Ga eens een FOK!premiere regelen, hupquote:Op maandag 10 december 2012 14:33 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet wachten
Hugh!
Amanda!
Zingende Hugh en Amanda
Dat hebben we al lang geprobeerd, wat denk jij nou.quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ga eens een FOK!premiere regelen, hup
Ik kan het me amper voorstellen...quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eerste kritieken zijn niet bijzonder goed, op metacritic nog net iets beter dan de laatste Twilight film.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan het me amper voorstellen...
Ja, het is wel hardcore musical. Wie daar niet zo van houdt moet maar gewoon iets anders gaan kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Les Misérables doet dat echter niet, die zou zo dik aangezet, zo bombastisch en zo hardcore musical zijn dat het iedereen die ook maar een klein beetje huivert bij het woord musical, meteen de gordijnen injaagt.
Ik vond hem juist na de recensies die ik gelezen had enorm meevallenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:02 schreef DaviniaHR het volgende:
prachtige film!
alleen russel crowe viel tegen.
Vond ik ook echt, terwijl ik geen Crowe fan ben!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:40 schreef Stefan het volgende:
Vond Crowe meevallen, hij was perfect als Javert.
Topquote:Morgen een FOK!tv van de premiere
Ik vond Hatthaway mooi, zelfs met kort haarquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:59 schreef yvonne het volgende:
Wat een spektakel, ik ga nog 6x
Ik vond Russel Crowe uitermate sexy in deze rol.
Heb jij gesnotterd?quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vond Hatthaway mooi, zelfs met kort haar
En oude Eponine was ook zo sneu
De hele tijdquote:
tuchinski. Hard geluidn, en heel mooie zaal. Heel geslaagd qua sfeer en dingen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:08 schreef yvonne het volgende:
Waar waren jullie?
Wij Pathé Schouwburgplein, maar het geluid stond wel erg zacht. Je moet je erin kunnen onderdompelen.
stefan sowieso, ik kijk nog even. Vond hem wel echt mooi. Het I dreamed a dream van Fantine sprong ervoor mij uit. Wat was dat mooi. Groot, klein, intiem,verdrietig, groeiend, en de snikken en tranen. Wauw.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:10 schreef yvonne het volgende:
Jullie gaan ook nog een keer neem ik wel aan?
ik heb een goldcard dus ga zeker nog wel een paar keer, een keer wil ik m zien met veel bier en me erin verliezenquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:10 schreef yvonne het volgende:
Jullie gaan ook nog een keer neem ik wel aan?
Welke bios heeft echt goed geluid?quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
ik heb een goldcard dus ga zeker nog wel een paar keer, een keer wil ik m zien met veel bier en me erin verliezen
Nu zaten we helemaal achteraan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:39 schreef Stefan het volgende:
We zaten in Tushinksi 1 achteraan en geluid was perfect, hier ook Skyfall gezien, echt prachtig geluid
Toen JavertJa, was akelig. Greys en ik trokken beide een ieuw gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Same here.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stefan sowieso, ik kijk nog even. Vond hem wel echt mooi. Het I dreamed a dream van Fantine sprong ervoor mij uit. Wat was dat mooi. Groot, klein, intiem,verdrietig, groeiend, en de snikken en tranen. Wauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |