Nah vind ik jou te aardig voorquote:Op donderdag 8 november 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bied me aan. Heb toch geen reet te doen.
QFTquote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verdien genoeg, krijg het alleen niet
Ik denk er nu wel aan om langer thuis te blijven wonen dan ik eerst van plan was.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig heb ik door thuiswonen wel geen geldissues
Herkenbaarquote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
Samen iemand abusen?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nah vind ik jou te aardig voor
Fulltime job als je thuis woont. Sparen like a bossquote:Op donderdag 8 november 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk er nu wel aan om langer thuis te blijven wonen dan ik eerst van plan was.
Is goed, doen wequote:Op donderdag 8 november 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar
[..]
Samen iemand abusen?Dan heb ik in ieder geval wat te doen
Damn, dat zou ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
2 uur heen en 2 uur terug, terwijl ik soms maar anderhalf uur college heb
Dan nogquote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 8 november 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk er nu wel aan om langer thuis te blijven wonen dan ik eerst van plan was.
Wait what?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook
Maar binnen twee jaar ben ik wel uit huis. Of zodra mijn ouders hun huis verkopen, dan mag ik niet meer mee
Bij mij zeiden ze altijd (voor de gein) op je 25ste ga je eruitquote:Op donderdag 8 november 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook
Maar binnen twee jaar ben ik wel uit huis. Of zodra mijn ouders hun huis verkopen, dan mag ik niet meer mee
Gelukkig voor jou ligt de woningmarkt aardig stil.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook
Nu, laten we iemand als (slacht)offer voor de windgoden zoekenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Wanneer heb je tijd?
En ongelukkig voor mijquote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou ligt de woningmarkt aardig stil.
Halfuurtje naar het staion fietsen in 't Harde, dan een uurtje trein naar Bilthoven, en van daaruit een halfuur fietsen naar de UU.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat?
Tevens: waar moet je helemaal heen vanuit dat gehucht?
Maar ik moet morgen werkenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nu, laten we iemand als (slacht)offer voor de windgoden zoeken
30+ uur werken in 2 dagen mag niet eens.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij is dr punt 30+ uur werken in het weekend en daarnaast 5 dagen school.
Ik ken er anders genoeg waarbij pappa en mamma het collegegeld betalen, of in elk geval meebetalen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Daar leen ik ook niet van... Woon op mezelf he
Dafuqquote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Halfuurtje naar het staion fietsen in 't Harde, dan een uurtje trein naar Bilthoven, en van daaruit een halfuur fietsen naar de UU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |