Dat komt wel vaker voor als je fokkers meetquote:Op donderdag 8 november 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet
En ik ken je niet enzo
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:00 schreef DaMook het volgende:
Goh mijn TT was niet correct. Ik had "Ja, waar blijven al die kapers nu ?"
.
Mijn laatste meet was in januariquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat komt wel vaker voor als je fokkers meet.
Mijn laatste was gisteren (ondertussen)quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn laatste meet was in januari
Misschien heb ik in het nieuwe jaar weer weekenden vrij
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn laatste meet? Ik ben vandaag op school gespot door een fokker.
Liesje?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn laatste was gisteren (ondertussen). Was tof
. Daarvoor was al best lang geleden volgens mij
, ooit een EA beurs met nikky en wat ander
.
Ow wacht laatst ook iemand uit het geocache topic gemeet.
The Horrorquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn laatste meet? Ik ben vandaag op school gespot door een fokker.
En welke schoolquote:
Zou zomaar kunnen, ik kan me alleen nikky nog maar herinneren, die was toen FA en dus belangrijkquote:
Wie is Liesje?quote:
Ja, maar zij loopt niet op elke hbo rondquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat er op elke HBO school wel FOK!ers rondlopen.
ik gok ergens in het zuidenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, maar zij loopt niet op elke hbo rond.
Lekker boeiend?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, maar zij loopt niet op elke hbo rond.
Ja, Maastricht ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik gok ergens in het zuiden
Jij mag wel "sarcastisch" zijn, maar ik niet ?quote:
Jawel, maar dat kan ik niet zien aan je postsquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij mag wel "sarcastisch" zijn, maar ik niet ?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Volgens mij ben ik echt forever alone.. Ik heb nog nooit een groepsgesprek in whatsapp gehad
Ik was idd vergeten de pi aan te passenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar dat kan ik niet zien aan je posts
Ik wil wel meedoenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Volgens mij ben ik echt forever alone.. Ik heb nog nooit een groepsgesprek in whatsapp gehad
Oke mensen hosselen voor groepsgesprek danquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was idd vergeten de pi aan te passen.
[..]
Ik wil wel meedoen. Heb er ooit een gehad over een gebroken been van een vriend
.
Niet heel boeiend, hij whatsappte me.quote:
Neuh.quote:
Liesje is mod.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ik kan me alleen nikky nog maar herinneren, die was toen FA en dus belangrijk. Was wel tof trouwens
.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie is Liesje?
Met dat leuke vliesje
Liesje is het meisje van de drummer van de band
Daar gaat Liesje
Met dat kapotte vliesje
Ik wil je mijn nummer wel dmen, net als vinnie en al die andere mannen hier waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oke mensen hosselen voor groepsgesprek dan
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik gok ergens in het zuiden
Beeetje de verkeerde kant op.quote:
ssssh ik deed misleiden voor jequote:Op vrijdag 9 november 2012 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Beeetje de verkeerde kant op.
Ik ken liesjequote:
Mag hoor.. Ik whatsapp je welquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil je mijn nummer wel dmen, net als vinnie en al die andere mannen hier waarschijnlijk.
Hoezo misleiden?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ssssh ik deed misleiden voor jeheel sneaky enzo
Oh je kende hem dus al?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet heel boeiend, hij whatsappte me.
OKE.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken liesje, maar of ze dat toen ook al was, en of ze er toen bij was weet ik niet
.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Beeetje de verkeerde kant op.
What she saidquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ssssh ik deed misleiden voor jeheel sneaky enzo
Jep, heb 2 jaar geleden kort wat met hem gehad.quote:
Oh, dan is het niet heel boeiend neequote:Op vrijdag 9 november 2012 00:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep, heb 2 jaar geleden kort wat met hem gehad.
Zal nog eens voor je doen als je het zelf zo verteldquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo misleiden?Je weet toch dat ik in Den Haag zit.
Trustenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
poging weet ik veel tot slapen..
toedels
Ja hequote:
Nope. Pas sinds een maand ofzo weer contact mee, dat wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet heel boeiend nee
Er zijn genoeg negers hier, alsof ze me herkennen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zal nog eens voor je doen als je het zelf zo verteld
sjonge jonge
Ik zag er 1 in zwollequote:Op vrijdag 9 november 2012 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Pas sinds een maand ofzo weer contact mee, dat wel.
[..]
Er zijn genoeg negers hier, alsof ze me herkennen.
Engquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zag er 1 in zwolle'
wij hebben ze ook .. ze nemen de wereld over ik voel het..
oh ja slapen
Ik wil ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef Raene het volgende:
Jeej vrijdag ik ga zo keihard neuken vandaag.
Lucky jijquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef Raene het volgende:
Je DaMook't d'r wel evenquote:
Ik ook hoop ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef Raene het volgende:
Hoelaat? Doe ik mee. Solidariteitquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
Ik ga vrijdag zo ontzettend hard fappen, meerdere keren ook.
Over twintig minuten!quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoelaat? Doe ik mee. Solidariteit.
Nog 13 minuten.quote:
Oh dan doen we wel een andere keer andere keer een solidariteitsfap.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik dacht in de avond. Ben nu niet in de stemming
Ik ben er helemaal klaar voor, je Facebookpagina staat al open.quote:
Is goed broederquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dan doen we wel een andere keer andere keer een solidariteitsfap.
Je bent al bezig, maar mocht je dit toch lezen: veel plezier. De Aruba foto's zijn het leukst.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar voor, je Facebookpagina staat al open.
Jij welquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef Raene het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent al bezig, maar mocht je dit toch lezen: veel plezier. De Aruba foto's zijn het leukst.
Vroeg wakker of laat op bed?quote:Op vrijdag 9 november 2012 06:16 schreef heloef het volgende:
Hallo sletten en slettinenen ik verveel mij.
Vroeg wakker.quote:
Wat was dat gezegde ook alweer? Je moet eerst pieken om te kunnen dalen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:33 schreef Tamashii het volgende:
Hooi liefjes. Weer aan het werk.
Soms heb je echt een geweldige dag en dan is de volgende dag zo kut. Ik haat dat.
Kan best, gister andere werk en geweldige avond met collega's. Nu dit werk en het is gewoon ruk. Collega's hier zijn ruk, werk is ruk, ben er zo klaar mee maarja geld he.quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat was dat gezegde ook alweer? Je moet eerst pieken om te kunnen dalen?maar vervelend is het wel
Mehhh....quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan best, gister andere werk en geweldige avond met collega's. Nu dit werk en het is gewoon ruk. Collega's hier zijn ruk, werk is ruk, ben er zo klaar mee maarja geld he.
Ohja, jij had 2 baantjes enzo..quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan best, gister andere werk en geweldige avond met collega's. Nu dit werk en het is gewoon ruk. Collega's hier zijn ruk, werk is ruk, ben er zo klaar mee maarja geld he.
Ja komt omdat ik dingen niet kan negeren. Ik moet elke keer vet veel doen, ik mag geen rokjes meer aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 07:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, jij had 2 baantjes enzo..
Wel zonde dat het zo'n verschil geeft in je humeur..
Whut? Das wel heel naar, dan zou ik ook geen zin meer hebben als ik geen rokjes meer mocht dragen..quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja komt omdat ik dingen niet kan negeren. Ik moet elke keer vet veel doen, ik mag geen rokjes meer aanen bovendien heb ik te weinig betaald gekregen.
Hehehe inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whut? Das wel heel naar, dan zou ik ook geen zin meer hebben als ik geen rokjes meer mocht dragen..
Uhm, wacht
Ik bedoel natuurlijk te weinig betaald zou krijgen...
Hup Tams hup! Je kan het! *knuf*quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe inderdaad.
Nou kop op, komt vast goed.
Die zit al op de HU hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
En ik zeg alvast goeiemorgen Buurmeisje![]()
Hoi Rokjequote:Op vrijdag 9 november 2012 08:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wat doe ik hier *draait me weer om*
doeiiii
Ik heb helaas die luxe niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
doeiiii
quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
doeiiii
Ik dacht die komt vast nog even spieken voordat ze gaatquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zit al op de HU hoor
Nogmaals, goedemorgen.
Er loopt een leiding in het midden van een frame ter grote van een europallet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:34 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend?
Dat moet haast wel...quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:35 schreef Tamashii het volgende:
Wat een saaie dag zeg. Beter is vanavond en morgen leuker.
Is het ook abusen als de ander het leuk vindt?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iemand abusen nu :$ veel leuker :$
Veel plezier. Zelfde cam en tijd als altijd?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef Raene het volgende:
Maar je doet het wel.quote:
Ik maar 1 keertje. Vanavond. En ik weet ook al waarbij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
Ik ga vrijdag zo ontzettend hard fappen, meerdere keren ook.
1.5D i.p.v. 5D?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er loopt een leiding in het midden van een frame ter grote van een europallet.
Ergens moet ik een compressor kwijt. En ik moet een pomp positioneren ergens. Maar dat past met geen mogelijkheid, alleen als ik korte bochten gebruik, maar ik moet lange bochten gebruiken. FML
Leidingen zijn gefit, dus je hebt gewoon een knietje of een lange bocht, en die lange bocht past niet. Pomp valt telkens net buiten het framequote:
Vandaag geen Arnhem toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:35 schreef Tamashii het volgende:
Wat een saaie dag zeg. Beter is vanavond en morgen leuker.
Klinkt niet best.. Lastig visualiseren ook wel..quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leidingen zijn gefit, dus je hebt gewoon een knietje of een lange bocht, en die lange bocht past niet. Pomp valt telkens net buiten het frame
Voor zover ik weet niet.quote:
Nixx weet wel wat ik bedoel denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt niet best.. Lastig visualiseren ook wel..
Misschienquote:
Niet dat ik weet, krijg vanavond vrienden over de vloer.quote:
Daarom ook, ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Deels wel.
Ik zit wel in het engineeringswereldje.
Process Engineeringquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
Daarom ook, ik ookProcestechnieken toch?
Ik kan moeilijk volmondig ja zeggen ivm dagelijks rooster, maar als ik kan dan kom ik vast welquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, krijg vanavond vrienden over de vloer.
Volgende week weer of die daarna?
Primaquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, krijg vanavond vrienden over de vloer.
Volgende week weer of die daarna?
Jawel. Dan moet je die organiseren. Als ik in het oosten woon dan ga ik niks in het westen organiseren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:59 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh
kunnen we geen meet doen in het westen des lands?
Ja, al die meets in het Oosten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:59 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh
Ja hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:59 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh
Ja is goed.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PrimaMoet ik het in de OP zetten?
Dan ben je wel een echte randdebiel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
Welke debiel gaat er nu binnen vuurwerk afsteken
Ik vind het prima. Maar organiseer het dan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:05 schreef AldoTheApache het volgende:
want binnekort gaat Rotterdam CS open dus dan kunnen jullie hier makkelijk komen
als je zo blijft spuwen dan organiseer ik helemaal niets hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Maar organiseer het dan.
Mag wel hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je zo blijft spuwen dan organiseer ik helemaal niets hoor
Zal het er zo even inzetten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is goed.
En inderdaad, regel/organiseer zelf wat als je niet komt maar wel wilt meeten.
Ja, gewoon een nitraat ook nogquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan ben je wel een echte randdebiel.
Heb je geen organisatieskills voor nodig hoor. Gewoon plaats, datum en tijd. En je moet de stad een beetje kennen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik een betrouwbaarder rooster has en organisatieskills had ik t inmiddels wel gedaan.. maarja
Rooster is gewoon knudde, en ik weet wel wat leuke tentjes hier in Rotterdamquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je geen organisatieskills voor nodig hoor. Gewoon plaats, datum en tijd. En je moet de stad een beetje kennen.
Rooster is dan wel lastig ja.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rooster is gewoon knudde, en ik weet wel wat leuke tentjes hier in Rotterdam
Ja natuurlijk, maar ik wil gewoon geen gezeur meer over de meet in arnhem. Een stel FOK!ers heeft het daar naar zijn zin, de rest die niet wil of kan ja jammer.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik wil gewoon geen gezeur meer over de meet in arnhem. Een stel FOK!ers heeft het daar naar zijn zin, de rest die niet wil of kan ja jammer.
Ben ik met je eens. Dat gezeur word ik een beetje zat. Anders maar via Whatsapp regelen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik wil gewoon geen gezeur meer over de meet in arnhem. Een stel FOK!ers heeft het daar naar zijn zin, de rest die niet wil of kan ja jammer.
Wat ben jij klef vandaag?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
En omdat het kan:
Likje over Tams neusje
Als jij of een ander nou met een datum komt en alles..quote:
Goede bui en klef is toch wel iets anders.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon een best goeie bui eigenlijk
Kan je jezelf niet vrij roosteren of zo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als jij of een ander nou met een datum komt en alles..
Nee, alleen vrije dagen opnemen, kan.niks wisselen of schuiven meestal.. Die luxe dat ik 1 vaste vrije en 1 flexibele vrije dag heb, heb ik nog niet..quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede bui en klef is toch wel iets anders.
[..]
Kan je jezelf niet vrij roosteren of zo?
Wanneer weet je dan dat je vrij bent?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, alleen vrije dagen opnemen, kan.niks wisselen of schuiven meestal.. Die luxe dat ik 1 vaste vrije en 1 flexibele vrije dag heb, heb ik nog niet..
Ze zijn in ieder geval niet zo klein als legoquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
Duploblokjes zoeken op zolder ... oh joy
Neusje? Neusje? Misschien heb ik wel een mopshondenneus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
En omdat het kan:
Likje over Tams neusje
Tussen 14 en 16 uur de dag ervoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer weet je dan dat je vrij bent?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval niet zo klein als lego
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neusje? Neusje? Misschien heb ik wel een mopshondenneus.
Oh shit je hebt me gezien..
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tussen 14 en 16 uur de dag ervoor.
Ik weetquote:
Nee?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over neuzen
Ja, knudde dusquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik weetVergeten enzo, lola zei het gisteren? tegen me
Dat scheelt, maar als je 4 bepaalde kleuren zoekt is het toch nog lastiger dan je denktquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval niet zo klein als lego
Hoeveel kleuren zijn er dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat scheelt, maar als je 4 bepaalde kleuren zoekt is het toch nog lastiger dan je denkt
Dit ging over een vrouwenneus he..quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie die Nase des Mannes...
... so sein Johannes!
Teveel, heb alleen blauw, rood, geel, groen en oranje nodigquote:
Logopedie voor Sanderquote:
ow jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit ging over een vrouwenneus he..
Ik kende alleen die eerste 4quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Teveel, heb alleen blauw, rood, geel, groen en oranje nodig
oh dat zijn er 5![]()
[..]
Logopedie voor Sander
We hebben nog wat grijs geloof ik, 2 tintent groen. En volgens mij ook nog wel een lichtblauw.quote:
Pff, slecht hoor. Oldschoolquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
We hebben nog wat grijs geloof ik, 2 tintent groen. En volgens mij ook nog wel een lichtblauw.
Ook duplo gaat met z'n tijd mee hoor
bruinquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
We hebben nog wat grijs geloof ik, 2 tintent groen. En volgens mij ook nog wel een lichtblauw.
Ook duplo gaat met z'n tijd mee hoor
Uitspraak van de kleuren of kleurherkenning?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Teveel, heb alleen blauw, rood, geel, groen en oranje nodig
oh dat zijn er 5![]()
[..]
Logopedie voor Sander
Woordenopbouwquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uitspraak van de kleuren of kleurherkenning?
sorry mopquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:51 schreef robdriessen het volgende:
*kijkt voor het eerst in Sex SC*
*leest over Duplo*
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:51 schreef robdriessen het volgende:
*leest over Duplo*
Jij ook al hierquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:51 schreef robdriessen het volgende:
*leest over Duplo*
Ah okquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Woordenopbouw
[..]
sorry mop
Zal ik weer eens in R49 komen
Ik kan het wel gaan uitleggen maar 1. misschien boeit het je niet, 2 anderen boeit het waarschijnlijk ook geen flikker dus nahja nvmquote:
Anders ken je mij slechtquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan het wel gaan uitleggen maar 1. misschien boeit het je niet, 2 anderen boeit het waarschijnlijk ook geen flikker dus nahja nvm
Weet ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders ken je mij slecht
App het anders
Ik werk zelf ook geregeld met kids he
Wie dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:00 schreef robdriessen het volgende:
Tering, wat een hoop bekende gezichten.
Nou dat valt wel mee hoor, tis nog rustig hierquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:00 schreef robdriessen het volgende:
Tering, wat een hoop bekende gezichten.
Luxe ja.. Ik heb helaas de luxe niet gehad om voor 5.15 in slaap te pleurenquote:
Prrrrquote:
Hoi Rokje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Luxe ja.. Ik heb helaas de luxe niet gehad om voor 5.15 in slaap te pleuren
[..]
Prrrr
Een of andere management beurs met school..quote:
Oh, klinkt saai. De meesten beurzen zijn geen zak aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Een of andere management beurs met school..
Vandaar dequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, klinkt saai. De meesten beurzen zijn geen zak aan
Zie ik je vanavond weer?quote:
* Vinniiee geeft Rokje een beetje liefdequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Give me some love, maybe you’ll see that this is not enough
Dank je welquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee geeft Rokje een beetje liefde![]()
Dat doet mij deugdquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou heb ik altijd een beetje liefde over
Hoe lang moet je nog?quote:
Ik kan geen YT-linkjes luisteren hierquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd
[..]
Hoe lang moet je nog?
Vind ik stommmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan geen YT-linkjes luisteren hier
Yes, i willquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vind ik stommmmmmmmmmmmmmmmmmSla ze
Vieze vuile flikkers, dat gaat te vurrrr met deze temperaturenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yes, i willEn dan nog een keer extra omdat ze de deur niet achter hun kont dicht doen. Nu komt er kou in
![]()
![]()
Dat bedoel ik maarquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vieze vuile flikkers, dat gaat te vurrrr met deze temperaturen
Ff nog een bakje koffie halen btw
Alleen als ik dan dat ene dingetje aanmag... je weet wel...quote:
Owja, das waarquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry maar hij slaapt vanavond bij mij honey
Vroeger mocht ik nog wel eens tussen jullie in liggen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry maar hij slaapt vanavond bij mij honey
Het is mijn manier van communiceren, kom niet haten broeder :$quote:
Jatognietdannnnnnn.. Nemoquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere keer weer lachen die beesten.
Verkapte ik-wil-tieten-zien-post!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Everytime is .gif time
Everyday is upperbody day
Ik haat noet, in tegendeel!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het is mijn manier van communiceren, kom niet haten broeder :$
Ik schrok al.. Gelukkig.. Zat al bijna in de foetushouding in een hoekjequote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verkapte ik-wil-tieten-zien-post!
Tieten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verkapte ik-wil-tieten-zien-post!
Jouw gifjesquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik schrok al.. Gelukkig.. Zat al bijna in de foetushouding in een hoekje
Die van heloef ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tieten.
Al kan ik niet ontkennen dat er een aantal tietjes zijn die ik best zou willen zien.
De foetushouding is wel jouw favoriet he?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als ik in de foetushouding lig wil ik gewoon een aai over m'n bolletjequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De foetushouding is wel jouw favoriet he?
Wil je dan ook graag gespoond worden door Tam?
Ja, onmogelijk is datquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als ik in de foetushouding lig wil ik gewoon een aai over m'n bolletje.. Weet je hoe lastig spoonen dat is O.o
Da werkt ja voor geen meeeeeeeeeeeeeeter jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Nee, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als ik in de foetushouding lig wil ik gewoon een aai over m'n bolletje.. Weet je hoe lastig spoonen dat is O.o
Niet echtquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Da werkt ja voor geen meeeeeeeeeeeeeeter jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Volgens mij keek ik dat altijdquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet.
Maar een aai over je bolletje is wel makkelijk te doen ja.
Aai over de bol tijd!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet.
Maar een aai over je bolletje is wel makkelijk te doen ja.
Aai over de bol tijd!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Dat lukt alleen met een groot lengteverschilquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan moet ik dus een reuzin zoeken? Maar die zijn engquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat lukt alleen met een groot lengteverschil
JE KENT IETS!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt
Maar spoonen is wel
[..]
Volgens mij keek ik dat altijd
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nergens voor nodig!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Met Sita met haar hamstergezichtjequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
EN HIJ KENDE OOK AL K-OTIC WEJOOOOOOOOOOOOO
JAquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
EN HIJ KENDE OOK AL K-OTIC WEJOOOOOOOOOOOOO
Aai over de bolquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bobby's World![]()
Ik keek dat altijd
Oom Ted
Dat is iets andersquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dank jeIk voel de warmte
Sita is stomquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met Sita met haar hamstergezichtje
DOE EENS EVEN NORMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL JOH HEY JOH HEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JASCHRIJF EEN COLUMN VOOR IN DE METRO
Sorryquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
DOE EENS EVEN NORMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL JOH HEY JOH HEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Gelukkigquote:
Jij ook alquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hey een kerstborrel van m'n werk.. Leuk hoor :$
Jij ook dan? Mja pas in december natuurlijk ehquote:
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan moet ik dus een reuzin zoeken? Maar die zijn eng
Ja, de 15equote:Op vrijdag 9 november 2012 11:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij ook dan? Mja pas in december natuurlijk eh![]()
Waarom moest ik direct aan een pik van 25cm denken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Ik heb een verschil van 25 cm, dan lukt het wel
Issie zo lang ja?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Ik heb een verschil van 25 cm, dan lukt het wel
IK OOK DE 15e OMGquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, de 15e![]()
Lekker handig, de 14e heb ik bruiloft. Dubbel brak die zaterdag
Oehquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom moest ik direct aan een pik van 25cm denken?
Zou het op dezelfde locatie zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Issie zo lang ja?
[..]
IK OOK DE 15e OMG
Echt een totaal andere reactie dan die ik verwacht hadquote:
Omdat ik teveel in de gedachte ben. Geeft niet, heeft Newb ook last van.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom moest ik direct aan een pik van 25cm denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |