abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119007982
Dus. Isa heeft een hele lelijke helm en FFT is voor de verandering :') ontevreden over haar salaris :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:20:13 #2
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_119008087
Die lelijke helm kun je vast uitzetten. Dat gaat wat lastiger met een salaris.
pi_119008093
Ik blijf Arabische advertenties van googleads krijgen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119008117
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
Die lelijke helm kun je vast uitzetten. Dat gaat wat lastiger met een salaris.
Look at me! http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Malacasta/simple
En dan beweegt die 'bek' ook nog traag op en neer en komen er allemaal zwarte dingetjes van dat ding af (alsof er as rond me dwarrelt).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:21:59 #5
13783 Anthraxx
pi_119008143
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dan beweegt die 'bek' ook nog traag op en neer en komen er allemaal zwarte dingetjes van dat ding af (alsof er as rond me dwarrelt).
Hij past niet bij de rest van je outfit :P. Het ding is niet echt mooi te noemen inderdaad :)
pi_119008153
Brrr ik moet huishouden doen maar ik heb er geen zin in.
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:23:11 #7
13783 Anthraxx
pi_119008173
Je kan vast wel WoW'en tussendoor.
pi_119008176
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:21 schreef Anthraxx het volgende:

Hij past niet bij de rest van je outfit :P. Het ding is niet echt mooi te noemen inderdaad :)
Ik had eerst een ieniemienie Chinees knotjeding met chopsticks. Dat paste er wel heel goed bij. En dit is meer iets voor een warlock. Héél misschien een shadowpriest.

(ik heb dit zelf niet uitgekozen, in raidfinder deelt wow nu zelf individueel gear uit en krijg je het dus gewoon...was qua stats wel beter dan wat ik had: et voila)
pi_119008199
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef Anthraxx het volgende:
Je kan vast wel WoW'en tussendoor.
Ik heb alleen nog lange WoW-dingen. Bah.
pi_119008229
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef Leintjeuh het volgende:

Ik heb alleen nog lange WoW-dingen. Bah.
Ik doe wow en huishouden ook tegelijk. Gisteren ook gedaan *O* En dan zit ik hier nog, doe nog stumbleupon en speel ik Skyrim. Tegelijk. Niet gek dat ik zo duizelig ben O-)
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:25:28 #11
13783 Anthraxx
pi_119008233
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had eerst een ieniemienie Chinees knotjeding met chopsticks. Dat paste er wel heel goed bij. En dit is meer iets voor een warlock. Héél misschien een shadowpriest.

(ik heb dit zelf niet uitgekozen, in raidfinder deelt wow nu zelf individueel gear uit en krijg je het dus gewoon...was qua stats wel beter dan wat ik had: et voila)
Dus eigenlijk geeft het ding je altijd de betere stats, ongeacht of je het wil of niet?
pi_119008333
Ik geloof dat ik de TT maar niet heb gelezen.
Schofterig veel? Volgens mij was het wel veel ja maar daarom accepteer ik hetzelfde salaris voor 40 uur wat ik voor 32 uur had. Alleen trek er dan nog maar 250 netto vanaf. Maar ruil maar met me!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_119008336
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:25 schreef Anthraxx het volgende:

Dus eigenlijk geeft het ding je altijd de betere stats, ongeacht of je het wil of niet?
Neu, het is allemaal aardig random. Boss dropt bepaalde loot, er droppen 2 items die geschikt zijn voor jouw spec: je wint niks (meestal) of 1 van die items. Maar je hoeft dus niet meer tegen anderen te rollen en krijgt ook niets waar je niets mee kan. Iemand anders van Fok won 3x op een dag bijna dezelfde pants. Ook zo handig.
pi_119008369
Even iets leuks, verjaardagstaart van mn nichtje gisteren;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en er wordt nu weer slagroomtaart getrakteerd :9
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:30:38 #15
13783 Anthraxx
pi_119008415
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Neu, het is allemaal aardig random. Boss dropt bepaalde loot, er droppen 2 items die geschikt zijn voor jouw spec: je wint niks (meestal) of 1 van die items. Maar je hoeft dus niet meer tegen anderen te rollen en krijgt ook niets waar je niets mee kan. Iemand anders van Fok won 3x op een dag bijna dezelfde pants. Ook zo handig.
Klinkt alsof het goed is uitgedacht :P. Is Mist of Pandoria het waard om te spelen?
Ik ga niet opnieuw beginnen. Anna ook niet tot ze is afgestudeerd.
pi_119008554
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:30 schreef Anthraxx het volgende:

Klinkt alsof het goed is uitgedacht :P. Is Mist of Pandoria het waard om te spelen?
Ik ga niet opnieuw beginnen. Anna ook niet tot ze is afgestudeerd.
Absoluut!! Het is echt zo ongelofelijk veel beter dan Cataclysm! Veel liever, vrolijker. Cata was...een beetje hel ende verdoemenis (nou ja, de wereld ging er ook aan, maar toch). Er is hier ook niet 1 grote eindbaas (Illidan, Lich King, Deathwing) zoals in alle voorgaande expansions. WIJ zijn namelijk het probleem. Op Pandaria heerst een kracht die gevoed wordt door negatieve emoties, door oorlog, angst, haat etc. Daarom zijn de bewoners enorm vredelievend, relaxed en lief O+ En dan komen zowel de horde als de alliance er samen en willen allebei macht krijgen in het gebied en elkaar ondertussen ook even afslachten. Dus die kwade kracht groeit steeds sterker. Dus wij zijn de vijand nu. Leuk uitgangspunt :Y

En ondertussen vermaak ik me ook prima met pet battles (pokemon) en mijn eigen farm (farmville) :D
pi_119008746
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik geloof dat ik de TT maar niet heb gelezen.
Schofterig veel? Volgens mij was het wel veel ja maar daarom accepteer ik hetzelfde salaris voor 40 uur wat ik voor 32 uur had. Alleen trek er dan nog maar 250 netto vanaf. Maar ruil maar met me!
Nee ik ruil niet met je. Ik werk 36 uur per week voor 1500 euro netto in de maand. En daar heb ik een HBO-diploma voor gehaald. Jij hebt een opleiding gedaan die je niet nodig hebt voor het werk dat je nu doet, je doet laaggeschoold werk. Dan moet je niet gek opkijken als je daar geen topsalaris mee verdient. Doe ik ook niet.
pi_119008849
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Whaaaaaaaaaa :D
pi_119008996
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nee ik ruil niet met je. Ik werk 36 uur per week voor 1500 euro netto in de maand. En daar heb ik een HBO-diploma voor gehaald. Jij hebt een opleiding gedaan die je niet nodig hebt voor het werk dat je nu doet, je doet laaggeschoold werk. Dan moet je niet gek opkijken als je daar geen topsalaris mee verdient. Doe ik ook niet.
Pardon? Je bent weer lekker bezig Lein.
pi_119009027
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Pardon? Je bent weer lekker bezig Lein.
Je bent een soort van secretaresse toch? Da's een MBO functie. Laaggeschoold, dus. Je hebt een opleiding gedaan in Tourisme, toch? Daar doe je nu niets mee, die diploma, toch?

En ik ben volgens jou 'lekker bezig', nou prima. In augustus waren er 510.000 werklozen in ons land. Hoeveel van die mensen zouden jouw werk willen doen, voor jouw salaris, en daar tevreden over zijn?
pi_119009455
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:47 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Je bent een soort van secretaresse toch? Da's een MBO functie. Laaggeschoold, dus. Je hebt een opleiding gedaan in Tourisme, toch? Daar doe je nu niets mee, die diploma, toch?

En ik ben volgens jou 'lekker bezig', nou prima. In augustus waren er 510.000 werklozen in ons land. Hoeveel van die mensen zouden jouw werk willen doen, voor jouw salaris, en daar tevreden over zijn?
1; secretaresse???? Niet dus. Zo noemden jullie mijn vorige baan wat ook niet zo was. Maar zoals ik al dacht heb je geen idee.
2; mensen die nog thuis wonen of geen reiskosten hebben.

Ik blijf me verbazen hoe sommigen hier mensen zomaar durven te beoordelen terwijl diegene hen nog nooit heeft beoordeeld. Als dat gebeurd is het huis te klein en ik vind het niet nodig om constant te vitten op iemand. Dat zou betekenen dat ikzelf zeer gefrustreerd ben en een probleem heb.
Sommigen komen zelfs speciaal even binnenvallen om eindelijk weer eens wat te kunnen zeggen. Grow up.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:00:57 #22
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119009483
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De vorige keer werd FFT geadviseerd om een loonsverhoging te vragen en vervolgens werd ze ontslagen en na veel zoeken vond ze een baan waar ze èn stukken minder verdient en haar eigen reiskosten moet dokken *O*

Goedemorgen.
* Stereotomy excel sheetje kijkt

Ja, dat was het wel ongeveer in een notendop. :')
Confidence through competence
pi_119009555
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:00 schreef Stereotomy het volgende:

* Stereotomy excel sheetje kijkt

Ja, dat was het wel ongeveer in een notendop. :')
Staat er ook bij dat we haar adviseerden zsm het huis uit te gaan zodat ze nu met veel hogere kosten zit waardoor ze niet kan rondkomen? En ik wed dat haar werd geadviseerd huursubsidie aan te vragen toen ze werkloos werd, die ze nu allemaal weer terug moet betalen wat eigenlijk net niet kan in het budget.

Got to love advies van Fokkers O+
pi_119009609
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
1; secretaresse???? Niet dus. Zo noemden jullie mijn vorige baan wat ook niet zo was. Maar zoals ik al dacht heb je geen idee.
2; mensen die nog thuis wonen of geen reiskosten hebben.

Ik blijf me verbazen hoe sommigen hier mensen zomaar durven te beoordelen terwijl diegene hen nog nooit heeft beoordeeld. Als dat gebeurd is het huis te klein en ik vind het niet nodig om constant te vitten op iemand. Dat zou betekenen dat ikzelf zeer gefrustreerd ben en een probleem heb.
Sommigen komen zelfs speciaal even binnenvallen om eindelijk weer eens wat te kunnen zeggen. Grow up.
Weet je, jij krijgt zoveel ge-kusjekroel over je heen dat je geen realistisch beeld hebt van de economische toestand in Nederland en je wankele positie op de arbeidsmarkt. En als je dan een keer kritiek krijgt, is het niet goed. Succes ermee.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:05:59 #25
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_119009651
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Staat er ook bij dat we haar adviseerden zsm het huis uit te gaan zodat ze nu met veel hogere kosten zit waardoor ze niet kan rondkomen? En ik wed dat haar werd geadviseerd huursubsidie aan te vragen toen ze werkloos werd, die ze nu allemaal weer terug moet betalen wat eigenlijk net niet kan in het budget.

Got to love advies van Fokkers O+
Dat klopt, we hadden niet verwacht dat ze zoveel bij de nootjes zou verdienen afgaande op haar opmerkingen over het salaris. :Y

Meten is weten. oO<
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')