Ga eens een FOK!premiere regelen, hupquote:Op maandag 10 december 2012 14:33 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet wachten
Hugh!
Amanda!
Zingende Hugh en Amanda
Dat hebben we al lang geprobeerd, wat denk jij nou.quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ga eens een FOK!premiere regelen, hup
Ik kan het me amper voorstellen...quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eerste kritieken zijn niet bijzonder goed, op metacritic nog net iets beter dan de laatste Twilight film.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan het me amper voorstellen...
Ja, het is wel hardcore musical. Wie daar niet zo van houdt moet maar gewoon iets anders gaan kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Les Misérables doet dat echter niet, die zou zo dik aangezet, zo bombastisch en zo hardcore musical zijn dat het iedereen die ook maar een klein beetje huivert bij het woord musical, meteen de gordijnen injaagt.
Ik vond hem juist na de recensies die ik gelezen had enorm meevallenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:02 schreef DaviniaHR het volgende:
prachtige film!
alleen russel crowe viel tegen.
Vond ik ook echt, terwijl ik geen Crowe fan ben!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:40 schreef Stefan het volgende:
Vond Crowe meevallen, hij was perfect als Javert.
Topquote:Morgen een FOK!tv van de premiere
Ik vond Hatthaway mooi, zelfs met kort haarquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:59 schreef yvonne het volgende:
Wat een spektakel, ik ga nog 6x
Ik vond Russel Crowe uitermate sexy in deze rol.
Heb jij gesnotterd?quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vond Hatthaway mooi, zelfs met kort haar
En oude Eponine was ook zo sneu
De hele tijdquote:
tuchinski. Hard geluidn, en heel mooie zaal. Heel geslaagd qua sfeer en dingen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:08 schreef yvonne het volgende:
Waar waren jullie?
Wij Pathé Schouwburgplein, maar het geluid stond wel erg zacht. Je moet je erin kunnen onderdompelen.
stefan sowieso, ik kijk nog even. Vond hem wel echt mooi. Het I dreamed a dream van Fantine sprong ervoor mij uit. Wat was dat mooi. Groot, klein, intiem,verdrietig, groeiend, en de snikken en tranen. Wauw.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:10 schreef yvonne het volgende:
Jullie gaan ook nog een keer neem ik wel aan?
ik heb een goldcard dus ga zeker nog wel een paar keer, een keer wil ik m zien met veel bier en me erin verliezenquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:10 schreef yvonne het volgende:
Jullie gaan ook nog een keer neem ik wel aan?
Welke bios heeft echt goed geluid?quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
ik heb een goldcard dus ga zeker nog wel een paar keer, een keer wil ik m zien met veel bier en me erin verliezen
Nu zaten we helemaal achteraan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:39 schreef Stefan het volgende:
We zaten in Tushinksi 1 achteraan en geluid was perfect, hier ook Skyfall gezien, echt prachtig geluid
Toen JavertJa, was akelig. Greys en ik trokken beide een ieuw gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Same here.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stefan sowieso, ik kijk nog even. Vond hem wel echt mooi. Het I dreamed a dream van Fantine sprong ervoor mij uit. Wat was dat mooi. Groot, klein, intiem,verdrietig, groeiend, en de snikken en tranen. Wauw.
Het viel me op dat-ie niet zo breed was als het scherm, maar 16:9 is doorgaans wat men widescreen noemt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:17 schreef Stefan het volgende:
Viel me op dat de film 16:9 was en niet widescreen
Ik ook.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:42 schreef Stefan het volgende:
Ik vind oudere Eponine trouwens leuker dan oudere Cosette
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie weetCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:09 schreef Stefan het volgende:
Ik las dat Hooper eerst op 4 uur kwam met zn monage en een directors cut overweeg met 20 min extra
Ik ziu 3 dingen langer willen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hoe kan je dat weten als je de rest nog niet hebt gezien?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:20 schreef Stefan het volgende:
maar als Hatthaway hem niet krijgt zou dat belachelijk zijn
Omdat dit de mooiste scene is ooitquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hoe kan je dat weten als je de rest nog niet hebt gezien?
Dit weekend zeker, vandaag de premiere gemonteerdquote:
Ik vond de innkeepers wel leuk, eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:47 schreef Deceit het volgende:
Gisteren geweest in Den Bosch..
Wat een baggergeluid, naar mijn idee stond het veelste zacht!
En helaas weet ik nog niet wat ik er van moet denken!
Ik was met me vriend en die is geen fan.. Het irriteerde me al toen hij zijn M&MS ging openmaken.. tijdens I dreamed a dream!! Naast me zaten wat aso-bosschenaren die in het begin hard zaten te praten, na er wat van gezegd te hebben hielden ze eindelijk hun mond.
Ik vind het geweldig hoe ze het gefilmd hebben en dat ze het musical idee helemaal hebben overgenomen! Alleen wist ik dat niet! Ik dacht dat de stukjes tussen de liedjes gepraat zou worden. Maar net als de musical zongen ze dus alles. En ik weet niet wat ik er van moet denken! Of ik het nou briljant moet vinden of juist jammer.
Eponine wederom mijn favoriet, zowel in de musical als in de film.
Eddie's/Marius stem is zooooo goed!
En Enjolras.. <3 <3
Anne Hathaway - I Dreamed a Dream - Subliem
Russel Crowe - Matig! maar had me op het ergst voorbereid. Vind wel dat zijn noten altijd hetzelfde zijn..
Hugh/Jean Valjean - stem erg goed
Ik vond the innkeepers juist tegenvallen eigenlijk..
Ik kan niet wachten om deze film ALLEEN thuis op de bank te gaan kijken!
Ja leuk zeker, maar niet zo leuk als in de musical..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:55 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik vond de innkeepers wel leuk, eigenlijk.
Ik vind dit stel nog steeds de beste Thénardiers ever.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja leuk zeker, maar niet zo leuk als in de musical..
Ik vond het allemaal net wat te netjes
voor ms thenardier (3:50)
blousje en jasje, maar stond dit keer toch achter de cameraquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:55 schreef Breuls het volgende:
Had je netjes een smoking geregeld, Stefan?
Okay, en daarom mocht je zonder black tie toch naarbinnen? Of waren ze gewoon minder streng dan aangekondigd?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
blousje en jasje, maar stond dit keer toch achter de camera
Ze zijn nooit zo streng, wel in aankondiging maar niet in de praktijk, ik doe dit jaar 10 jaar rode loper en black tie wordt voor pers nooit hard gespeeld, ze zijn allang al blij als je geen joggingbroek aanhebtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
Okay, en daarom mocht je zonder black tie toch naarbinnen? Of waren ze gewoon minder streng dan aangekondigd?
Niemand houdt je tegen, ook niet op de rode loperquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:24 schreef Breuls het volgende:
Ja, voor pers dus. Wij zijn weggebleven wegens gebrek aan smoking en galajurken.
Was je in de eurocinema of het theater? Ik ga vanavond naar het theater, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:47 schreef Deceit het volgende:
Gisteren geweest in Den Bosch..
En helaas weet ik nog niet wat ik er van moet denken!
Ik was met me vriend en die is geen fan.. Het irriteerde me al toen hij zijn M&MS ging openmaken.. tijdens I dreamed a dream!! Naast me zaten wat aso-bosschenaren die in het begin hard zaten te praten, na er wat van gezegd te hebben hielden ze eindelijk hun mond.
Ik vind het geweldig hoe ze het gefilmd hebben en dat ze het musical idee helemaal hebben overgenomen! Alleen wist ik dat niet! Ik dacht dat de stukjes tussen de liedjes gepraat zou worden. Maar net als de musical zongen ze dus alles. En ik weet niet wat ik er van moet denken! Of ik het nou briljant moet vinden of juist jammer.
Eponine wederom mijn favoriet, zowel in de musical als in de film.
Eddie's/Marius stem is zooooo goed!
En Enjolras.. <3 <3
Anne Hathaway - I Dreamed a Dream - Subliem
Russel Crowe - Matig! maar had me op het ergst voorbereid. Vind wel dat zijn noten altijd hetzelfde zijn..
Hugh/Jean Valjean - stem erg goed
Ik vond the innkeepers juist tegenvallen eigenlijk..
Ik kan niet wachten om deze film ALLEEN thuis op de bank te gaan kijken!
Dat hadden/vonden wij in Rotterdam dus ook alquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:47 schreef Deceit het volgende:
euro cinema, zaaltje 3quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:17 schreef booo het volgende:
[..]
Was je in de eurocinema of het theater? Ik ga vanavond naar het theater, ben benieuwd!
quote:
jaloersmakend, toch?! Maar ze kan wél zingen. Ook bij haar nummer dikke brok in keel.quote:
Ik vind dit alleen echt ongelofelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef Cee het volgende:
Ik ook.Ik had 'm kunnen zien in Next to Normal als ik die dag niet zijn understudy had. Godverdomme.
Bij ons in de zaal hoorde je ook mensen "Sinterklaas, Sinterklaas!" haaha.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
Oh ja, ik moest trouwens wel lachen om Sinterklaas. Ik weet dat het Sinterklaas niet moest voorstellen. Maar toch, Sinterklaas.
Mijn Javert, wat doe je?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb 'm gezien, net terug! Ik vond hem fenomenaal met hier en daar een 'uhm, oké...' momentje. Die uhm-oké momentjes hebben voornamelijk met Russel Crowe te maken. De schat probeerde het maar hij zong alsof ie doof was en het hinderde in zijn acteren. De meningen zijn verdeeld en ik heb echt geprobeerd me te warmen aan z'n Javert (voor zover je je aan zo'n schurk kan warmen) maar het lukte niet. Hij is mijn favoriete personage in de musical en zingt mijn favoriete musicalnummer aller tijden (Stars) dus ik ben kritisch.
Hij miste de koppigheid en de overheersing in zijn stem om hem ook echt autoriteit uit te laten stralen. En vooral tijdens zijn Soliloquy/Suicide stond hij vooral te zingen en weinig te acteren waardoor de hele scène naar de mallemoeren ging.
Maar laat ik niet te veel daarover jammeren, verder was het een geweldige film.
En oh wee als Anne Hathaway alleen al voor die 4 zinderende minuten in close-up geen Oscar krijgt, dan pak ik m'n bajonet en m'n baton en m'n kanon en m'n buskruit en gaan er klappen vallen. Wat ging dat door merg en been, op een goed manier. Wat kwam dat binnen zeg. En mooi dat ze de plaatsing van het nummer, t.o.v. de stage-musical, hebben veranderd.
Oh ja, en ik moest natuurlijk ook snotteren. Vooral op het eind, op het moment dat Colm Wilkinson weer in beeld kwam en beide werelden even één werden.
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Ik ga het gewoon even reinigen met een clipje
en zo hoort hetquote:Op zondag 13 januari 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Ik ga het gewoon even reinigen met een clipje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |