Lijkt me de beste middenweg, ei'k.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je niet iets met een groepje afspreken uft?
Hij wilt graag 1 op 1 afspreken zodat we wat persoonlijker kunnen praten. Behalve op wa hebben we dat bijna niet gedaan omdat ik er vrij snel klaar mee was en hij elk gesprek alleen maar op het onderwerp 'verdergaan' stuurde.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je niet iets met een groepje afspreken uft?
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je valt niet over je zadel heen?
wat schiet jij er mee op?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij wilt graag 1 op 1 afspreken zodat we wat persoonlijker kunnen praten. Behalve op wa hebben we dat bijna niet gedaan omdat ik er vrij snel klaar mee was en hij elk gesprek alleen maar op het onderwerp 'verdergaan' stuurde.
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je valt niet over je zadel heen?
That, my friend, is a very good questionquote:
Ja ik neig ook wel naar afspreken. Ook gewoon dat wanneer het heel erg tegenvalt, ik gewoon weg kan gaan en het gewoon klaar is. Nu heeft het een paar maanden kunnen rusten zegmaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:17 schreef Mss het volgende:
Mja, ik zie er het probleem eigenlijk niet van in. Als jij ook wil bijpraten zou ik gewoon afspreken.
Nah. ik neem aan dat je dat al meerdere malen aan hem hebt duidelijk gemaakt. Als hij dan toch valse hoop heeft moet je dat jezelf niet verwijten.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wilde gewoon weten hoe jullie er tegenaan kijken, niet dat ik hem valse hoop geef door juist met hem af te spreken ofzo of dat het vreemd is, dunno
Krachtsterretje speciaal voor jouquote:Op donderdag 8 november 2012 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nu maar naar bed, moe van janken en wekker om 6u morgengeen goede combo.
DE KLEUR VAN BIER!quote:Op donderdag 8 november 2012 23:50 schreef Mss het volgende:
Morgen oktoberfest, welkon kleur zal ik lakken?
Deze was jouw schuld, ik was voor jou aan het googelenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:05 schreef Mss het volgende:
Je weet ze wel iedere keer te vinden he Schaar.
Wat liefquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze was jouw schuld, ik was voor jou aan het googelen
Ohja zeer goeden tip!quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat je deze moet doen trouwens
[ afbeelding ]
Lukt vast
Als ik daar op google krijg ik mensen die hun gelakte nagels voor hun tetten houdenquote:
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik daar op google krijg ik mensen die hun gelakte nagels voor hun tetten houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |