Dinsdag.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens willenSnachts een game ophalen
?quote:Normale prijs: ¤ 74,99
Als deze er zou zijn zou je het wel met een grenade kunnen destroyen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:22 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik mij nou afvraag, die nieuwe riot shields kan je in de grond neerzetten. En dan gewoon er van weglopen. Zou je nu mensen in de hoek vast kunnen zetten zonder er bij te blijven?en als je in een party speelt en er 4 naast elkaar zet zou je dan een doorgang kunnen blokkeren. Of er gewoon 1tje in de deur opening zetten.
Nou dat ze er zijn weet ik wel zeker. Maar vraag me af of je ze kapot kan maken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:27 schreef Blester het volgende:
[..]
Als deze er zou zijn zou je het wel met een grenade kunnen destroyen.
Als je in oudere spellen een riot vasthebt kunnen ze nog steeds met een grenade je raken, ik denk dat je ze gewoon op kunt blazen dan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dat ze er zijn weet ik wel zeker. Maar vraag me af of je ze kapot kan maken.
Cruiseschip is kleiner hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:06 schreef over_hedge het volgende:
Vliegdekschip is 1 van de kleinste levels in bo2. Kon je gister oo in die live stream zien. Vond hem niet zo leuk er uit zien eigenlijk.
ssst stomaquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? heb je het spel al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |