Goeie wel, ik doe mijn inlaws wel een plezier met zulke lijstjes, zij hebben geen lush en al dat en online winkelen durven ze nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja of anders in de webshop van D en I een beetje rondneuzen bij verzorgings en make up spulletjes en dan sorteren op prijs zodat je weet wat binnen budget valt
Ja, ik krijg nooit hele dure, dus na een jaar weer, wind, regen, sneeuw, zon en een incidenteel shoarmabroodje zijn die echt wel aan vervanging toequote:
Nee, maar ze koopt wel elk jaar voor iedereen ietsquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goeie wel, ik doe mijn inlaws wel een plezier met zulke lijstjes, zij hebben geen lush en al dat en online winkelen durven ze niet
Hahaha, SQ, en zij heeft altijd jou?(sloop jij je fietstassen zo snel?)
Dat was voor mij ook de reden om er ook dat soort dingen op te zetten jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goeie wel, ik doe mijn inlaws wel een plezier met zulke lijstjes, zij hebben geen lush en al dat en online winkelen durven ze niet
Hahaha, SQ, en zij heeft altijd jou?(sloop jij je fietstassen zo snel?)
Dat is dan wel leukquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar ze koopt wel elk jaar voor iedereen iets
Nee dat meen je nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:48 schreef Loqi het volgende:
mijn vaders lijstje (copy paste he):
E-boeken
snuisterijen
frutsels
hebbedingen
spul
iets leuks
leuk hoor...doe dan niet mee
Mijn vader vraagt alleen maar plakvliegtuigjes die alleen maar bij sjaaks hobbieshop te koop zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:48 schreef Loqi het volgende:
mijn vaders lijstje (copy paste he):
E-boeken
snuisterijen
frutsels
hebbedingen
spul
iets leuks
leuk hoor...doe dan niet mee
Gewoon voor 25 euro losgaan bij de action en dat in 1 grote doos flikkerenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet![]()
Spul en frutsels
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon voor 25 euro losgaan bij de action en dat in 1 grote doos flikkeren
volgens mij is er maar 1quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Daar woon ik op de hoek(die in leiden dan)
En je moet telefonisch bestellenquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je moet telefonisch bestellen
"Sjaaks hobbieshop, met Sjaak!"
" Hoi Sjaak, met SQ. Heb je de Revell Fokker 4536-DB6-09 op voorraad?"
Dat idee
tofheidquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat idee
Hoe nostalgisch.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat idee
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat idee
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn moeder noemt Crackle 'krakkellee'
ja, daar hebben veel veertigplussers last vanquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heel veel mensen zeggen dat! Mijn tante doet dat ook maar ook heel veel vriendenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zij eerst ook ja, volgens mij is dat een soort porcelein toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ditte:quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zij eerst ook ja, volgens mij is dat een soort porcelein toch?
(Maar dan met een q?)
quote:Geheel in lijn met de huidige trends op nagelgebied biedt Allround Nail Centre u de Fractured Collection van Color Club. Deze krakelee lak is leverbaar in 6 prachtige kleuren!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:08 schreef Loqi het volgende:
IEH! ik trek zo met een stuk plakband de lak van mn halve duimnagel, dat voelt vieehieees!
Klinkt wel hipquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:10 schreef Dwyn het volgende:
Ik hoorde laatst iemand ´Krak´ nagellak zeggen.
Dat wil ik morgen gaan doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:15 schreef Dwyn het volgende:
Zal ik mijn Helmer gaan reorganiseren vandaag?
Nee precies. En ik heb een paar lades die vol zijn en een paar die half leeg zijn dus ik ga denk ik op merk indelen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat wil ik morgen gaan doen
Er klopt echt helemaal niks meer van de indeling zoals ik hem ooit had bedoeld
Meh ik word al moe als ik daaraan denk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:15 schreef Dwyn het volgende:
Zal ik mijn Helmer gaan reorganiseren vandaag?
Altijd gehad op merk, veel makkelijkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee precies. En ik heb een paar lades die vol zijn en een paar die half leeg zijn dus ik ga denk ik op merk indelen.
Het staat bij mij ook op merk. Alleen heb ik sinds Amerika veel meer OPI. En sinds de swapkoffer veel meer van het een en veel minder van het ander dus het klopt allemaal nie meerquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee precies. En ik heb een paar lades die vol zijn en een paar die half leeg zijn dus ik ga denk ik op merk indelen.
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Meh ik word al moe als ik daaraan denk.
Ja, daarom. Nu staat het nog op kleur. Kun je goed zien voor welke kleuren ik een voorkeur hebquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Altijd gehad op merk, veel makkelijker
Dan heb ik nog best wat ruimte over, heb bijna niks vierkantsquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb bijvoorbeeld essie, zoya, a-england etc allemaal in 1 la, want vierkante flesjes
Ik heb het meeste groenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, daarom. Nu staat het nog op kleur. Kun je goed zien voor welke kleuren ik een voorkeur heb
En welke zijn datquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, daarom. Nu staat het nog op kleur. Kun je goed zien voor welke kleuren ik een voorkeur heb
Smeren ja, en dan ook een likje over je nagelriemen en je vingertoppen niet vergetenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:19 schreef Loqi het volgende:
ik kan er dan weer niet zo tegen als mensen zeggen dat ze lak op gaan smerenom een of andere reden vind ik dat vies klinken
lak moet je lakken, niet smeren
Ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wel al mijn toppers in een apart laatje (als in, layer lakjes)
Slimquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
En ik ben een tweede stash begonnen in Tilburg
meer hoarden danquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb van geen enkele soort genoeg om een hele la te vullen volgens mij, ik heb echt van alles wat rondzwerven. Is ook nie handig opbergen, want dan heb je altijd tig verschillende dingen in 1 la
Het zijn er wel zo'n 320 in totaal. Maar op Essence/Catrice na niks wat een la kan vullen. Kan geen la met glitters of la met holo's of wat dan ook makenquote:
gezellig!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maarre, ik ga er eens vantussen. Lunchen met Mandy
mannersquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Het slot van de voordeur zat een beetje los, dus bb ging dat even repareren.
Nu is uiteraard het hele slot in stukken op de grond gevallen en weet ie niet meer hoe het in elkaar moet
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Nu is uiteraard het hele slot in stukken op de grond gevallen en weet ie niet meer hoe het in elkaar moet
Mannen die het 'wel even fixen'quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
you are sensiblequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:23 schreef Loqi het volgende:
boah, van de mensen die t langste meedoen heb ik nog steeds de kleinste stash![]()
![]()
+1000000000000000quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
wacht maar tot loqi straks een dikbetaalde baan heeft, die gaat los jonge
tuurlijk niet, maar als ze je dat laten geloven verkopen ze meerquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik las laatst op fb een bericht van OPI met: 'wist je dat je nagellak van OPI 24 maanden kunt bewaren? En topcoats als crackle nog wat korter.'
Dat is toch niet?
Nee in de reacties eronder werd het al aangegeven dat het een 'mooie' verkooppraat isquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik las laatst op fb een bericht van OPI met: 'wist je dat je nagellak van OPI 24 maanden kunt bewaren? En topcoats als crackle nog wat korter.'
Dat is toch niet?
En hoeveel is 'klein' ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:23 schreef Loqi het volgende:
boah, van de mensen die t langste meedoen heb ik nog steeds de kleinste stash![]()
![]()
ff kijken, moet er een paar toevoegen van deze weekquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee in de reacties eronder werd het al aangegeven dat het een 'mooie' verkooppraat is
[..]
En hoeveel is 'klein' ?
Ohjaquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk niet, maar als ze je dat laten geloven verkopen ze meer![]()
![]()
Ahquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee in de reacties eronder werd het al aangegeven dat het een 'mooie' verkooppraat is
[..]
En hoeveel is 'klein' ?
Oh valt meequote:
Jouw helmerquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:31 schreef Mss het volgende:
Voor mij werkt op merk ook het beste. Alleen hebben Opi en CG samen 3 lades. Mijn helder begint ook behoorlijk vol te raken
.
ach, niet veel niet weinig, van alles een beetjequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh valt meeGoeien stash
Ik was even aan het terugkijken hoe lang ik hier zit; maar dat valt eik best mee.. Pas sinds 17 aug. 2010
Hehehequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jouw helmer
Geeft nog net geen licht en engelengezang als je een laatje opendoet
Neonsquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:40 schreef Loqi het volgende:
zijn er nou echt dingen die jullie gewoon helemaal niet in je stash hebben omdat lelijk/muf/ whatever?
ik heb geen magnetics, want meh (ja trouwens, wel een paar, om mee te stempelen lol, maar geen magneet)
en maar 2 oranje voor nailart want oranje staat me ECHT niet
Een sheer achtig french manicure lakje. Die ik laatst nodig had voor mijn zombienagels.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:40 schreef Loqi het volgende:
zijn er nou echt dingen die jullie gewoon helemaal niet in je stash hebben omdat lelijk/muf/ whatever?
ik heb geen magnetics, want meh (ja trouwens, wel een paar, om mee te stempelen lol, maar geen magneet)
en maar 2 oranje voor nailart want oranje staat me ECHT niet
Heb ongeveer dezelfde hoeveelheid volgens mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
ach, niet veel niet weinig, van alles een beetje
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb ongeveer dezelfde hoeveelheid volgens mij
dit!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:45 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
ik heb overigens ook geen indie glitterkots lakjes, want apenduur
ja wel hequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
't is toch wel sadness dat we 250 lakjes als "niet veel en niet weinig" zien, eigenlijk
Masja?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:46 schreef Dwyn het volgende:
Oh my god, iemand op dat beautybloggers forum heeft een muis gevangen in huis en hem een naam gegeven.
Waarschijnlijk wel kan nog wel een paar weken duren!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Bubs, krijg jij de Zoya Ornate collectie?
Thanksquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel kan nog wel een paar weken duren!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nooit meer iets gehoord van beautybay trouwens
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
wat was ermee dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Jep.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]Je had een verkeerde kleur zitten in de je Vice toch?
Hebben ze een Twitter?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep.
Ze hadden me nog gemaild met het verzoek ok een foto op 27 oktover, die heb ik keurig gestuurd, nog drie keer gevraagd om antwoord maar nooit meer een reactie
oh lekker kut iddquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had een dubbele kleur er in zitten - en dus ook 1 missende kleur
Alles?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:51 schreef Loqi het volgende:
beautydagjemet nagels pielen, maskertje op, wenkbrauwen doen, alles scheren
Je bent toch zeker geen seks plannenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh goeden, misschien welmaar dat stond niet specifiek geplanned ofzo
nee daarom weet ik dat dus nog nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je bent toch zeker geen seks plannen![]()
Moet meteen denken aan iemand die ik ken die dat wel deed![]()
Denk niet dat dat soort stelletjes er 2u voor uittrekkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:59 schreef Loqi het volgende:
moratisch welmaandag, woensdag, vrijdag en zondag van 20:00 tot 22:00 sexytimes
en dan ook nog standjes volgorde bespreken?
is ook wel weer zo, en ook niet 4 keer per week dan denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Denk niet dat dat soort stelletjes er 2u voor uittrekken
Soms wel hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je bent toch zeker geen seks plannen![]()
Moet meteen denken aan iemand die ik ken die dat wel deed![]()
Zet je het ook explicit in de agenda dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Soms wel hoorwat is daar mis mee?
Haha nee inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
is ook wel weer zo, en ook niet 4 keer per week dan denk ik
Twee dagen achter elkaar? Da's toch veel te veel jonge.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:59 schreef Loqi het volgende:
moratisch welmaandag, woensdag, vrijdag en zondag van 20:00 tot 22:00 sexytimes
en dan ook nog standjes volgorde bespreken?
Wij plannen samen-avondjes en ja, meestal betekent dat wel neuken ja. Maar eerst ook samen wijntje drinken, toastje eten oid, echt ff tijd voor elkaar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zet je het ook explicit in de agenda dan?
ja tuurlijk wel, maar niet elke woensdag 8 uur zeg maarquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij plannen samen-avondjes en ja, meestal betekent dat wel neuken ja. Maar eerst ook samen wijntje drinken, toastje eten oid, echt ff tijd voor elkaar.
Loqi, doen jullie dan nooit meer een date, en elkaar dan vantevoren een beetje opgeilen? Wat ik juist weer minder goed kan is allebei de hele avond achter het internet/serie hangen en dan voor je gaat slapen oid moet he 'ineens' nog even zin hebben.
Ik ben ook slomer op de telefoon, dus ik had even gemist dat jullie met plannen 'elke week zelfde tijdstip' bedoelenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel, maar niet elke woensdag 8 uur zeg maardan gaat de fun er snel vanaf lijkt me
haha, maar ik snap wel wat je bedoelt hoor.. als je een 'ons avondje' heb staan komt er al snel batsen van natuurlijk, dus dan is het wel een soort van geplannedquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben ook slomer op de telefoon, dus ik had even gemist dat jullie met plannen 'elke week zelfde tijdstip' bedoelen
En dat ook.quote:
Thehehe kaddersquote:
misschien is het lange afstandscommunicatie met die schreeuwende vetklep hierquote:
Vetklep.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
misschien is het lange afstandscommunicatie met die schreeuwende vetklep hierdie is ook nogal van het janken vandaag
Fluffeh.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
en hij is helemaal net dik eigenlijkmaar ZO pluizig, net een kuiken
Siquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:42 schreef Loqi het volgende:
welke zanikt er eigenlijk zo SQ? die hellemondse zeker?
Whaaa gievquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef Loqi het volgende:
Kiek dan, chagrijnig fluffy kuiken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
ja echtquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, pluisbal
Het mooie is dat dit soort vervaarlijke roofkatten vaak mauwen als een roze pantoffel
"Ieh, ieh, miewww"
Draw me like one of your french girls!quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:56 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja echtieeep eiiiieeeeeeeep
muis![]()
oh hai
[ afbeelding ]
Long cat is long.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:56 schreef Loqi het volgende:
[..]
muis![]()
oh hai
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Na 2 uur klungelen en een bezoek aan de ex-crimineel / slotenkenner heeft bb het slot weer an de deur zitten
ja meneer is even in een groeispurt.. lange poten, weinig lijfquote:
ITS A PICASSO CATquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:56 schreef Loqi het volgende:
[..]
muis![]()
oh hai
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:56 schreef Loqi het volgende:
[..]
muis![]()
oh hai
[ afbeelding ]
Whoa die kijkt wel heul boos jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
zo kijkt ie meestalquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Whoa die kijkt wel heul boos ja![]()
Heuj, maar ik had wel het slot goed in elkaar gepuzzeldquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Na 2 uur klungelen en een bezoek aan de ex-crimineel / slotenkenner heeft bb het slot weer an de deur zitten
Ze zijn dan ook wel echt gigantischquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
is ook al even geleden sinds ik ze gepost heb hoorze veranderen niet zo veel meer
nu werken aan je biernagels?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef Mss het volgende:
Van haren! Een klein simpel tasje gevonden in zeer korte tijd!
En een luchtje gekocht
hahaha maar DAT is dan weer niet al klaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook wel echt gigantisch
pics!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef Mss het volgende:
Van haren! Een klein simpel tasje gevonden in zeer korte tijd!
En een luchtje gekocht
en dan eten ze je op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:15 schreef Loqi het volgende:
[..]
hahaha maar DAT is dan weer niet al klaarze groeien nog 3 jaar langzaam door
![]()
![]()
Ja maar ze zijn zo leukkkquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
is ook al even geleden sinds ik ze gepost heb hoorze veranderen niet zo veel meer
Ayron is die zielloze toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
ayron doet dat al, die eet vingers, vooral die van![]()
[..]
ja![]()
![]()
uiteraardquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ayron is die zielloze toch?
Zombiepousse
Nee, ik heb ze gisteren rood gelakt met flakies. Maar ze zijn eigenlijk veels te kort nu, en dan zijn ze zo lelijkquote:
niks lelijks aan korte nagels hoor, mits verzorgd en niet afgekloven!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze gisteren rood gelakt met flakies. Maar ze zijn eigenlijk veels te kort nu, en dan zijn ze zo lelijk.
Doe es picquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze gisteren rood gelakt met flakies. Maar ze zijn eigenlijk veels te kort nu, en dan zijn ze zo lelijk.
Ik vijl ze tegenwoordig altijd terwijl de lak er nog op zit, dan is het veel makkelijker recht vijlen. En dan pas lak removen enzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Mss het volgende:
Ik krijg ze gewoon niet recht gevijld als ze zo kort zijn. En ik heb shrinkage want ik kon mijn tips niet wrappen. En dan heb ik als snel iets van mehhh.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaakt, zal ze thuis even uploaden.
Waar wachten we op?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
als de pakjesman nou nog ff opschiet
Oktoberfest!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat ga je vanavond eigenlijk doen Mss?
same en same, erg mooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:26 schreef Mss het volgende:
Overigens vind ik mijn middelvingernagels echt de lelijkste. Die nagel is een stuk platter dus hij loopt wijdt uit. Van die eendennagels.
En mijn duimnagels staan scheef op mijn duim, ook leuk.
Mijn duimnagels staan ook scheefquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:26 schreef Mss het volgende:
Overigens vind ik mijn middelvingernagels echt de lelijkste. Die nagel is een stuk platter dus hij loopt wijdt uit. Van die eendennagels.
En mijn duimnagels staan scheef op mijn duim, ook leuk.
Datquote:
nah je mag best klagenquote:
Tof! Heb je een pic van je outfit?quote:
HO! JA! boobiejurken!!! pics!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tof! Heb je een pic van je outfit?
Pulk pulk pulkquote:
geen obsessieve pulker zeker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:33 schreef Dwyn het volgende:
Mijn nagellak zit er nog goed op met de peeloff basecoat.
Ik pulk ookquote:
quote:
Ja, dezelfde als vorig jaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tof! Heb je een pic van je outfit?
Dat laatste is zeer herkenbaar. Ik knaag die peel off basecoat er met de tanden af, plop plop plop zeggen de nagels danquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik pulk aan alles die los en vast zit... Velletjes... nagels.... velletjes aan mijn lippen ook.. allesEn dan liefst schraap ik de complete nagellak er ook nog eens af met mijn tanden. En als het bij 1 nagel er af is; moet de rest ook
![]()
Ditquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat laatste is zeer herkenbaar. Ik knaag die peel off basecoat er met de tanden af, plop plop plop zeggen de nagels dan.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
de kwaliteit van PostNl gaat ook zienderogen achteruit he
Eerst hadden we een gewone blanke pakketman in een oranje PostNl bus. Die werd vervangen door twee jonge Turken in een anonieme witte bus.
De laatste weken rijdt er een oude turk in een Twingo met de pakjes rond.
Hij belt aan met drie dingen: een enveloppe voor mij en 2 dozen voor de buurvrouw. Uiteraard belt ie tegelijkertijd bij mij en de buurvrouw aan. Ik krijg de enveloppe, maar ik wist dat er een doos moest zijn. Ik zeg tegen die man: er moet ook een doos zijn! Hij beweert van niet maar ik overtuig hem toch even te gaan kijken.
Dus hij loopt terug naar de auto, met de pakketjes van de buurvrouw, dus mijn buurvrouw keek al zo vanLegt de pakketjes van de buurvrouw terug, vindt uiteraard mijn doos (je kent de laadruimte van een twingo?
), loopt weer naar mij en geeft de doos af. Dus ik zeg: nu moet je de pakjes van de buurvrouw nog wel even afgeven he!
Turk:
Buurvrouw:
Ik:
Van selektvracht accepteer en verwacht ik dat, van PostNL had ik een hogere pet opquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
lol skjoe.
Toen ik op jobhunt was zag ik ook vacatures staan voor postbezorger met je eigen vervoersmiddeldus dat verklaart wel
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Eerst hadden we een gewone blanke pakketman in een oranje PostNl bus. Die werd vervangen door twee jonge Turken in een anonieme witte bus.
Hij belt aan met drie dingen: een enveloppe voor mij en 2 dozen voor de buurvrouw. Uiteraard belt ie tegelijkertijd bij mij en de buurvrouw aan. Ik krijg de enveloppe, maar ik wist dat er een doos moest zijn. Ik zeg tegen die man: er moet ook een doos zijn! Hij beweert van niet maar ik overtuig hem toch even te gaan kijken.
Dus hij loopt terug naar de auto, met de pakketjes van de buurvrouw, dus mijn buurvrouw keek al zo vanLegt de pakketjes van de buurvrouw terug, vindt uiteraard mijn doos (je kent de laadruimte van een twingo?
), loopt weer naar mij en geeft de doos af. Dus ik zeg: nu moet je de pakjes van de buurvrouw nog wel even afgeven he!
Turk:
Buurvrouw:
Ik:
bheheeh, hier stond gisteren een piepjonge kerel (blank, best okequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Turk:
Buurvrouw:
Ik:
Tofquote:
type pizzabezorger?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
bheheeh, hier stond gisteren een piepjonge kerel (blank, best okemaar te jong) heel verlegen met t pakje van mir aan de deur
stotter stotter
Dat vind ik altijd zo zonde van m'n nagellakquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik pulk aan alles die los en vast zit... Velletjes... nagels.... velletjes aan mijn lippen ook.. allesEn dan liefst schraap ik de complete nagellak er ook nog eens af met mijn tanden. En als het bij 1 nagel er af is; moet de rest ook
![]()
Hehehehe! Wat liefquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tof
Jij hebt echt zo'n leuk blij-hoofd dat ik er zelf ook vrolijk van word
En dan zak je weg van schaamte?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
Hier bij het werk weet de post meneer ondertussen ook al van mijn pakketjes... Gisteren zei ie nog heel enthousiast: Jij bent goed bezig jij; gewoon zoveel mogelijk tegelijkertijd bestellen zodat ik maar 1x met de pakketten naar boven moet komen!Jongeuh.... zoveel was het niet.. H&M en TD... D'oh
en vorige week zei ie nog "Helaas geen zalando; maar wel... invito !!! "
en hij kijkt er ook altijd te blij bij
Oh, dat doet de buurvrouw en bb ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:49 schreef Mss het volgende:
Bij mij zijn het mijn huisgenoten met hun 'wat heb je nú weer besteld?'.
Dat wel, maar ik zit vrij ver van een Sephora.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar: Vice pellet zien, hebben, meteen spelen
Hoe zien ze er eigenlijk uit?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
tehehe die milka toch, kassabon zit nog in de doos
Hmm, dan schiet het niet echt op neequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zit vrij ver van een Sephora.
En hij gaat hier ook niet komen, want we hebben al een Inglot.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, dan schiet het niet echt op nee
Ja, Sephora zo ver wegquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar: Vice pellet zien, hebben, meteen spelen
Gelukkig is mijn geld weer even op.quote:
Ik ook. Maar die van Ici Paris en Douglas meestal ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:12 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind die verkoopsters van de Sephora ook vreselijk.
vooral altijd lillik opgemaaktquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:12 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind die verkoopsters van de Sephora ook vreselijk.
Ja ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook. Maar die van Ici Paris en Douglas meestal ook
Laatst trof ik wel een hele blije verkoopster bij Douglas. Maar die overlaadde me vervolgens ook met samples en of ik nog graag een buisje naar keuze gevuld wilde hebben blabla, was toch ook best geinigquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja ook![]()
Als ik hulp nodig heb, vraag ik dat wel. Kthnxbye.
Dat jaquote:
Dat is wel leuk ja. Maar meestal willen ze me iets duurder verkopen, dan waar ik voor kwam.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Laatst trof ik wel een hele blije verkoopster bij Douglas. Maar die overlaadde me vervolgens ook met samples en of ik nog graag een buisje naar keuze gevuld wilde hebben blabla, was toch ook best geinig
Bij de mooi hier lopen er ook een paar van dat soort rond, is leuk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Laatst trof ik wel een hele blije verkoopster bij Douglas. Maar die overlaadde me vervolgens ook met samples en of ik nog graag een buisje naar keuze gevuld wilde hebben blabla, was toch ook best geinig
Dan loop ik behoorlijk rood aan jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan zak je weg van schaamte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |