Mooi, dan kan ik ook wel vermelden dat ik 30 december met Fuck You Travels 1e klas Parijs- Dusseldorf ga doen (wan dat kan nu)quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:45 schreef James1988 het volgende:
Ik vind het prima hoor, we zijn hier immers niet zo serieus als op Somda of OHIH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus. Gezellie!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:45 schreef James1988 het volgende:
Ik vind het prima hoor, we zijn hier immers niet zo serieus als op Somda of OHIH
Boeiend of wij het 3-4 posts lang over manosque hebben. Er zijn zat andere lui waar we veel meer last van hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En wet je wat ik denk, iedere keer als ik hier terugkom na X tijd, wordt het altid wo een slowchatfestijn, ik vermoed dat de rest daar niet zo blij mee is:::
quote:Enkele reis voltarief, Dagretour voltarief: de papieren Enkele reis en Dagretour voltarief blijven landelijk geldig. Voor deze producten geldt wel dat in 2013 de tariefberekening wordt aangepast, waarbij de prijs van een interoperabele Enkele reis of Dagretour gelijk wordt aan de som van de prijzen voor de trajecten bij de verschillende vervoerders.
ja 5 keer opstaptarief gaan betalen tussen Beesd en Heyendaal, nog voordat je de provincie uit bentquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
oh ja, dit is helemaal bagger:
[..]
Ik ben m kwijt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja 5 keer opstaptarief gaan betalen tussen Beesd en Heyendaal, nog voordat je de provincie uit bent
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef James1988 het volgende:
Ach ja, als NS reizigers de trein uit wil jagen en zo de netto bedrijfsresultaten naar beneden wil jagen moeten ze dat vooral lekker doen. Mocht NS 'belly up' gaan door deze stupide beslissingen dan zal DB of SNCF graag de treindienst hier komen uitvoeren, daar ben ik niet bang voor...
het probleem van het dubbele opstaptarief wordt wel opgelost, maar in ruil daarvoor worden alle eindjes aan elkaar geknoopt in plaats van het degressieve tarief dat nu geldtquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja 5 keer opstaptarief gaan betalen tussen Beesd en Heyendaal, nog voordat je de provincie uit bent
Ik vat m,dus dab zou het zomaar kunnen zijn dat omreizen goedkoper word? Fles heeft vast wel een voorbeeld...quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het probleem van het dubbele opstaptarief wordt wel opgelost, maar in ruil daarvoor worden alle eindjes aan elkaar geknoopt in plaats van het degressieve tarief dat nu geldt
1. Beesd IN (Arriva)quote:
nee, want als je alle eindjes bij elkaar optelt dan ben je alsnog veel duurder uit dan nuquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik vat m,dus dab zou het zomaar kunnen zijn dat omreizen goedkoper word? Fles heeft vast wel een voorbeeld...
Ieder kwartier naar Parijs... maar van Parijs naar Chessy ieder half uur.. dat valt toch mee?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:13 schreef b2py het volgende:
Zeg duckie, waarom rijdt die rer b zo weinig 's avonds laat van Disney terug naar de stad..
Even opgezocht:quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1. Beesd IN (Arriva)
2. Geldermalsen UIT (Arriva)
3. Geldermalsen IN (NS)
4. Tiel UIT (NS)
5. Tiel IN (Syntus)
6. Elst UIT (Syntus)
7. Elst IN (NS)
8. Nijmegen UIT (NS)
9. Nijmgen IN (Veolia)
10. Heyendaal UIT (Veolia)
Alles zonder de provincie Gelderland te verlaten
maar als je van beesd naar heyendaal gaat, is dat dan ook echt de kortste route?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Even opgezocht:
Beesd - Heyendaal met 1 kaartje: ¤ 12,10 enkele reis vol tarief 2e klas, aldus NS.nl
Beesd - Geldermalsen: ¤ 1,98
Geldermalsen - Tiel: ¤ 2,70
Tiel - Elst: ¤ 6,21
Elst - Nijmegen: ¤ 2,10
Nijmegen - Nijmegen Heyendaal: ¤ 1,25
Totaal: ¤ 14,24
Prijsstijging: 17,7%.
het kan in 8 bliepjes door Beesd - Geldermalsen - Den Bosch - Nijmegen - Heyendaal etcquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:13 schreef Zug-Chef het volgende:
Lang leve de OV jaarkaart. En dan de echte he, niet die SOV-versie. Maar het is wel een geklooi zeg, met dat opstaptarief. Vraag me dan wel af, leuk bedacht die reis met 5x opstaptarief. Maar wie gaat die reis maken
Misschien past het niet als men als dienstrit doorgaat naar Chessy. Dan moet men onderweg dus stoppen en is men te laat in Chessy om de terugkerende rit op te pakken en dus kost het een extra voertuig?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ieder kwartier naar Parijs... maar van Parijs naar Chessy ieder half uur.. dat valt toch mee?
(Ze rijden om het kwartier naar Torcy, en dan rijden er 2 pr uur leeg door naar chessy om daar weer een kwartiersdienst te maken, nooit goed begrepen)
DAT is op zeker de kortste route jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:16 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
maar als je van beest naar heyendaal gaat, is dat dan ook echt de kortste route?
ding was overvol toen ik daar wegging rond half 11.. :pquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ieder kwartier naar Parijs... maar van Parijs naar Chessy ieder half uur.. dat valt toch mee?
(Ze rijden om het kwartier naar Torcy, en dan rijden er 2 pr uur leeg door naar chessy om daar weer een kwartiersdienst te maken, nooit goed begrepen)
Goed punt over de route! De Reisplanner adviseert de reis via 's-Hertogenbosch te doen. Dus bij deze:quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT is op zeker de kortste route ja![]()
Via Den Bosch is 2 bliepjes minder en misschien wel sneller, maar niet korter
Die snap ik, maar RER stop niet per definitie overal hoor, in de spits sla je gerust 2 stations over op bepaalde ritten, dus als je communiceert dat ie niet op Val d'Europe en Bussy st. Georges stopt wat dus gewoon in de standaard tuffy afroep zit is er niks aan de hand, en daarom snap ik het dus niet...quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:17 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Misschien past het niet als men als dienstrit doorgaat naar Chessy. Dan moet men onderweg dus stoppen en is men te laat in Chessy om de terugkerende rit op te pakken en dus kost het een extra voertuig?
Dat is dus een ontduiking van de door de Kamer geeiste oplossing voor het dubbel opstaptarief.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
oh ja, dit is helemaal bagger:
[..]
tsja, maar leg aan een NS-conducteur maar eens uit dat je bij Arriva ingecheckt bent en bij Veolia gaat uitchecken EN dat dat mag omdat dat de kortste route is. Ongeacht of je de 8-zetter of de 10-zetter neemt. Good luckquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Goed punt over de route! De Reisplanner adviseert de reis via 's-Hertogenbosch te doen. Dus bij deze:
Beesd - Geldermalsen: ¤ 1,98
Geldermalsen - Nijmegen: ¤ 10,70
Nijmegen - Nijmegen Heyendaal: ¤ 1,25
Totaal: ¤ 13,93
Prijsstijging: 15,1%
klopt. Zodra je van vervoerder moet wisselen wordt het reizen gewoon tussen de 10 en 20% duurder dan nu.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:21 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat is dus een ontduiking van de door de Kamer geeiste oplossing voor het dubbel opstaptarief.
Moet jij eens raden waar we dit weekend mee bezig zijn...quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Zodra je van vervoerder moet wisselen wordt het reizen gewoon tussen de 10 en 20% duurder dan nu.
Denk dat je er werk van moet maken
neem je de dagkaarten ook gelijk mee? Want in hetzelfde document lees ik dat zelfs het flutproduct Dag Vrij onder druk staatquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:29 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Moet jij eens raden waar we dit weekend mee bezig zijn...
December is voor mij te krap... gewilde vrij krijg periode hier op de zaak, want iedereen wil naar wn vaderland terug natuurlijk...sorry, maar ergens in 2013?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil in december nog een keer een weekend naar Berlin. Hoe zijn jouw verbindingen Duck?
Like vrijdag weg en zondagmiddag weer terug. Ik kan elke 2 uur weg en ben in 5 uur in Berlin, weet niet hoe jij zit? Ik heb iig al een goed overnacht adres.
Kee, als de maand maar niet met een A begintquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
December is voor mij te krap... gewilde vrij krijg periode hier op de zaak, want iedereen wil naar wn vaderland terug natuurlijk...sorry, maar ergens in 2013?
Je mag blij zijn dat je vervoerd wordt. Flexibiliteit is ZOOO 1911. Oprotte.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:32 schreef James1988 het volgende:
Ook raar: het overgangsproduct 2-1 zal straks alleen nog maar mogelijk zijn voor een hele rit, of, als je een abonnement hebt, voor een dag. Je kan dus niet meer kiezen om op een reis Utrecht - Breda alleen het stuk Utrecht - Den Bosch in de 1e klas af te leggen zonder dat dit je (nog) meer geld gaat kosten.
"Klanten? Oh, je bedoelde self-loading cargo?"quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je vervoerd wordt. Flexibiliteit is ZOOO 1911. Oprotte.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
"Klanten? Oh, je bedoelde self-loading cargo?"
want?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kee, als de maand maar niet met een A begint
April ga ik al naar Polen met iemand en Augustus ga ik al naar Tsjernobyl met iemand anders.quote:
Чернобыль Of При́пять ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
April ga ik al naar Polen met iemand en Augustus ga ik al naar Tsjernobyl met iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |