SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPbitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Als ik zeg dat ik dan in het goeie deel van Hoogezand, waar dus geen tokkies wonen, is het dan goed?quote:
zelfs het "goede" deel valt van ellende uit elkaar, en dan over de gebouwen nog maar te zwijgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik dan in het goeie deel van Hoogezand, waar dus geen tokkies wonen, is het dan goed?![]()
Ik zie elke dag genoeg van de tokkies die wél in Hoogezand wonen.
Dat valt ook alweer mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zelfs het "goede" deel valt van ellende uit elkaar, en dan over de gebouwen nog maar te zwijgen
Mooiste deel van Hoogezand:quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik dan in het goeie deel van Hoogezand, waar dus geen tokkies wonen, is het dan goed?![]()
Ik zie elke dag genoeg van de tokkies die wél in Hoogezand wonen.
het komt zelfs in liedjes voor dat hij het niet altijd bij het juiste eind heeftquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nee, het weer voorspellen is ie goed in zeker
Ben jij echt 19 en praat je over vroeger?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:28 schreef westside1993 het volgende:
Mag je de stad Groningen ook in als je zonder klompen het station binnenstapt, of is dat nog echt zoals vroeger dat je eerst langs die keur poortjes moet lopen, nou ja beter keur poortjes dan die ov chipkaart poortjes die in het westen van het land staan.
Ja, dus blijf maar mooi wegquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:28 schreef westside1993 het volgende:
Mag je de stad Groningen ook in als je zonder klompen het station binnenstapt, of is dat nog echt zoals vroeger dat je eerst langs die keur poortjes moet lopen, nou ja beter keur poortjes dan die ov chipkaart poortjes die in het westen van het land staan.
Hij krijgt er anders leuk voor betaald!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nee, het weer voorspellen is ie goed in zeker
Papiertje op de deur:quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
sint maarten mogen ze ook wel eens gaan verbieden
Interpolis betaalde 100 euro bij aanschaf van mijn nieuwe bril (max. 1x per jaar).quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
heeft 1 van jullie een bril?
ben een nieuwe zorgverzekering aan het zoeken en m'n ogen worden wat slechter laatste tijd
ik ben nachtblind, en nou ontdekte ik laatst dat je daar ook een bril voor kan krijgen, maar wat kost dat ongeveer?
dan weet ik wel bedrag ik ongeveer moet verzekeren
Zo gelovig is Groningen toch niet? Aan de andere kant, ik heb in die 3 jaar dat ik hier nu woon nog geen kinderen aan de deur gehad dus ik heb toch geen snoep in huis gehaaldquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:49 schreef OverRated het volgende:
[..]
Maar stel je voor, snoep schooien op een zondag. Dat kan toch niet?
Nachtblind en dan een nachtkijker in de auto dragen? Dat wordt een grote lichtshow man.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Interpolis betaalde 100 euro bij aanschaf van mijn nieuwe bril (max. 1x per jaar).
Hier heb je trouwens een nachtkijker voor maar 79 euro: http://www.pixmania.nl/nl(...)achtverrekijker.html
er binnen. De nieuwe Ebbinge is er buitenquote:Op zondag 11 november 2012 03:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
is de oude ebbingestraat nou binnen of buiten het water
Wkc Paddepoel viert het morgen. o.a. de Kruidvat en AH.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
toevallig net ff met m'n neefje gelopen, maar mensen keken wel verbaast
iedereen dacht dat het verschoven was naar maandag, maar dat weet dus niemand zeker.
kutkerkje mag toch godverdomme zelf wel weten of je op zondag naar de supermarkt wil of een fucking krant in de bus wil
Ach, volgens mij bestaat nachtblindheid niet eens. Het is gewoon een smoes van vrouwen die 's avonds geen auto durven te rijden.quote:Op zondag 11 november 2012 00:36 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Nachtblind en dan een nachtkijker in de auto dragen? Dat wordt een grote lichtshow man.
"Hallo ik ben blind geworden door mijn dashboard lampjes" Hahaha![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 11:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ach, volgens mij bestaat nachtblindheid niet eens. Het is gewoon een smoes van vrouwen die 's avonds geen auto durven te rijden.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Géén idee, ik ben nog niet gepensioneerd dus heb me er niet echt in verdiept.
Er is wel een wezenlijk verschil tussen een pubquiz en een bingo avond.quote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef RickoKun het volgende:
In de toeter heb je weleens van die quizzen, zijn ook wel laggn.
Alleen jammer van die fags die tijdens de quiz met hun telefoontjes aan t werk zijn
Gezamenlijke voordeur en eigen voordeur hebben, komen ze nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
sint maarten mogen ze ook wel eens gaan verbieden
Wie Wat Waar?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:11 schreef xminator het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die fake dr dre beats verkoper @ grote markt/vismarkt. Mag dat gewoon?
Net een nieuwe complete bril op sterkte voor ¤33,- bij lensway.nl gekocht (en hij voldoet nu 2 maanden perfect) voor dat bedrag ga ik geen verzekering afsluiten, maar koop er gewoon 2 bij...quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
heeft 1 van jullie een bril?
ben een nieuwe zorgverzekering aan het zoeken en m'n ogen worden wat slechter laatste tijd
ik ben nachtblind, en nou ontdekte ik laatst dat je daar ook een bril voor kan krijgen, maar wat kost dat ongeveer?
dan weet ik wel bedrag ik ongeveer moet verzekeren
Hoe bedoel je? Je hebt toch van die kraampjes? Je hebt er twee geloof ik met elektronische shit daar staan dr dre beats op toch of zijn het namaak zonder de logos erop?quote:
Ik zag hem vandaag inderdaad ook staan, maar geen idee of het neppe waren. Wel aannemelijk dat ze nep zijn natuurlijk, maar goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je hebt toch van die kraampjes? Je hebt er twee geloof ik met elektronische shit daar staan dr dre beats op toch of zijn het namaak zonder de logos erop?
gewoon 8 maal die van een tientjequote:Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Mensen. Ik ben opzoek naar nieuwe oordoppen of koptelefoon. Uiteraard zou ik graag beats by dre willen, want qua geluid zijn ze echt perfect. Helaas vind ik ze te duur en ben opzoek naar iets vergelijkbaars.
Wil eigenlijk niet meer dan 80 euro eraan besteden (denk ik:P). Heeft iemand wat tips waar ik naar moet kijken of iets wat vergelijkbaar is?
Over je oren dus?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Mensen. Ik ben opzoek naar nieuwe oordoppen of koptelefoon. Uiteraard zou ik graag beats by dre willen, want qua geluid zijn ze echt perfect. Helaas vind ik ze te duur en ben opzoek naar iets vergelijkbaars.
Wil eigenlijk niet meer dan 80 euro eraan besteden (denk ik:P). Heeft iemand wat tips waar ik naar moet kijken of iets wat vergelijkbaar is?
Gewoon pech.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
vraag me af hoe het komt dat er zoveel ongevallen op zebrapaden gebeuren. Houden automobilisten er te weinig rekening mee dat er ook zebrapaden zijn? Of is er een andere oorzaak? Of is het gewoon noodlottig toeval?
Huh?quote:
Over je orenquote:
Brainwavz HM3quote:Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik begrijp dat er vergelijkbare zijn, maar welke? Vind oordoppen het fijnst btw.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Over je oren
[ afbeelding ]
of in je oren
[ afbeelding ]
Essentieel verschil. Overigens kan je voro 80¤ een prima koptelefoon vinden die qua geluid vergelijkbaar zal zijn met die Beats by Dre meuk.
Ik zeg niet dat Beats slecht zijn, alleen zijn ze niet geschikt voor Mumford & Sons, Bon Iver etc.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er vergelijkbare zijn, maar welke? Vind oordoppen het fijnst btw.
Overigens is een beats by dre ook super fijn voor mijn muziek, heb van een vriendin die van haar gebruikt.
Blijkbaar bestaat die website al veel langer dan dat die zaak daar zit..quote:Op zondag 18 november 2012 15:56 schreef Renesite het volgende:
Last van googlevrees?![]()
http://www.tapasgroningen.nl/
Cantina Mexicanaquote:Op zondag 18 november 2012 15:10 schreef Greatmarked het volgende:
Ik ga volgende week woensdag met vriendengroep van ca 8 man uit eten. Weet iemand een leuk restaurant? Moet niet te duur zijn en we moeten om half 9 weer weg..
Ik zou daar dus echt nóóit heen gaan. Heb daar een keer gezeten met vriendinnen en toen kregen we de gerechten 1 voor 1 en tussen ieder volgend gerecht zat 15 minuten. Verschrikkelijk. We hebben het 2 keer aangegeven bij de bediening die zeiden dat ze het bewust deden omdat we alles wat we bestelden wel op moesten eten (onbeperkt tapas voor 17,50 ofzo). Uiteindelijk hadden we na ruim een uur 3 gerechtjes gehad, die hebben we afgerekend en we zijn weggegaan. Om nou met 4 personen steeds een kwartier met een mini gerechtje te moeten doen gaat echt te verquote:
Sure, maar die tapasshit werd ik heus vol vanquote:Op zondag 18 november 2012 16:23 schreef RickoKun het volgende:
Die tapas shit word je nooit vol van nigga's
Je kan beter naar de eurowok gaan. 10tje extra maar je kan dan ook nog eens ongelimiteerd drinken
quote:Op zondag 18 november 2012 16:23 schreef RickoKun het volgende:
Die tapas shit word je nooit vol van nigga's
Je kan beter naar de eurowok gaan. 10tje extra maar je kan dan ook nog eens ongelimiteerd drinken
Bij ons net andersom. Vorige week nog geweest. We waren met 2 personen en we hadden eerst per persoon 2 gerechten aangekruist, dus 4 in totaal. Zegt dat meisje daar: het wordt druk dus kruis per persoon 4 gerechten aan, dus in totaal 8. Teveel voor in 1, en alles kwam echt super snel naar elkaar. Al het warme eten was uiteraard snel afgekoeld. Super zonde want zoveel kunnen we ook nooit gelijk op natuurlijk.quote:Op zondag 18 november 2012 16:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zou daar dus echt nóóit heen gaan. Heb daar een keer gezeten met vriendinnen en toen kregen we de gerechten 1 voor 1 en tussen ieder volgend gerecht zat 15 minuten. Verschrikkelijk. We hebben het 2 keer aangegeven bij de bediening die zeiden dat ze het bewust deden omdat we alles wat we bestelden wel op moesten eten (onbeperkt tapas voor 17,50 ofzo). Uiteindelijk hadden we na ruim een uur 3 gerechtjes gehad, die hebben we afgerekend en we zijn weggegaan. Om nou met 4 personen steeds een kwartier met een mini gerechtje te moeten doen gaat echt te ver
VIP jewaitquote:Op zondag 18 november 2012 17:03 schreef Renesite het volgende:
Ik had schijnbaar een topdag toen ik er was met 8 anderen
Maar t eten is wel lekker!quote:Op zondag 18 november 2012 17:03 schreef Renesite het volgende:
Ik had schijnbaar een topdag toen ik er was met 8 anderen
De leventjuhquote:Op zondag 18 november 2012 19:23 schreef kikoooooo het volgende:
Wokken
In een schuur vol kampers en ander onfatsoenlijk tuig je een beetje vol lopen proppen
Euroborg is kut. Daarentegen vind ik Shufu state primaquote:Op zondag 18 november 2012 19:23 schreef kikoooooo het volgende:
Wokken
In een schuur vol kampers en ander onfatsoenlijk tuig je een beetje vol lopen proppen
Nou, dat wachten heeft 3 dagen geduurdquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:29 schreef PteV het volgende:
[...] Die bij de sluis staat ook zo slecht aangegeven dat het wachten is op het volgende ongeluk
Heb daar al 3 keer gegeten en beviel elke keer evengoed!quote:Op zondag 18 november 2012 16:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zou daar dus echt nóóit heen gaan. Heb daar een keer gezeten met vriendinnen en toen kregen we de gerechten 1 voor 1 en tussen ieder volgend gerecht zat 15 minuten. Verschrikkelijk. We hebben het 2 keer aangegeven bij de bediening die zeiden dat ze het bewust deden omdat we alles wat we bestelden wel op moesten eten (onbeperkt tapas voor 17,50 ofzo). Uiteindelijk hadden we na ruim een uur 3 gerechtjes gehad, die hebben we afgerekend en we zijn weggegaan. Om nou met 4 personen steeds een kwartier met een mini gerechtje te moeten doen gaat echt te ver
- Branderijquote:Op zondag 18 november 2012 20:16 schreef Greatmarked het volgende:
Over goedkoop eten gesproken; wat zijn nu de echte goedkope restaurantje die wel OK zijn?
- Eerste kamer
- Tweede kamer
- Het Feest
- ...
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:59 schreef Jesse_ het volgende:
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=115488
Geen idee, weet alleen dat er dagelijks honderden mensen teveel geld betalen voor hun spullen bij de mediamarktquote:
Heb jij deze week al wel kunnen werken?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Geen idee, weet alleen dat er dagelijks honderden mensen teveel geld betalen voor hun spullen bij de mediamarkt
Haaaaai.quote:
Nee, nogal ziekig.quote:
Verkoudheid, maar loop tegen een bijholte ontsteking aan. En ik wil geen appelsapquote:Op donderdag 22 november 2012 12:14 schreef nietzman het volgende:
Armpje.
Wat heb je en wie komt je appelsap brengen?.
Of course!quote:Op donderdag 22 november 2012 09:42 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Heb jij deze week al wel kunnen werken?
Dat is wel lekker! Kadob? Ik ben voor de hele week afgebeld.quote:
Een kusje dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Verkoudheid, maar loop tegen een bijholte ontsteking aan. En ik wil geen appelsap
vanmorgen werd ik ook op 10 cm na van m'n sokken gereden op het zebrapad, dus ik volg die gozer naar de parkeerplaats en confronteerde hem daarmee, maar uiteindelijk kwam het er op neer dat hij me blijkbaar niet zag door de laagstaande zon, dat begrijp ik wel daar heb ik ook vaak erg last vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
vraag me af hoe het komt dat er zoveel ongevallen op zebrapaden gebeuren. Houden automobilisten er te weinig rekening mee dat er ook zebrapaden zijn? Of is er een andere oorzaak? Of is het gewoon noodlottig toeval?
Het kruispunt bij Westerhaven is ook altijd een doffe ellende, ben elke dag weer blij als ik er voorbij ben.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
vanmorgen werd ik ook op 10 cm na van m'n sokken gereden op het zebrapad, dus ik volg die gozer naar de parkeerplaats en confronteerde hem daarmee, maar uiteindelijk kwam het er op neer dat hij me blijkbaar niet zag door de laagstaande zon, dat begrijp ik wel daar heb ik ook vaak erg last van
24:30quote:Op donderdag 22 november 2012 22:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nog steeds mijn topic/TT?
zit weer probleemwijken oosterpark te kijken, wat een wijk was het vroeger![]()
R.I.P oude stadion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Gister was new kids turbo op tv en die zat ik te kijken met een maatje van me uit de villabuurt.
hij wilde niet geloven dat er echt mensen zo leven als die new kids en een groot deel van die film dagelijkse kost is, na die aflevering probleemwijken welNew Kids is gewoon kut, JONGEH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb de hortensia kebabzaak geplunderdquote:
Ik heb zelf een broodje shoarma gemaakt. Van te voren heb ik daar zo'n zin in, maar als ik eenmaal 1 heb gehad baal ik alweer en krijg ik last van m'n buikquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb de hortensia kebabzaak geplunderd
goeie tent
Dan zal je wel niet de enige zijn die erop heeft ingezetquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
huh, ik heb vanmiddag 10 euro ingezet op een voetbalwedstrijd en toen was het nog 1 tegen 8,5 en nu opeens 1 tegen 6.9
STA / Emmen #22quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wat een spektakel, 1-1 in 20 minuten tijd :0
goooooo emmen
fuck emmen, beetje verliezenquote:
Enige winst in Emmen is hun dierentuin, die wij in Groningen gewoon moesten hebbenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
fuck emmen, beetje verliezen
alleen loopt men daar aan de verkeerde kant van de hekkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:02 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Enige winst in Emmen is hun dierentuin, die wij in Groningen gewoon moesten hebben
hehe, het is uitzichtloos daar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
alleen loopt men daar aan de verkeerde kant van de hekken
laatste keer dat ik er was is een jaar of 3-4 geleden met m'n werk, zelf kan ik wel 100 leukere uitjes bedenken om je geld aan uit te geven eigenlijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
hehe, het is uitzichtloos daar.
Elk jaar de entreeprijzen omhoog gooien om alles te kunnen bekostigen (met een averechts effect).
M'n vader is er toevallig gisteren geweest meteen klanten relatie dinges dag. Het schijnt helemaal verbouwt te worden ofzo. En als iemand nog haaien wil kopen, ze zijn te koop. Die worden wegbezuinigd...quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
laatste keer dat ik er was is een jaar of 3-4 geleden met m'n werk, zelf kan ik wel 100 leukere uitjes bedenken om je geld aan uit te geven eigenlijk
Dan moet je Skyfall gaan kijken. Gisteren in de bios gezien, een vriend viel zelfs in slaapquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:15 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Iemand die nog een leuke film tip heeft? Niet teveel actie, niet teveel komedie.
Black Dynamite!quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:15 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Iemand die nog een leuke film tip heeft? Niet teveel actie, niet teveel komedie.
wehehehe. Tsja, je moet er natuurlijk niet naar toe gaan waarbij je van A tot Z actie verwacht en waarbij je als kijker bijna mee het scherm wordt ingetrokken. Dat is een bondfilm nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:18 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dan moet je Skyfall gaan kijken. Gisteren in de bios gezien, een vriend viel zelfs in slaapMaar wel leuk vind ik.
lekker he :pquote:
ik probeer altijd een doosje in de auto te hebben maar gaat altijd veel te snel opquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lekker he :p
Paar jaar geleden was het geniaal. Kwam daar een periode lang iedere dag voor mijn werk over de vloer, dus iedere dag nam ik een zakje mee
Haha true, maar dit keer zitten er ook wel hele lange stukken tussen waarin er weinig spannends gebeurt. Als je dan een zware week heb gehad kan ik me voorstellen dat je in slaap valtquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wehehehe. Tsja, je moet er natuurlijk niet naar toe gaan waarbij je van A tot Z actie verwacht en waarbij je als kijker bijna mee het scherm wordt ingetrokken. Dat is een bondfilm niet
Wereldvreemd?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:29 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb nog nooit een bondfilm gezien
&zo..quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog lieve FOK!kertjes in town vanavond/nacht ?
zeg je dat alleen maar om mij te laten kijken?quote:Op zondag 25 november 2012 13:53 schreef Peterselieman het volgende:
stormschade op het Wielewaalplein
neequote:Op zondag 25 november 2012 14:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zeg je dat alleen maar om mij te laten kijken?
als je op de fiets stapt als er bomen door de wind omtyfen en stukken flat naar beneden komen dan verdien je het gewoonquote:Op zondag 25 november 2012 17:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ah ik heb geluk gehad. Ik heb al wat afgefietst maar niks op me hoofd gekregen
Moet je daarquote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef Luco het volgende:
Leuk, met wind tegen naar Hoogkerk fietsen
korfballenquote:Op zondag 25 november 2012 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je daar
Ik reed je duidelijk tegemoet net.
Och, morgen weer 106 kilometer fietsen om in Groningen te komenquote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef Luco het volgende:
Er bestaan tegenwoordig treinen, nog niet zo heel lang hoor maar ze schijnen soms te werken voor lange afstanden heb ik gehoord.quote:Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef PteV het volgende:
[..]
Och, morgen weer 106 kilometer fietsen om in Groningen te komen
je dikke hoerenmoeder ookquote:
Vertel ze dat hier even danquote:Op zondag 25 november 2012 22:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er bestaan tegenwoordig treinen, nog niet zo heel lang hoor maar ze schijnen soms te werken voor lange afstanden heb ik gehoord.
Beter een boerenland dan een land van mongooltjes.quote:
Gelukkig was het terugfietsen een stuk beter te doen!quote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef Luco het volgende:
Ja maar het zat zelfs op de klink en er liep een heel spoor. Alsof er een lijk was weggesleeptquote:
Ja, wat een gedoe. Ben er twee weken geleden ook al een afspraak door misgelopen omdat ik geen mail had ontvangen. Toch maar eens definitief overstappen op gmail, al ligt de fout hier natuurlijk niet bij Microsoft.quote:Op maandag 26 november 2012 17:20 schreef ShiningStar het volgende:
Lekker dan
http://www.nu.nl/internet(...)iteit-groningen.html
Ik heb mijn RuG account niet gekoppeld aan mijn hotmail/gmail account, maar voor mensen die dat wel hebben (jij dusquote:Op maandag 26 november 2012 18:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja, wat een gedoe. Ben er twee weken geleden ook al een afspraak door misgelopen omdat ik geen mail had ontvangen. Toch maar eens definitief overstappen op gmail, al ligt de fout hier natuurlijk niet bij Microsoft.
Is dat deze weekquote:Op zondag 25 november 2012 23:31 schreef xminator het volgende:
Nog mensen die naar flatfeest @ hoendiep gaan ?
In die 5 minuten valt weinig verkeerd te doen...quote:Op zondag 25 november 2012 23:26 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Gelukkig was het terugfietsen een stuk beter te doen!Prima invalbeurt btw!
Ik denk dat je dan minder whiskey moet drinkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
waar gaat het fout met je als je nonnen uit een vliegtuig gaat gooien
Toe dan. Bluf.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
-edit-een eind op, ga werken voor je geld ofzo!
Pot verwijt de ketel wel erg zwart zien blabla momenteel.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
-edit- een eind op, ga werken voor je geld ofzo!
Nee, percentueel klopt het ook niet. Percentueel zou ik toch echt hoger zitten bij dat 2de apartement, kijkende naar de positiequote:
1-0 auto.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
m'n kitten is net aangereden en voor de deur van de dierenarts overleden
eens uitzoeken wat er nou gebeurd is, want hij is wel hulpeloos achtergelaten![]()
rip zwarte
denk eerder scooter, m'n buurman crosst hier altijd achterlijk hard door de patio.quote:
Da's wel kut ja. Heb ik een keer gehad met een fretje.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
denk eerder scooter, m'n buurman crosst hier altijd achterlijk hard door de patio.
maar waarom zou je niet ff een dierenambulance of de eigenaar bellen als je een kat aanrijdt
beestje heeft tot aan de deur van de dierenarts liggen lijden en overleed praktisch op de drempel
heb altijd rtv noord op de achtergrond aan en dan hoor je ze nog wel eensquote:
quote:Yo, heb een ban. Flatfeest (de grootste dag daarvan) is vandaag! Van 22.00 tot en met 07.00 entree is 4 eypo. Dan heb je nog vrijdag en zaterdag wat. Kan je dit in het groningen topic plaatsen?
Mooi dan kan ik van de club, naar de pub, om vervolgens via die flat naar bed te rollen.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ze zijn trouwens vandaag, morgen en zaterdag. Het grootste feest schijnt vandaag te zijn en begint om 22.00 uur
Wat! Ik ben zelfs nog naar de stad gelopen en terug. Waar anderen kruipen, loop ik gewoon nog. JA!?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
wehehehe. Je bent kennelijk niets gewend
wahahaha, Dan viel het dus meequote:Op vrijdag 30 november 2012 14:14 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Wat! Ik ben zelfs nog naar de stad gelopen en terug. Waar anderen kruipen, loop ik gewoon nog. JA!?
Eindelijk ja. De enige normale vrouwen zijn hoeren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
vrouwen zijn labiel
jij bent vast de eerste man die dat ontdekt heeft![]()
Nee,quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wahahaha, Dan viel het dus mee
Kreeg ik ookquote:
Ze hebben er nu vijf beveiligersquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Kreeg ik ook. Ben er vier keer geweest, 2 keer als bewoner. 4th Floor represent jwt
Lefier, Patrimonium, IN-Groningen? Oftewel, het standaard rijtje afzoeken op het Internet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ga binnenkort in Groningen studeren, iemand nog tips bij het vinden van een kamer
Makkelijkste is natuurlijk als je iemand hier kent en dat je via via iets kan vinden. Probeer overal zoveel mogelijk aan te geven dat je een kamer zoekt (FaceBook, Twitter e.d.)quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ga binnenkort in Groningen studeren, iemand nog tips bij het vinden van een kamer
Heb me ingeschreven bij Lefier en die heeft een zeer mooie selectie aan kamers zeker gezien de prijs maar ik denk dat ik met mijn 0 punten weinig kans maakquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:41 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Lefier, Patrimonium, IN-Groningen? Oftewel, het standaard rijtje afzoeken op het Internet?
is dit het antwoord op alles tegenwoordig?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:52 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Makkelijkste is natuurlijk als je iemand hier kent en dat je via via iets kan vinden. Probeer overal zoveel mogelijk aan te geven dat je een kamer zoekt (FaceBook, Twitter e.d.)
Kamernet is ook een idee natuurlijk.
Nee, 42!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
is dit het antwoord op alles tegenwoordig?
Ja toen ik met m'n ex een appartement zocht. Ik vond die gast toen wel goed helpen. Maar uiteindelijk word je door zulke lui toch wel genaaid, je betaalt veel te veel voor veel te weinig.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:34 schreef Panic. het volgende:
Iemand misschien ervaring met Bakker Kamerbemiddeling?
Allereerst bedankt voor je reactie.quote:Op zaterdag 1 december 2012 07:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja toen ik met m'n ex een appartement zocht. Ik vond die gast toen wel goed helpen. Maar uiteindelijk word je door zulke lui toch wel genaaid, je betaalt veel te veel voor veel te weinig.
Heb toen een appartement via Martinitoren Vastgoed gevonden. Met hen moet je niet in zee gaan. Je betaalt een maand kale huur aan bemiddelingskosten en daar krijg je alleen maar een contractje voor terug.
Verder vergat die kerel een paar keer afspraken, zodat we voor Jan lul bij een appartement stonden te wachten, nam z'n telefoon dan niet op en wist op vragen over maandelijkse lasten niet te beantwoorden
quote:Deze man is gevaarlijk! Niet alleen ik heb dit meegemaakt, ik heb nog vele verhalen van anderen gehoord die dit bevestigen. Vermijd conflicten met deze man..
quote:Eerst zie je advertenties van bijv 24m2, later opeens 26m2 voor dezelfde kamer. Ook staan kamers die hij aanbiedt op Kamernet, die heel andere opties aangeeft zoals het aantal huisgenoten. Tevens hebben ze geen nummer van de KvK. Absoluut niet betrouwbaar dit bedrijf
Die laatste reactie vind ik ergens wel vreemd. Het lijkt mij dat zijn bureau louter zorgt voor bemiddeling, en geenszins voor huurderspraktijken. Of zijn het panden van hem die hij verhuurt? Maar goed, ben wel erg afgeschrokken door deze berichten. Jammer, want had een erg mooie kamer gezien.quote:Vermijd dit 'bedrijf' altijd wanneer mogelijk!
Deze man is gevaarlijk (hij heeft een strafblad, onder andere voor fysieke mishandeling van een bewoner) en probeert door middel van intimidatie en leugens geld vrij te krijgen.
Hij komt onaangekondigd kamers in (ook als de bewoner al dan niet met partner in bed ligt te slapen etc.) en heeft last van woedeuitbarstingen.
Soms adverteert hij onder valse namen, let goed op foto's met het logo van dit bedrijf eronder.
Uiteraard. Snap je zelf ook wel toch?!?!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
is dit het antwoord op alles tegenwoordig?
Hij had wel wat vage lulverhalen over huursubsidies enzo. Rare constructies.quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:51 schreef Panic. het volgende:
[..]
Allereerst bedankt voor je reactie.
Ik had nadat ik gisteren had gepost zelf ook nog eens verder gezocht op Google, en schrok soms toch een beetje van bepaalde berichten. Hij zou agressief zijn, intimiderend, louche handje-contantje gebeuren; een echte huisjesmelker. Herken jij je in dit beeld? Een handgreep uit een paar reacties:
[..]
[..]
[..]
Die laatste reactie vind ik ergens wel vreemd. Het lijkt mij dat zijn bureau louter zorgt voor bemiddeling, en geenszins voor huurderspraktijken. Of zijn het panden van hem die hij verhuurt? Maar goed, ben wel erg afgeschrokken door deze berichten. Jammer, want had een erg mooie kamer gezien.
Of die flats chill zijn hangt er vanaf op welke verdieping/gang je komt. Ik ken iemand op de 3e en op de 5e verdieping. 3 is vies, lopen kakkerlakken en zij woont met alleen maar schuwe chinezen. Die vriendin op verdieping 5 woont daar netjes en heeft leuke ganggenoten.quote:Op maandag 3 december 2012 00:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is in Duindoornstraat, kan nooit erger zijn dan Rotterdam-zuid
toch?
nu je het zegt. ik heb ze niet gehoord, maar dat kan ook zijn omdat ik op dat moment in de supermarkt wasquote:
waar?quote:Op maandag 3 december 2012 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nu je het zegt. ik heb ze niet gehoord, maar dat kan ook zijn omdat ik op dat moment in de supermarkt was
Ik zat in de UB en daar wel gehoord!quote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
waar?
ik was gewoon thuis en heb niks gehoord
das geen goed nieuwsquote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik zat in de UB en daar wel gehoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |