Haha, right en jij mag bij hem gaan wonenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:44 schreef Jian het volgende:
Hoor je het Scrut, hij zegt net dat ik ook een toffe peer ben
Ho ho, jou mot ie misschien niet, maar Scrut en ik zijn zijn vrienden hè,quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef mootie het volgende:
Op zijn beurt wil opa ongeveer elke poster in dit topic dood hebben, bij voorkeur een langzame, pijnlijke dood.
Mwah, hij is een beetje ruwe bolster rotte pit, hij bedoelt het allemaal niet zo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:42 schreef mootie het volgende:
Op zich is het wel apart. Als je hier goed leest wordt opa eigenlijk nooit iets ergs toegewenst.
Dingen worden uit hun verband getrokken, gechargeerd etc.
Op zijn beurt wil opa ongeveer elke poster in dit topic dood hebben, bij voorkeur een langzame, pijnlijke dood.
... en ik zn bestequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, jou mot ie misschien niet, maar Scrut en ik zijn zijn vrienden hè,
Hoorde je het, hij houdt ook van mij, ik ben er zo blij meequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft Jian ook uitgenodigd net
En daarna een bijzonder ranzige boer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Na het eten volgt het traditionele colaatje
[ afbeelding ]
Eindelijk erkenning voor alles wat je voor hem betekend hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoorde je het, hij houdt ook van mij, ik ben er zo blij mee
...best jaloersquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoorde je het, hij houdt ook van mij, ik ben er zo blij mee
Hoe noem jij oma?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
En daarna een bijzonder ranzige boer?
Ik heb dat ook gehoord van Poezewoes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:49 schreef Jian het volgende:
Maar serieus zou Oop vanavond nog een rondje geven? Ik heb gehoord dat het een beetje een schriep is, dat ie liever teert op de zak van anderenIk zeg eerlijk ik weet niet of het waar is, maar het was wel een betrouwbare bron.
Sssst, straks krijgt ze een ban en dan weten wij niet meer wat er op die chat gezegd wordtquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gehoord van Poezewoes.
Hij wil het zeker op een lopen zetten als het op betalen aankomt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:51 schreef Jian het volgende:
Zag je die schoenen van 'mvan die bling bling trimmers
lullo nam net slok waterquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:51 schreef Jian het volgende:
Zag je die schoenen van 'mvan die bling bling trimmers
ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gehoord van Poezewoes.
Anders gaat het stinkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij smeert z'n hoofd in met deodorant?
Scheut Axe in de gulp en je ruikt er niks meer vanquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel jammer dat-ie pas op zaterdag z'n wekelijkse wisseling van de onderbroek heeft.
Grote oma kan opa bedienen als kleine oma naar haar werk is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:01 schreef Jian het volgende:
Waarom is grote Oma toch de hele tijd daar in huis, of is ze gewoon wat vroeger gekomen voor de kerst?
Z'n andere onderbroek was nog niet droog, hangt nog op het rek.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:03 schreef Jian het volgende:
Hij heb een schoon shirt aan, waarom dan die onderbroek pas morgen?
kleine Oma werkt ????quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Grote oma kan opa bedienen als kleine oma naar haar werk is.
Ik hoop trouwens niet dat opa vanavond de hele avond met Miranda zit te bekken, dat zou ik wel ongezellig vinden.
Als dat zo is ga ik er wat van zeggen dit keer, dat gefriemel van die twee de hele avondquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Grote oma kan opa bedienen als kleine oma naar haar werk is.
Ik hoop trouwens niet dat opa vanavond de hele avond met Miranda zit te bekken, dat zou ik wel ongezellig vinden.
Waarom mag ik niet met je mee Jianquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat zo is ga ik er wat van zeggen dit keer, dat gefriemel van die twee de hele avond![]()
Hij zegt net dat ie twee borreltjes weggeeft,.... we zijn met z'n twaalven
Van mij mag je mee, maar ik geloof dat Oop dat geen goed idee vindt, hij schijnt uitslag van je te krijgen en schuim op z'n bek.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet met je mee Jian
Ik ben Jiam zn datequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet met je mee Jian
Dat is niet erg ga gewoon met jou mee. en pos jij met scrutzquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Van mij mag je mee, maar ik geloof dat Oop dat geen goed idee vindt, hij schijnt uitslag van je te krijgen en schuim op z'n bek.
Hoorde het ook ! Scrut is echt zn favoriet !quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:10 schreef Jian het volgende:
hij is je weer aan het roemen Srut, die man is echt idolaat van jou
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:13 schreef pos het volgende:
[..]
Hoorde het ook ! Scrut is echt zn favoriet !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |