Nah vind ik jou te aardig voorquote:Op donderdag 8 november 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bied me aan. Heb toch geen reet te doen.
QFTquote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verdien genoeg, krijg het alleen niet
Ik denk er nu wel aan om langer thuis te blijven wonen dan ik eerst van plan was.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig heb ik door thuiswonen wel geen geldissues
Herkenbaarquote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
Samen iemand abusen?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nah vind ik jou te aardig voor
Fulltime job als je thuis woont. Sparen like a bossquote:Op donderdag 8 november 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk er nu wel aan om langer thuis te blijven wonen dan ik eerst van plan was.
Is goed, doen wequote:Op donderdag 8 november 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar
[..]
Samen iemand abusen?Dan heb ik in ieder geval wat te doen
Damn, dat zou ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
2 uur heen en 2 uur terug, terwijl ik soms maar anderhalf uur college heb
Dan nogquote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 8 november 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk er nu wel aan om langer thuis te blijven wonen dan ik eerst van plan was.
Wait what?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook
Maar binnen twee jaar ben ik wel uit huis. Of zodra mijn ouders hun huis verkopen, dan mag ik niet meer mee
Bij mij zeiden ze altijd (voor de gein) op je 25ste ga je eruitquote:Op donderdag 8 november 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook
Maar binnen twee jaar ben ik wel uit huis. Of zodra mijn ouders hun huis verkopen, dan mag ik niet meer mee
Gelukkig voor jou ligt de woningmarkt aardig stil.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook
Nu, laten we iemand als (slacht)offer voor de windgoden zoekenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Wanneer heb je tijd?
En ongelukkig voor mijquote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou ligt de woningmarkt aardig stil.
Halfuurtje naar het staion fietsen in 't Harde, dan een uurtje trein naar Bilthoven, en van daaruit een halfuur fietsen naar de UU.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat?
Tevens: waar moet je helemaal heen vanuit dat gehucht?
Maar ik moet morgen werkenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nu, laten we iemand als (slacht)offer voor de windgoden zoeken
30+ uur werken in 2 dagen mag niet eens.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij is dr punt 30+ uur werken in het weekend en daarnaast 5 dagen school.
Ik ken er anders genoeg waarbij pappa en mamma het collegegeld betalen, of in elk geval meebetalen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Daar leen ik ook niet van... Woon op mezelf he
Dafuqquote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Halfuurtje naar het staion fietsen in 't Harde, dan een uurtje trein naar Bilthoven, en van daaruit een halfuur fietsen naar de UU.
Mja, ligt een beetje ingewikkeld. Als ze het hier verkopen weet ik niet eens of ze elkaar wel meenemen, zegmaarquote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat zullen ze toch niet serieus menen?
Ik bel je baas wel.. Dit is gewoon ff belangrijker :$quote:
En al helemaal niet in het weekend, toch ? Of zit ik verkeerd?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
30+ uur werken in 2 dagen mag niet eens.
Ik woon ook thuis, heb wel geldissues door het verleden.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
Dat zou tof zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik bel je baas wel.. Dit is gewoon ff belangrijker :$
Dat is wel handig jaquote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef wel niet meer te sporten
Wat mag en niet mag, daar geven niet alle werkgevers iets omquote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Respectquote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Halfuurtje naar het staion fietsen in 't Harde, dan een uurtje trein naar Bilthoven, en van daaruit een halfuur fietsen naar de UU.
Nope. Bij evenemententechniek mag het wel, soortvan, maar dan verdien je er ook naar.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En al helemaal niet in het weekend, toch ? Of zit ik verkeerd?
Oh, er zijn wel een stel evenmentterreinen hier ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
t' Harde daar moest ik ooit heen.
Voor werk.
Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.
Iddquote:
DOE K ZO JONGAHHHH DOE K ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 8 november 2012 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn
[..]
Dat is wel handig ja
Ja ik moest van daar uit naar dat terrein bij Walibi.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, er zijn wel een stel evenmentterreinen hier ja.
Met helemaal nooit de colleges van een vak volgen ga ik het niet halen, en ik heb al een jaar vertragingquote:Op donderdag 8 november 2012 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Respect
Als ik een uur op een dag moest fietsen voor anderhalf uur college dan zou ik er niet zijn
Ah herkenbaarquote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ligt een beetje ingewikkeld. Als ze het hier verkopen weet ik niet eens of ze elkaar wel meenemen, zegmaar
Ha, dan weet ik toch nog iets.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Bij evenemententechniek mag het wel, soortvan, maar dan verdien je er ook naar.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
DOE K ZO JONGAHHHH DOE K ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
En als ie dan commentaar heeft zo van
[ afbeelding ]
Ik, sowiesoquote:Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik fiets elke dag 1,5 uur minimaal, wie wil me aanraken :$
Wel erg dat dat het dichtstbijzijnde station is eigenlijk, van daaruit is dat nog 50 minuten fietsenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik moest van daar uit naar dat terrein bij Walibi.
Dat durf ik nietquote:Op donderdag 8 november 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik fiets elke dag 1,5 uur minimaal, wie wil me aanraken :$
Kan ik me indenken, geeft nietquote:
quote:
Soms ja, niet op vaste basisquote:Op donderdag 8 november 2012 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat mag en niet mag, daar geven niet alle werkgevers iets om. Ik met vast contract en alles werk soms zelfs meer dan ik zou mogen
. Wel vrijwillig in mijn geval, maar het mag niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschrikkelijk om daar met de trein te komen ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel erg dat dat het dichtstbijzijnde station is eigenlijk, van daaruit is dat nog 50 minuten fietsen
Om op tijd op school te zijn, moet ik anderhalf uur van tevoren weg.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
Ik loop volgens mij precies 24 minuten per dag om van huis naar school te komen.
Ik werk vrijdagavond, zaterdag en zondag....quote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Ik ken er anders genoeg waarbij pappa en mamma het collegegeld betalen, of in elk geval meebetalen.
Klopt, maar wat ik wil zeggen is dat werkgevers er vaak niets omgeven, en er ook geen controle is schijnbaar, of weinig. Daarnaast ben ik van mening dat ik (of wie dan ook) dat zelf moet bepalenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Soms ja, niet op vaste basis
Door de dienstregeling hier ben ik sowieso 5 minuten te laat.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om op tijd op school te zijn, moet ik anderhalf uur van tevoren weg.
Ik moest eens de eerste trein van 05:32 nemen om op tijd te zijn voor een bus in Utrechtquote:Op donderdag 8 november 2012 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Verschrikkelijk om daar met de trein te komen ja.![]()
Ik stond er om 6 uur s'ochtends om vervolgens in een auto gepropt te worden met z'n allen.
Alsnog mag het volgens mij niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:01 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik werk vrijdagavond, zaterdag en zondag....
En nee, mijn ouders hebben mij nooit echt geholpen in welke vorm dan ook. Studiegeld dus ook niet...:( wel jammer eigenlijk.
Ik ookquote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Door de dienstregeling hier ben ik sowieso 5 minuten te laat.
Klopt wel ja. Maar alsnog. Collega van me werkt 50 uur per week daar, en daarnaast maakt ze ook nog een aantal ochtenden schoon bij oudjes.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik wil zeggen is dat werkgevers er vaak niets omgeven, en er ook geen controle is schijnbaar, of weinig. Daarnaast ben ik van mening dat ik (of wie dan ook) dat zelf moet bepalen.
Ik luister m'n eigen playlist nu, maar deze moet er nog ff in geloof ikquote:Op donderdag 8 november 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op Veronica RockRadio, komen goeie nummers voorbij
Nee dan vertrek je te laatquote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Door de dienstregeling hier ben ik sowieso 5 minuten te laat.
Tijd om te verhuizen. Ik vind dit al te ver.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest eens de eerste trein van 05:32 nemen om op tijd te zijn voor een bus in Utrecht
Ik post wel weer wat als ik iets voorbij zie komenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik luister m'n eigen playlist nu, maar deze moet er nog ff in geloof ik
Of ik ben er om 5 over half negen of ik ben er om 5 over 8.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Normaal 3 minuten tot ongeveer 7 met tegenwind
Ik zou hetzelfde doenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Of ik ben er om 5 over half negen of ik ben er om 5 over 8.
Keuze snel gemaakt.
Me tooquote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik post wel weer wat als ik iets voorbij zie komen
5 over 8.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Of ik ben er om 5 over half negen of ik ben er om 5 over 8.
Keuze snel gemaakt.
Geen geld, moet eerst mijn rijbewijs halen. En tegen die tijd ga ik al bijna een maand op veldwerk en daarna 2 maanden zomervakantie, dus voor die tijd wat zoeken vind ik gewoon zondequote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tijd om te verhuizen. Ik vind dit al te ver.
Klopt idd. Verantwoordelijkheids gevoel wat ik bij veel leeftijdgenoten niet zie. Wat in mijn ogen veel komt omdat alles voor hun geregeld word.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsnog mag het volgens mij niet.
Ach, daardoor leer je voor jezelf te zorgen.Mijn ouders betalen bij mij ook niet mee hoor.
Zou leuker zijn als het andersom was.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, hop uit je bed en naar beneden
En nee, niet seksistisch bedoeld
Ik ook, maar duurt toch 5 minuten langer dan bij jouquote:
En dan nog steeds niet seksistisch?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als het andersom was.
Groot gelijkquote:Op donderdag 8 november 2012 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen geld, moet eerst mijn rijbewijs halen. En tegen die tijd ga ik al bijna een maand op veldwerk en daarna 2 maanden zomervakantie, dus voor die tijd wat zoeken vind ik gewoon zonde
Dat ken ik, ik voel me soms zo oud bij mijn klas. Gedragen zich echt als een stel havistenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:05 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klopt idd. Verantwoordelijkheids gevoel wat ik bij veel leeftijdgenoten niet zie. Wat in mijn ogen veel komt omdat alles voor hun geregeld word.
Daarom juist.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan nog steeds niet seksistisch?Dan vraag ik me af wat voor werk dat is
Ik zou dus wel de andere optie kiezenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde doenGa toch niet een half uur zitten wachten
Het is dat of een half uur eerder vertrekken. Sorry maar in die 5 eerste minuten van de les gebeurt er niks noemenswaardig dat ik daar voor een half uur eerder moet opstaan.quote:
Ik ken het. Verschrikkelijk irritant.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Groot gelijk
[..]
Dat ken ik, ik voel me soms zo oud bij mijn klas. Gedragen zich echt als een stel havisten
In bed... werk.. uhuhquote:Op donderdag 8 november 2012 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan nog steeds niet seksistisch?Dan vraag ik me af wat voor werk dat is
Ik niet, ik moet al vroeg genoeg opstaanquote:Op donderdag 8 november 2012 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou dus wel de andere optie kiezen. Ben graag optijd
.
Tsja dat is je instellingquote:Op donderdag 8 november 2012 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is dat of een half uur eerder vertrekken. Sorry maar in die 5 eerste minuten van de les gebeurt er niks noemenswaardig dat ik daar voor een half uur eerder moet opstaan.
Want je hebt nooit vertragingen ofzoquote:Op donderdag 8 november 2012 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is dat of een half uur eerder vertrekken. Sorry maar in die 5 eerste minuten van de les gebeurt er niks noemenswaardig dat ik daar voor een half uur eerder moet opstaan.
Lerarenopleiding exacte vakken. JIj?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik ken het. Verschrikkelijk irritant.
Wat voor opleiding doe jij?
Ligt eraan hoe de docenten ermee om gaanquote:Op donderdag 8 november 2012 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Jij vind hem verkeerd, ik vind het logisch. Het zijn 5 minuten op een dag die 8 uur duurt.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja dat is je instelling, die is dus verkeerd
.
Dat zou me niet eens uitmakenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de docenten ermee om gaanAls ik er na 2x niet meer in kom kies ik ook voor 8.05
Ik ook. En daarnaast rekening houden met vertragingen enzo. Maar ja, ik hoef toch nooit voor 9.15 te beginnen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Die katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jup en dat zijn de verschillen tussen onsquote:Op donderdag 8 november 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij vind hem verkeerd, ik vind het logisch. Het zijn 5 minuten op een dag die 8 uur duurt.
Ik woon in het dorp naast Schiphol.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want je hebt nooit vertragingen ofzo
Tegenwoordig ben ik 8.28 op mijn werkquote:Op donderdag 8 november 2012 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zou me niet eens uitmaken. Gewoon optijd zijn !
Allebei, uiteraard.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Welke van de 2?
[ afbeelding ]
Ik moet er nog niet aan denkenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup en dat zijn de verschillen tussen ons.
Ik ben liever 1 uur te vroeg op mijn werk, dan net optijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |