Een zuipfeestje met z'n vrienden... hij gaat weer eens in z'n eentje naar de kroeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:07 schreef Jian het volgende:
Oop heeft een feestje morgen zegt ie tegen Hop![]()
Hallo, dat horen wij nu pas, waarom zijn wij niet uitgenodigd dan? Of mag Scrut weer als enige komen
Nou ja, je bent nog jong.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:06 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
nee wisselende diensten wel
Rookt Opa op die onderste foto nou een dikke Havana gekregen van zijn vriend Fidel?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal. Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje bier. Hiervoor heeft hij sinds kort een dienstbodebelletje, dat hij alleen maar hoeft te luiden om op zijn wenken bediend te worden.
[ afbeelding ]
Verder heeft Opa drie katten, die respectievelijk hun oortjes spitsen bij het horen van de namen Beer, Sloerie en Pebbles.
Valt er nog meer te vertellen over Opaatje? Jawel, hij is diehard-fan van Ajax en is gek op darten, wat hij vroeger zelf op het hoogste niveau heeft gedaan, waarbij hij niet of nauwelijks onderdeed voor toppers als Raymond van Barneveld of Co Stompé.
[ afbeelding ]
Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk
Gecombineerde streams en chat (o.a. Opaatje, Stream-It-Out en DJ Provox) : http://www.mijnchats.tk/
[ afbeelding ]
Bezoek Opaatje op YouTube: http://www.youtube.com/user/ditisOPAATJE
Opaatje op Twitter: http://twitter.com/ditisopaatje
[ afbeelding ]
Lekker filmpje wel, je moet alleen het geluid uitzettenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:07 schreef pos het volgende:
Oke een plaatje voor Oop, tis best ongezellig hier
Oop met Dick Vrij en Hollederquote:Op donderdag 8 november 2012 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa gaat met een aantal vrienden Hop helpen te ontsnappen uit de gevangenis. Hij heeft de sleutel van de poort. Ik denk dat we nu toch echt de politie moeten gaan bellen.
Ben je gek zeg, je weet toch wat Oop met verraders doetquote:Op donderdag 8 november 2012 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa gaat met een aantal vrienden Hop helpen te ontsnappen uit de gevangenis. Hij heeft de sleutel van de poort. Ik denk dat we nu toch echt de politie moeten gaan bellen.
Hop is de broer van Bubba, Oops bajes vriendin?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Klopt. Fidel stuurt hem een doos sigaren en opa stuurt dan als bedankje een doos frikadellen aan Fidel.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Rookt Opa op die onderste foto nou een dikke Havana gekregen van zijn vriend Fidel?![]()
Die man heeft ook overal connecties.
Ow is dat ´t, ik dacht al die Bubba heeft ook geen dikkequote:Op donderdag 8 november 2012 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Rookt Opa op die onderste foto nou een dikke Havana gekregen van zijn vriend Fidel?![]()
Die man heeft ook overal connecties.
Die mag hier ook posten. Kan ze leuke liedjes voor ons zingen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:15 schreef Ratelbandolero het volgende:
Tanja N, schijnt ook op die chat te mogen
Wtf is Tanja Nquote:Op donderdag 8 november 2012 23:15 schreef Ratelbandolero het volgende:
Oh, die, je wilt toch niet zeggen dat ie wapens aan de FARC levert hèquote:Op donderdag 8 november 2012 23:16 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Onze colombiaanse activiste ?
Er gaat hier echt een beerput openquote:Op donderdag 8 november 2012 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, die, je wilt toch niet zeggen dat ie wapens aan de FARC levert hè
Tanja welquote:Op donderdag 8 november 2012 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, die, je wilt toch niet zeggen dat ie wapens aan de FARC levert hè
Die mag wel effe bij mij op de bank ook. Best een lekker wijf.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:15 schreef Ratelbandolero het volgende:
Neem ze met plezier ik ben alleenstaande moederquote:Op donderdag 8 november 2012 23:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Die mag wel effe bij mij op de bank ook. Best een lekker wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |