Lijkt me de beste middenweg, ei'k.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je niet iets met een groepje afspreken uft?
Hij wilt graag 1 op 1 afspreken zodat we wat persoonlijker kunnen praten. Behalve op wa hebben we dat bijna niet gedaan omdat ik er vrij snel klaar mee was en hij elk gesprek alleen maar op het onderwerp 'verdergaan' stuurde.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je niet iets met een groepje afspreken uft?
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je valt niet over je zadel heen?
wat schiet jij er mee op?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij wilt graag 1 op 1 afspreken zodat we wat persoonlijker kunnen praten. Behalve op wa hebben we dat bijna niet gedaan omdat ik er vrij snel klaar mee was en hij elk gesprek alleen maar op het onderwerp 'verdergaan' stuurde.
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je valt niet over je zadel heen?
That, my friend, is a very good questionquote:
Ja ik neig ook wel naar afspreken. Ook gewoon dat wanneer het heel erg tegenvalt, ik gewoon weg kan gaan en het gewoon klaar is. Nu heeft het een paar maanden kunnen rusten zegmaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:17 schreef Mss het volgende:
Mja, ik zie er het probleem eigenlijk niet van in. Als jij ook wil bijpraten zou ik gewoon afspreken.
Nah. ik neem aan dat je dat al meerdere malen aan hem hebt duidelijk gemaakt. Als hij dan toch valse hoop heeft moet je dat jezelf niet verwijten.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wilde gewoon weten hoe jullie er tegenaan kijken, niet dat ik hem valse hoop geef door juist met hem af te spreken ofzo of dat het vreemd is, dunno
Krachtsterretje speciaal voor jouquote:Op donderdag 8 november 2012 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nu maar naar bed, moe van janken en wekker om 6u morgengeen goede combo.
DE KLEUR VAN BIER!quote:Op donderdag 8 november 2012 23:50 schreef Mss het volgende:
Morgen oktoberfest, welkon kleur zal ik lakken?
Deze was jouw schuld, ik was voor jou aan het googelenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:05 schreef Mss het volgende:
Je weet ze wel iedere keer te vinden he Schaar.
Wat liefquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze was jouw schuld, ik was voor jou aan het googelen
Ohja zeer goeden tip!quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat je deze moet doen trouwens
[ afbeelding ]
Lukt vast
Als ik daar op google krijg ik mensen die hun gelakte nagels voor hun tetten houdenquote:
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik daar op google krijg ik mensen die hun gelakte nagels voor hun tetten houden
Oh lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:47 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh... Bij een klant voor een gesloten deur staan
Ik kon er vanochtend ook voor geen meter uitquote:
Dico zou vanochtend komen, ik: shit ik moet naar yoga ik kan pas in de middag.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dico zou vanochtend komen, ik: shit ik moet naar yoga ik kan pas in de middag.
Wie verslaapt zich voor yoga? Right
Holo hotpantsquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:19 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom zit ik derby kleren te zoeken. Ik spoort niet
*klikt weer weg*
Ik had zo'n klein handtasje bij zeeman gekocht voor 2 euro. Zwart of wit hebben ze. Maar die gaan ook echt niet lang mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:29 schreef Mss het volgende:
Waar zou ik goedkoop een klein handtasje (formaat portemonnee) kunnen kopen? Eentje met lang hengsel. Ik bedenk me net dat ik helemaal geen tas heb voor vanavond.
In de winkel hihahoquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:29 schreef Mss het volgende:
Waar zou ik goedkoop een klein handtasje (formaat portemonnee) kunnen kopen? Eentje met lang hengsel. Ik bedenk me net dat ik helemaal geen tas heb voor vanavond.
Ik zag er van de week bij Van Haren liggen. Heb niet naar de prijs gekeken maar geloof nooit dat ze heel duur zijn. Ze hadden wel verschillende kleuren, maar ook gewoon zwart en ik vond ze er wel mooi uitzienquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:29 schreef Mss het volgende:
Ze hoeven ook echt maar een avond mee te gaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had zo'n klein handtasje bij zeeman gekocht voor 2 euro. Zwart of wit hebben ze. Maar die gaan ook echt niet lang mee.
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
priem wil bij de rollerderby zodat ze holo broekjes kan falen![]()
Meer oefenen dan worden je spieren losserquote:
Oh dan is het ideaal jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze hoeven ook echt maar een avond mee te gaan.
Omdat wijf.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom heb ik genoeg bij me om een maand te overleven terwijl ik maar een week weg ga?
Wijvenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom heb ik genoeg bij me om een maand te overleven terwijl ik maar een week weg ga?
Omdat je vrouw bentquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Meer oefenen dan worden je spieren losser
Goeden reden welquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zaterdag.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs wanneer ga je weer afspreken
Bats all saturday longquote:
Is dat duur?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb ook altijd complete tas mee als we naar mijn ouders gaan. En cif heeft dan 1 plastiek tasje mee ofzo met ondergoed
Ow en
[ afbeelding ]
Ik wil em ik wil em ik wil em
ik moet denken aan die keer dat mijn moeder een weekje naar gran canaria ging voor het eerst, die had echt 8 lange broeken, 8 korte broeken, 8 hemdjes, 8 t-shirts, 8 truien (quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nu ik vaak het enige meisje nog ben wat op reis gaat voor werk, samen met alleen maar mannen, wordt het vaak pijnlijk duidelijk dat mijn koffer of een maat groter is dan die van de rest, of dat ik nog minimaal een extra tas bij me heb
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb ook altijd complete tas mee als we naar mijn ouders gaan. En cif heeft dan 1 plastiek tasje mee ofzo met ondergoed
Ow en
[ afbeelding ]
Vraag 'm voor kerst!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en
[ afbeelding ]
Ik krijg toch heul niks met kerstquote:
24 euroquote:
TOCH VRAGEN, wie weetquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik krijg toch heul niks met kerst
[..]
24 euro
Oh je hebt m gekocht?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
Zit al voor 100 euro in mijn winkelmandje want d'uh ik ben priem en heb geen maat
Ok ik klik em echt weg seriously. Vooral na mijn iphone faal van deze week
Die iphone? Jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh je hebt m gekocht?
Och, ik heb deze week 4 broeken, 2 paar schoenen, 4 truien en een tas gefaald
DIE ZIJN OOK RETEVETquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
en twee sets lichtgevende onderzetters_!
quote:
Ik neem ook altijd standaard te veel mee op vakantiequote:Op vrijdag 9 november 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet denken aan die keer dat mijn moeder een weekje naar gran canaria ging voor het eerst, die had echt 8 lange broeken, 8 korte broeken, 8 hemdjes, 8 t-shirts, 8 truien () nog wat jurkjes, tien paar schoenen, drie badpakken, en uiteraard de enorme beautycase bij zich
Ze had haar koffer vol plus een halve koffer van mijn pa. Gelukkig besefte ze na die vakantie dat je aan 1 broek, 1 shirt en 3 badpakken ook genoeg hebt daar
Gisteren had ik ze voor 20 euro kunnen ritselen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DIE ZIJN OOK RETEVET![]()
Ik wil ze ook
Jij wel jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gisteren had ik ze voor 20 euro kunnen ritselen!
En je Malicequote:Op vrijdag 9 november 2012 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
Zit al voor 100 euro in mijn winkelmandje want d'uh ik ben priem en heb geen maat
Ja, maar jij hebt nog geen liters anti-rimpel serum in dertig soorten nodigquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik neem ook altijd standaard te veel mee op vakantieMaar ik koop nooit kleren op vakantie en ik wil wel wat te kiezen hebben elke dag/avond, dus dan toch maar dit extra jurkje/rokje/whatever mee
Ik heb wel een lijst waar precies op staat wat ik allemaal meesleep en elk jaar heb ik ruim voldoende, dus ik pak het jaar erop in ieder geval niet nog meer in
![]()
![]()
De beautycase wordt wel elk jaar wat leger want effectief gebruik ik het spul allemaal zowat niet dus aan een simpel Naked palette en mascara zou ik eigenlijk genoeg hebben.
dan had ik ze toch voor jou besteld oen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij wel jaNee ik heb heeeeeele mooie 50 jaar oude onderzetters van mijn opa...
![]()
![]()
![]()
Nope, gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt nog geen liters anti-rimpel serum in dertig soorten nodig![]()
KUT, BADPAK!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet denken aan die keer dat mijn moeder een weekje naar gran canaria ging voor het eerst, die had echt 8 lange broeken, 8 korte broeken, 8 hemdjes, 8 t-shirts, 8 truien () nog wat jurkjes, tien paar schoenen, drie badpakken, en uiteraard de enorme beautycase bij zich
Ze had haar koffer vol plus een halve koffer van mijn pa. Gelukkig besefte ze na die vakantie dat je aan 1 broek, 1 shirt en 3 badpakken ook genoeg hebt daar
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
KUT, BADPAK!
Wat een handigen topic is dit toch
Owjah !!!quote:
Oeh... phihihiihihiquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan had ik ze toch voor jou besteld oen!
[..]
KUT, BADPAK!
[..]
KUT, BADPAK!
WAAROM?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAAROM?anders instant schimmelnagels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAAROM?tegen schimmelsch ende eczemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
heb je al een derbynaam verzonnen voor je zelf?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij wel jaNee ik heb heeeeeele mooie 50 jaar oude onderzetters van mijn opa...
![]()
![]()
![]()
Ik heb goeden voetweerstandquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
we stonden zo op het station op Mss te wachten voor die caravanmeet. Dus ik zeg tegen Debsterr en puckzzz: ik vergeet altijd die dingen zoals badslippers maar nu heb ik er aan gedacht![]()
![]()
Debsterr en puckzzz in koor: KUT.
NEENquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:48 schreef PriemGirl het volgende:
Zitten wel veel kinderen in het bad in roompot daaro hoor... Ik wou nog zeggen: Je hebt het SUPTROPISCH ZWEMPARADIJS ook overleefd; maar dat heb jij heul niet![]()
![]()
Nou ik heb gelukkig nog wel tijd... Eerst 14 weken trainen en dan nog test; dus misschien hoef ik hem heul niet te gaan verzinnenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
heb je al een derbynaam verzonnen voor je zelf?.
Zekersquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NEEN![]()
![]()
![]()
En Fred is een mietje, dus vorige keer heb ik ook een half uur in me eentje me in zo'n kutzwembad de tiefus zitten vervelen
MAAR HET MOET OMDAT HET KAN!
AIDS HOER EINZ!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou ik heb gelukkig nog wel tijd... Eerst 14 weken trainen en dan nog test; dus misschien hoef ik hem heul niet te gaan verzinnen
het bikinitopje van puckzzz ook nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:48 schreef PriemGirl het volgende:
Zitten wel veel kinderen in het bad in roompot daaro hoor... Ik wou nog zeggen: Je hebt het SUPTROPISCH ZWEMPARADIJS ook overleefd; maar dat heb jij heul niet![]()
![]()
Heeft Fred een speedo met bloemen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NEEN![]()
![]()
![]()
En Fred is een mietje, dus vorige keer heb ik ook een half uur in me eentje me in zo'n kutzwembad de tiefus zitten vervelen
MAAR HET MOET OMDAT HET KAN!
neeeee zo'n golfkliniek. ROSSEN OP DIE BALLEN JONGEUHquote:
Kun je dat broekje niet kopen als cadeau voor cif? Als in, dat jij dat dan voor hem aantrekt en ohay sexy?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kun je dat broekje niet kopen als cadeau voor cif? Als in, dat jij dat dan voor hem aantrekt en ohay sexy?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het bikinitopje van puckzzz ook niet
Dat soberso nietquote:
Jaaaaaquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kun je dat broekje niet kopen als cadeau voor cif? Als in, dat jij dat dan voor hem aantrekt en ohay sexy?
Mijn god dat zou er erg uitzienquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het bikinitopje van puckzzz ook niet
[..]
Heeft Fred een speedo met bloemen?![]()
Bij diverse schoenen, kousen, jurkjes en ondergoed werkt dat hier primaquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Dat doe ik dan voortaan met al mijn kleding en lakjes en en en![]()
![]()
Speciaaaaaal voor mijn hubbie, opdat ie maar vaak naar mag kijken
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn god dat zou er erg uitzien.
Nee, hij heeft een boxer die ooit rood was maar nu roze
Dat ding zal wel net zo oud zijn als ik
Dát is wel weer leukquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Jabbin' Abby
Stabbing Sally
Iets met die priem...
Heldinquote:
Ik gebruik bijna nooit die special effect topcoats maar deze is echtquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hoef em nog steeds niet... heel die golden gun dinges niet
Hihi, mooi!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Mijn mani van afgelopen week met TMWTGG zat 8 dagen met slechts een beetje tipwear
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:59 schreef Dwyn het volgende:
Op de douaneverklaring: handcream 5 dollar
Die is ook vet jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu W7 lava flow op, die is echt episch en dekt ook gewoon in twee laagjes
Dit was de 8e dag (gister, had ze vorige week woensdag gelakt), en het chipje bij mijn middelvinger lag er pas de 7e dag afquote:
Nice.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit was de 8e dag (gister, had ze vorige week woensdag gelakt), en het chipje bij mijn middelvinger lag er pas de 7e dag af
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:59 schreef Dwyn het volgende:
Op de douaneverklaring: handcream 5 dollar
Btw gok ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Is pakketjes verzenden binnen Nederland ook duurder geworden?ik moest 7,50 betalen gister. Of komt dat door de btw ofzo?
De swapdoos was gewoon 6.95quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Is pakketjes verzenden binnen Nederland ook duurder geworden?ik moest 7,50 betalen gister. Of komt dat door de btw ofzo?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit was de 8e dag (gister, had ze vorige week woensdag gelakt), en het chipje bij mijn middelvinger lag er pas de 7e dag af
[ afbeelding ]
Picquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu W7 lava flow op, die is echt episch en dekt ook gewoon in twee laagjes
huh, nee?>quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel gaaf hoor; maar ikzelf ga die nooit gebruiken en dan is het wel zondequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb ik gelukkig geen last van. Moet alleen bij bepaalde gelegenheden een beetje opletten dat ik een wat gangbaarder kleurtje kies of zoquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:04 schreef Dwyn het volgende:
8 dagen haal ik sowieso niet, want het moet er voor mijn werk sowieso vanaf.
HAVE FUN !!!quote:
Neen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:06 schreef Incantrix het volgende:
Komend jaar wordt verzenden pas echt duurder meen ik.
Ik denk dat ik vandaag ook weer eens een keertje een lakje op ga doenben ik alleen wel werr honderd jaar bezig met kiezen welke
Oh, en ik ben een sinterklaaslijstje aan het maken: welke 2 cc holo's zijn het mooist? Zat eraan te denken de groene en de paarse te vragen, of zijn er betere?
Die groene is sobersoquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:06 schreef Incantrix het volgende:
Komend jaar wordt verzenden pas echt duurder meen ik.
Ik denk dat ik vandaag ook weer eens een keertje een lakje op ga doenben ik alleen wel werr honderd jaar bezig met kiezen welke
Oh, en ik ben een sinterklaaslijstje aan het maken: welke 2 cc holo's zijn het mooist? Zat eraan te denken de groene en de paarse te vragen, of zijn er betere?
Ik had TMWTGG, die Bondettes mini's, Russian Navy en You Only Live Twice samen voor 36 euro, vond ik wel een mooie dealquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het gewoon echt way too much money voor 1 lakje
Ditquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het gewoon echt way too much money voor 1 lakje
quote:
Thnxquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het wel gaaf hoor; maar ikzelf ga die nooit gebruiken en dan is het wel zonde![]()
maar hij is verder wel tof
quote:
Nee ze vroeg helemaal niks, stom wijfquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De swapdoos was gewoon 6.95
Ze vroeg wel of ik hem als standaardpakket wilde verzenden, had jij dat ook?
Even kijken of ik het bonnetje mee heb genomenquote:
Dit gaat het ene zeldzame jaar zijn dat ik mijn lief niet heb, want ik ga hem uitsluitenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:07 schreef Dwyn het volgende:
Oh ja, kerstcadeau´s kopen. Ik heb twee keer mijn moeders lootje getrokken.
Ik was al gaan kijken.quote:
Ik had dat eigenlijk ook moeten doen ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dit gaat het ene zeldzame jaar zijn dat ik mijn lief niet heb, want ik ga hem uitsluitenverder heb ik in de 10 jaar dat ik meedoe twee kwer níet hem gehad
Als mijn schoonouders mij hebben dan maken de cc's hier ook geen enkele kans, maar schoonzus of zwager lukt nog wel. Ik weet alleen niet of die me ook lakjes willen geven, maargoedquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb ook die groene en een paarse CC holo op m'n sinterklaasverlanglijstje staan. Maar ik heb het vermoeden dat mijn schoonpa mij heeft, en ik geloof nooit dat hij die online gaat bestellen. Er staat nog wat ander spul op mijn lijstje dat 'gewoon' in de winkel gekocht kan worden, dus gok dat het daar iets van wordt
Vorig jaar wist ik dat mijn man mij had dus die had wel voor mij bij Bubsel besteld
Hehe. Mijn man en ik hebben bijna altijd zijn broer + vriendin. En dan ruilen we het zo indien nodig dat hij altijd zijn broer heeft en ik zijn vriendinquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dit gaat het ene zeldzame jaar zijn dat ik mijn lief niet heb, want ik ga hem uitsluitenverder heb ik in de 10 jaar dat ik meedoe twee kwer níet hem gehad
Normaal vind ik dat flauw, maar ik kan nu niet zelf winkelen, hij moet mee om mijn rolstoel te duwen, dus noujaquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had dat eigenlijk ook moeten doen ja.
Leuk he, altijd met hetzelfde kleine groepje vieren?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe. Mijn man en ik hebben bijna altijd zijn broer + vriendin. En dan ruilen we het zo indien nodig dat hij altijd zijn broer heeft en ik zijn vriendin![]()
Of anders heb ik zijn moeder, zoals dit jaar weer. Heerlijk, de voorspelbaarheid![]()
Ja, dan is het niet leuk inderdaad.. Vorig jaar had mijn man ook gezegd toen ie mij had dat ik maar wat moest bestellen namens hem en hij zou wel wat rijmen voor erbij. Dat vond ik zo ontzettend stom. Toen heb ik hem de website gegeven, een aantal lakjes die ik leuk vond want vind het wel leuk om een klein beetje verrast te worden, dus kon hij kiezen wat ie voor mij ging bestellenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Normaal vind ik dat flauw, maar ik kan nu niet zelf winkelen, hij moet mee om mijn rolstoel te duwen, dus nouja
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeer matige nagelriemen
[ afbeelding ]
Ja boeiend, die heb ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeer matige nagelriemen
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Leuk he, altijd met hetzelfde kleine groepje vieren?
Essencequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb volgens mij de peel off basecoat gemist? Van welk merk is dat?
Essence!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ah, ik ga eens even kijkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Essence!
Eigenlijk is het gewoon houtlijm in een nagellakpotje. Het is wel ideaal bij glitt0rs!
Koop het niet het is zooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
hier verschillen de meningen nogal overquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeer matige nagelriemen
[ afbeelding ]
Wij ook niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
Wij doen heul geen pakjes iets*gaat wiegen*
Ow, dat is echt wel heel flauw jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, dan is het niet leuk inderdaad.. Vorig jaar had mijn man ook gezegd toen ie mij had dat ik maar wat moest bestellen namens hem en hij zou wel wat rijmen voor erbij. Dat vond ik zo ontzettend stom. Toen heb ik hem de website gegeven, een aantal lakjes die ik leuk vond want vind het wel leuk om een klein beetje verrast te worden, dus kon hij kiezen wat ie voor mij ging bestellen
Wij ook niet dit jaar, boeit me ook niet want ik krijg ieder jaar hetzelfde. Een sephora kadobonquote:
Ohja, die kan ik ook op mijn lijstje doen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Essence!
Eigenlijk is het gewoon houtlijm in een nagellakpotje. Het is wel ideaal bij glitt0rs!
Als ik de reacties hier hoorquote:
omdat je mani er maar maximaal twee dagen mee blijft zitten,quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik de reacties hier hoorde prijs zal ook wel meevallen om het te proberen toch?
Waarom vind jij het zooi?
Oh, nee, als we cadeautjes doen, zijn bonnen uitgesloten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij ook niet dit jaar, boeit me ook niet want ik krijg ieder jaar hetzelfde. Een sephora kadobon
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ohja toen we pakjes met oud en nieuw hadden; heb ik ook mijn eigen cadeau mogen uitkiezen van cif. Chanel paradoxalMaar een verrassing was het niet nee
![]()
Ben benieuwd of ie dit jaar wel mijn verjaardagscadeau geheim kan houdenIs hem vorig jaar wel gelukt (alhoewel ik er bij moet zeggen dat ie het toen al met sint gaf ipv met mijn verjaardag zelf
)
Bij mij dus nog steeds langer als dat lak mooi blijftquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat je mani er maar maximaal twee dagen mee blijft zitten,
Maar care, dat doet het bij mij toch wel
Ohh op die manier. naja voor glitters lijkt het me inderdaad wel fijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat je mani er maar maximaal twee dagen mee blijft zitten,
Maar care, dat doet het bij mij toch wel
Ik kreeg het er bijna niet meer afquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh op die manier. naja voor glitters lijkt het me inderdaad wel fijn.
Jupquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ga straks ook eens kijken voor die peel off. Maar ik ken mezelf. Dan is er een stukje los en dan krijg je skjoe taferelen dat de complete manie er af moet...
Bij ons begint elk lijstje metquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, dat is echt wel heel flauw jazou ik ook niet hip vinden.. Nouja, deze keer sluiten we elkaar maar gewoon uit, wie weet heb ik zelfs een keer schoonzus of zwager, die heb ik beiden nog nooit gehad. Hier overigens ook met 6, en ik heb dus altijd mijn lief gehad, en 1x schoonmam, 1x schoonpap. Hoewel die laatste pas écht kut is, want die maakt dan van dit soort lijstjes:
- freesje maat 8
- bakplaat (linkje van blokker erbij)
Punt. En dan een man van het kaliber "boek? Nee dank je, ik heb al een boek."
ik las joppiesaus en ik hoorde het zoals in die staatsloterijreclamequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
Moet zo toch nog naar de winkel... Moet joppiesaus meebrengen voor mijn schoonzus en een bak grolsch beugels voor mijn broer![]()
vraagje, had jij 'm heel dun gelakt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kreeg het er bijna niet meer af![]()
Ruim een half uur lopen pulken en nagels beschadigd. En het zat er 2 dagen op (nog wel goed, dat wel). Maar hij gaat er bij mij niet makkelijk af. Maar ik krijg ook een mani 8 dagen houdbaar,dus wellicht ben ik niet representatief of zo![]()
Ik doe altijd wel basecoat. Al is het maar voor het idee dat ik ooit een keer zonder kleurtje rond moet lopen en dat het er dan nog acceptabel uitziet. Al is dat al ruim een jaar niet voorgekomen. Maar toch..quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik doe niet meer aan basecoat, zonder blijft de boel veel beter zitten.(Tenzij extreme stainers als charla enzulks...)
Ook niet met remover?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kreeg het er bijna niet meer af![]()
Ruim een half uur lopen pulken en nagels beschadigd. En het zat er 2 dagen op (nog wel goed, dat wel). Maar hij gaat er bij mij niet makkelijk af. Maar ik krijg ook een mani 8 dagen houdbaar,dus wellicht ben ik niet representatief of zo![]()
Ja, ik had hem redelijk dun gelakt. Las later dan iedereen flink dikke lagen gebruikte. Dus misschien ligt het daaraan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vraagje, had jij 'm heel dun gelakt?
Remover niet doen! Wordt een grote plakkerige bende!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ook niet met remover?
Normaal blijft het bij mij ook echt minimaal een week zitten. Maar nu moet ik afwassen bij mn vriend en dan gaat het chippen als een malle
Oh dit wordt nog leukquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Remover niet doen! Wordt een grote plakkerige bende!
zou goed kunnenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, ik had hem redelijk dun gelakt. Las later dan iedereen flink dikke lagen gebruikte. Dus misschien ligt het daaraan?
Kut nu lees ik hem ook zoquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik las joppiesaus en ik hoorde het zoals in die staatsloterijreclame
Haha, standaard cadeau he? Ik weiger sokken te vragenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons begint elk lijstje met
- sokken maat ...![]()
En schoonpa heeft dan altijd winterpakketten voor de auto of zo op zijn lijstje staan. En een autoweek jaarboek of zoiets. Ik moest lief met zijn lijstje helpen want hij wist echt niet wat ie moest vragen, terwijl ik hem al een aantal keer had horen zeggen '... is toch wel handig om een keer te halen', dus nu staat zijn lijstje vol met die dingen
Misschien van de week nog eens met 1 nagel proberen met een dikke laag en de rest met normale basecoat. Mocht het weer niet lukken, dan ben ik tenminste wat sneller klaar met pulkenquote:
Ik moet zeggen, het valt me mee hoe erg ze verkleurd zijn. Het is wel te zien, maar echt opvallen doet het niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe altijd wel basecoat. Al is het maar voor het idee dat ik ooit een keer zonder kleurtje rond moet lopen en dat het er dan nog acceptabel uitziet. Al is dat al ruim een jaar niet voorgekomen. Maar toch..
Ik krijg sowieso sokken. Iedereen krijgt sowieso sokken. Want schoonmama koopt elk jaar voor iedereen sokken in de juiste maat en in de kleur die iedereen graag heeft. Gewoon als extraatje, dus niet voor het lootje of zo. Zijn dan ook sokken van Esprit en Mexx en dat zijn nu dus de enige sokken die ik nog heb die niet afgewassen of kapot zijn, dus ben wel weer toe aan wat nieuwequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ooit eens "geen sokken" op mijn lijstje gezet, dus ik kreeg felroze Hello Kitty sokken van schoenmoeders
maar jij bent vast geen obsessieve pulkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef Loqi het volgende:
bij mij blijft glitterlak juist veel langer zitten met die peeloff basecoat, normaal kan ik glitters maar 2 dagen dragen, nu 5
Das wel lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef Loqi het volgende:
bij mij blijft glitterlak juist veel langer zitten met die peeloff basecoat, normaal kan ik glitters maar 2 dagen dragen, nu 5
Ik was nou voor mijn sinterklaaslijstjes (ja, meervoud) de online folders van Douglas, Ici, kruidvat etc afgegaan om te bedenken wat ik zou willen hebben. En ik heb de halo hues er tegen beter weten in toch ook opgezetquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, standaard cadeau he? Ik weiger sokken te vragen![]()
En ohja, dat werkt dan ook wel. Ik vraag gewoon wat lakjes en lush en dan moet ik nog heel hard nadenken voor wat cadeau's die je in een echte winkel kunt kopen (waarvan er dan ook 1 in de woonplaats van mijn schoonouders moet zitten) en dan is het wel weer goed.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar jij bent vast geen obsessieve pulker
Lollerquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ooit eens "geen sokken" op mijn lijstje gezet, dus ik kreeg felroze Hello Kitty sokken van schoenmoeders
Daar zijn die sintlijstjes dus inderdaad ideaal voorquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Loller![]()
Ohja, en mijn lippencreme, ik ben zelf te cheapass om 'm te kopen, maar hij past in het budget en verkrijgbaar bij de douglas. Win!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook niet, vind ik zondequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar jij bent vast geen obsessieve pulker
Je weet het nooitquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik was nou voor mijn sinterklaaslijstjes (ja, meervoud) de online folders van Douglas, Ici, kruidvat etc afgegaan om te bedenken wat ik zou willen hebben. En ik heb de halo hues er tegen beter weten in toch ook opgezet
We hebben allemaal hetzelfde probleem, het manifesteert zich gewoon bij iedereen anders?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind ik zonde![]()
Maar dat compenseer ik dan wel door de velletjes bij m'n nagelriemen tot bloedens toe op te vreten
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar zijn die sintlijstjes dus inderdaad ideaal voor
Ja of anders in de webshop van D en I een beetje rondneuzen bij verzorgings en make up spulletjes en dan sorteren op prijs zodat je weet wat binnen budget valtquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je weet het nooiten huu, hebben die ook folders? (D en Ici?) dank voor den tip, volgens mij zitten die ook beiden in Lilytown
Ik zou ook die ene chanel kunnen vragen maar ik hoef 'm niet
Elk jaar nieuwe?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag ook elk jaar fietstassen en mijn schoonmoeder weet altijd de meest walgelijke te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |