoor robijntje.
wat doe jij hier dan? jij hebt met jouw onmetelijke levenservaring dit toch niet meer nodig?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Meisje, dit topic is bedoeld voor mensen die het vrijwillig collecteren niet begrijpen.
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Maar goed, ze heeft wel gelijk. Dit is alleen maar persoonlijk gebash geworden.
Oma, een openbaar forum is is juist bedoeld om niemand uit te sluiten van de discussie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Meisje, dit topic is bedoeld voor mensen die het vrijwillig collecteren niet begrijpen.
ja, als je uitdeelt,kan je ook de return verwachten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Daar maakt ze het ook wel zelf naar. Als ze gewoon op een fatsoenlijke manier in discussie was gegaan was er niks aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
wat is onvrijwillig collecteren dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kindjes die door ouders als pressiemiddel worden meegesleeptquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat is onvrijwillig collecteren dan?
Solidariteitsdagen op middelbare scholen zijn daar een goed voorbeeld van.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat is onvrijwillig collecteren dan?
wat the hell is dat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Solidariteitsdagen op middelbare scholen zijn daar een goed voorbeeld van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |