Dat komt wel vaker voor als je fokkers meetquote:Op donderdag 8 november 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet
En ik ken je niet enzo
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:00 schreef DaMook het volgende:
Goh mijn TT was niet correct. Ik had "Ja, waar blijven al die kapers nu ?"
.
Mijn laatste meet was in januariquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat komt wel vaker voor als je fokkers meet.
Mijn laatste was gisteren (ondertussen)quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn laatste meet was in januari
Misschien heb ik in het nieuwe jaar weer weekenden vrij
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn laatste meet? Ik ben vandaag op school gespot door een fokker.
Liesje?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn laatste was gisteren (ondertussen). Was tof
. Daarvoor was al best lang geleden volgens mij
, ooit een EA beurs met nikky en wat ander
.
Ow wacht laatst ook iemand uit het geocache topic gemeet.
The Horrorquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn laatste meet? Ik ben vandaag op school gespot door een fokker.
En welke schoolquote:
Zou zomaar kunnen, ik kan me alleen nikky nog maar herinneren, die was toen FA en dus belangrijkquote:
Wie is Liesje?quote:
Ja, maar zij loopt niet op elke hbo rondquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat er op elke HBO school wel FOK!ers rondlopen.
ik gok ergens in het zuidenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, maar zij loopt niet op elke hbo rond.
Lekker boeiend?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, maar zij loopt niet op elke hbo rond.
Ja, Maastricht ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik gok ergens in het zuiden
Jij mag wel "sarcastisch" zijn, maar ik niet ?quote:
Jawel, maar dat kan ik niet zien aan je postsquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij mag wel "sarcastisch" zijn, maar ik niet ?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Volgens mij ben ik echt forever alone.. Ik heb nog nooit een groepsgesprek in whatsapp gehad
Ik was idd vergeten de pi aan te passenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar dat kan ik niet zien aan je posts
Ik wil wel meedoenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Volgens mij ben ik echt forever alone.. Ik heb nog nooit een groepsgesprek in whatsapp gehad
Oke mensen hosselen voor groepsgesprek danquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was idd vergeten de pi aan te passen.
[..]
Ik wil wel meedoen. Heb er ooit een gehad over een gebroken been van een vriend
.
Niet heel boeiend, hij whatsappte me.quote:
Neuh.quote:
Liesje is mod.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ik kan me alleen nikky nog maar herinneren, die was toen FA en dus belangrijk. Was wel tof trouwens
.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie is Liesje?
Met dat leuke vliesje
Liesje is het meisje van de drummer van de band
Daar gaat Liesje
Met dat kapotte vliesje
Ik wil je mijn nummer wel dmen, net als vinnie en al die andere mannen hier waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oke mensen hosselen voor groepsgesprek dan
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik gok ergens in het zuiden
Beeetje de verkeerde kant op.quote:
ssssh ik deed misleiden voor jequote:Op vrijdag 9 november 2012 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Beeetje de verkeerde kant op.
Ik ken liesjequote:
Mag hoor.. Ik whatsapp je welquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil je mijn nummer wel dmen, net als vinnie en al die andere mannen hier waarschijnlijk.
Hoezo misleiden?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ssssh ik deed misleiden voor jeheel sneaky enzo
Oh je kende hem dus al?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet heel boeiend, hij whatsappte me.
OKE.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken liesje, maar of ze dat toen ook al was, en of ze er toen bij was weet ik niet
.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Beeetje de verkeerde kant op.
What she saidquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ssssh ik deed misleiden voor jeheel sneaky enzo
Jep, heb 2 jaar geleden kort wat met hem gehad.quote:
Oh, dan is het niet heel boeiend neequote:Op vrijdag 9 november 2012 00:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep, heb 2 jaar geleden kort wat met hem gehad.
Zal nog eens voor je doen als je het zelf zo verteldquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo misleiden?Je weet toch dat ik in Den Haag zit.
Trustenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
poging weet ik veel tot slapen..
toedels
Ja hequote:
Nope. Pas sinds een maand ofzo weer contact mee, dat wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet heel boeiend nee
Er zijn genoeg negers hier, alsof ze me herkennen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zal nog eens voor je doen als je het zelf zo verteld
sjonge jonge
Ik zag er 1 in zwollequote:Op vrijdag 9 november 2012 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Pas sinds een maand ofzo weer contact mee, dat wel.
[..]
Er zijn genoeg negers hier, alsof ze me herkennen.
Engquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zag er 1 in zwolle'
wij hebben ze ook .. ze nemen de wereld over ik voel het..
oh ja slapen
Ik wil ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef Raene het volgende:
Jeej vrijdag ik ga zo keihard neuken vandaag.
Lucky jijquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef Raene het volgende:
Je DaMook't d'r wel evenquote:
Ik ook hoop ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef Raene het volgende:
Hoelaat? Doe ik mee. Solidariteitquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
Ik ga vrijdag zo ontzettend hard fappen, meerdere keren ook.
Over twintig minuten!quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoelaat? Doe ik mee. Solidariteit.
Nog 13 minuten.quote:
Oh dan doen we wel een andere keer andere keer een solidariteitsfap.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik dacht in de avond. Ben nu niet in de stemming
Ik ben er helemaal klaar voor, je Facebookpagina staat al open.quote:
Is goed broederquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dan doen we wel een andere keer andere keer een solidariteitsfap.
Je bent al bezig, maar mocht je dit toch lezen: veel plezier. De Aruba foto's zijn het leukst.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar voor, je Facebookpagina staat al open.
Jij welquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:34 schreef Raene het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent al bezig, maar mocht je dit toch lezen: veel plezier. De Aruba foto's zijn het leukst.
Vroeg wakker of laat op bed?quote:Op vrijdag 9 november 2012 06:16 schreef heloef het volgende:
Hallo sletten en slettinenen ik verveel mij.
Vroeg wakker.quote:
Wat was dat gezegde ook alweer? Je moet eerst pieken om te kunnen dalen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:33 schreef Tamashii het volgende:
Hooi liefjes. Weer aan het werk.
Soms heb je echt een geweldige dag en dan is de volgende dag zo kut. Ik haat dat.
Kan best, gister andere werk en geweldige avond met collega's. Nu dit werk en het is gewoon ruk. Collega's hier zijn ruk, werk is ruk, ben er zo klaar mee maarja geld he.quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat was dat gezegde ook alweer? Je moet eerst pieken om te kunnen dalen?maar vervelend is het wel
Mehhh....quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan best, gister andere werk en geweldige avond met collega's. Nu dit werk en het is gewoon ruk. Collega's hier zijn ruk, werk is ruk, ben er zo klaar mee maarja geld he.
Ohja, jij had 2 baantjes enzo..quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan best, gister andere werk en geweldige avond met collega's. Nu dit werk en het is gewoon ruk. Collega's hier zijn ruk, werk is ruk, ben er zo klaar mee maarja geld he.
Ja komt omdat ik dingen niet kan negeren. Ik moet elke keer vet veel doen, ik mag geen rokjes meer aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 07:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, jij had 2 baantjes enzo..
Wel zonde dat het zo'n verschil geeft in je humeur..
Whut? Das wel heel naar, dan zou ik ook geen zin meer hebben als ik geen rokjes meer mocht dragen..quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja komt omdat ik dingen niet kan negeren. Ik moet elke keer vet veel doen, ik mag geen rokjes meer aanen bovendien heb ik te weinig betaald gekregen.
Hehehe inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whut? Das wel heel naar, dan zou ik ook geen zin meer hebben als ik geen rokjes meer mocht dragen..
Uhm, wacht
Ik bedoel natuurlijk te weinig betaald zou krijgen...
Hup Tams hup! Je kan het! *knuf*quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe inderdaad.
Nou kop op, komt vast goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |