SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPbitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Als ik zeg dat ik dan in het goeie deel van Hoogezand, waar dus geen tokkies wonen, is het dan goed?quote:
zelfs het "goede" deel valt van ellende uit elkaar, en dan over de gebouwen nog maar te zwijgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik dan in het goeie deel van Hoogezand, waar dus geen tokkies wonen, is het dan goed?![]()
Ik zie elke dag genoeg van de tokkies die wél in Hoogezand wonen.
Dat valt ook alweer mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zelfs het "goede" deel valt van ellende uit elkaar, en dan over de gebouwen nog maar te zwijgen
Mooiste deel van Hoogezand:quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik dan in het goeie deel van Hoogezand, waar dus geen tokkies wonen, is het dan goed?![]()
Ik zie elke dag genoeg van de tokkies die wél in Hoogezand wonen.
het komt zelfs in liedjes voor dat hij het niet altijd bij het juiste eind heeftquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nee, het weer voorspellen is ie goed in zeker
Ben jij echt 19 en praat je over vroeger?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:28 schreef westside1993 het volgende:
Mag je de stad Groningen ook in als je zonder klompen het station binnenstapt, of is dat nog echt zoals vroeger dat je eerst langs die keur poortjes moet lopen, nou ja beter keur poortjes dan die ov chipkaart poortjes die in het westen van het land staan.
Ja, dus blijf maar mooi wegquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:28 schreef westside1993 het volgende:
Mag je de stad Groningen ook in als je zonder klompen het station binnenstapt, of is dat nog echt zoals vroeger dat je eerst langs die keur poortjes moet lopen, nou ja beter keur poortjes dan die ov chipkaart poortjes die in het westen van het land staan.
Hij krijgt er anders leuk voor betaald!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nee, het weer voorspellen is ie goed in zeker
Papiertje op de deur:quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
sint maarten mogen ze ook wel eens gaan verbieden
Interpolis betaalde 100 euro bij aanschaf van mijn nieuwe bril (max. 1x per jaar).quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
heeft 1 van jullie een bril?
ben een nieuwe zorgverzekering aan het zoeken en m'n ogen worden wat slechter laatste tijd
ik ben nachtblind, en nou ontdekte ik laatst dat je daar ook een bril voor kan krijgen, maar wat kost dat ongeveer?
dan weet ik wel bedrag ik ongeveer moet verzekeren
Zo gelovig is Groningen toch niet? Aan de andere kant, ik heb in die 3 jaar dat ik hier nu woon nog geen kinderen aan de deur gehad dus ik heb toch geen snoep in huis gehaaldquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:49 schreef OverRated het volgende:
[..]
Maar stel je voor, snoep schooien op een zondag. Dat kan toch niet?
Nachtblind en dan een nachtkijker in de auto dragen? Dat wordt een grote lichtshow man.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Interpolis betaalde 100 euro bij aanschaf van mijn nieuwe bril (max. 1x per jaar).
Hier heb je trouwens een nachtkijker voor maar 79 euro: http://www.pixmania.nl/nl(...)achtverrekijker.html
er binnen. De nieuwe Ebbinge is er buitenquote:Op zondag 11 november 2012 03:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
is de oude ebbingestraat nou binnen of buiten het water
Wkc Paddepoel viert het morgen. o.a. de Kruidvat en AH.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
toevallig net ff met m'n neefje gelopen, maar mensen keken wel verbaast
iedereen dacht dat het verschoven was naar maandag, maar dat weet dus niemand zeker.
kutkerkje mag toch godverdomme zelf wel weten of je op zondag naar de supermarkt wil of een fucking krant in de bus wil
Ach, volgens mij bestaat nachtblindheid niet eens. Het is gewoon een smoes van vrouwen die 's avonds geen auto durven te rijden.quote:Op zondag 11 november 2012 00:36 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Nachtblind en dan een nachtkijker in de auto dragen? Dat wordt een grote lichtshow man.
"Hallo ik ben blind geworden door mijn dashboard lampjes" Hahaha![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 11:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ach, volgens mij bestaat nachtblindheid niet eens. Het is gewoon een smoes van vrouwen die 's avonds geen auto durven te rijden.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Géén idee, ik ben nog niet gepensioneerd dus heb me er niet echt in verdiept.
Er is wel een wezenlijk verschil tussen een pubquiz en een bingo avond.quote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef RickoKun het volgende:
In de toeter heb je weleens van die quizzen, zijn ook wel laggn.
Alleen jammer van die fags die tijdens de quiz met hun telefoontjes aan t werk zijn
Gezamenlijke voordeur en eigen voordeur hebben, komen ze nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
sint maarten mogen ze ook wel eens gaan verbieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |