Goeie wel, ik doe mijn inlaws wel een plezier met zulke lijstjes, zij hebben geen lush en al dat en online winkelen durven ze nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja of anders in de webshop van D en I een beetje rondneuzen bij verzorgings en make up spulletjes en dan sorteren op prijs zodat je weet wat binnen budget valt
Ja, ik krijg nooit hele dure, dus na een jaar weer, wind, regen, sneeuw, zon en een incidenteel shoarmabroodje zijn die echt wel aan vervanging toequote:
Nee, maar ze koopt wel elk jaar voor iedereen ietsquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goeie wel, ik doe mijn inlaws wel een plezier met zulke lijstjes, zij hebben geen lush en al dat en online winkelen durven ze niet
Hahaha, SQ, en zij heeft altijd jou?(sloop jij je fietstassen zo snel?)
Dat was voor mij ook de reden om er ook dat soort dingen op te zetten jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goeie wel, ik doe mijn inlaws wel een plezier met zulke lijstjes, zij hebben geen lush en al dat en online winkelen durven ze niet
Hahaha, SQ, en zij heeft altijd jou?(sloop jij je fietstassen zo snel?)
Dat is dan wel leukquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar ze koopt wel elk jaar voor iedereen iets
Nee dat meen je nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:48 schreef Loqi het volgende:
mijn vaders lijstje (copy paste he):
E-boeken
snuisterijen
frutsels
hebbedingen
spul
iets leuks
leuk hoor...doe dan niet mee
Mijn vader vraagt alleen maar plakvliegtuigjes die alleen maar bij sjaaks hobbieshop te koop zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:48 schreef Loqi het volgende:
mijn vaders lijstje (copy paste he):
E-boeken
snuisterijen
frutsels
hebbedingen
spul
iets leuks
leuk hoor...doe dan niet mee
Gewoon voor 25 euro losgaan bij de action en dat in 1 grote doos flikkerenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee dat meen je niet![]()
Spul en frutsels
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon voor 25 euro losgaan bij de action en dat in 1 grote doos flikkeren
volgens mij is er maar 1quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Daar woon ik op de hoek(die in leiden dan)
En je moet telefonisch bestellenquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je moet telefonisch bestellen
"Sjaaks hobbieshop, met Sjaak!"
" Hoi Sjaak, met SQ. Heb je de Revell Fokker 4536-DB6-09 op voorraad?"
Dat idee
tofheidquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat idee
Hoe nostalgisch.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat idee
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat idee
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn moeder noemt Crackle 'krakkellee'
ja, daar hebben veel veertigplussers last vanquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heel veel mensen zeggen dat! Mijn tante doet dat ook maar ook heel veel vriendenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zij eerst ook ja, volgens mij is dat een soort porcelein toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ditte:quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zij eerst ook ja, volgens mij is dat een soort porcelein toch?
(Maar dan met een q?)
quote:Geheel in lijn met de huidige trends op nagelgebied biedt Allround Nail Centre u de Fractured Collection van Color Club. Deze krakelee lak is leverbaar in 6 prachtige kleuren!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:08 schreef Loqi het volgende:
IEH! ik trek zo met een stuk plakband de lak van mn halve duimnagel, dat voelt vieehieees!
Klinkt wel hipquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:10 schreef Dwyn het volgende:
Ik hoorde laatst iemand ´Krak´ nagellak zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |