U bent ook niet welkom, mevr. pos hoor ik 'm zeggen, .... we hebben weer verschillende audio-kanalen openstaanquote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom vers onder de douche vandaan.
Opa houdt van pos zegt-ie nu.
Dan zullen we haar hier wat vaker moeten noemenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent Miranda vergeten in de TT.
Gelukkig staat Miranda in de fipoquote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zullen we haar hier wat vaker moeten noemen
Ik snap er ook niks van. Mij nodigt-ie uit bij hem thuis en jij mag niet eens op zijn chat? Wat zijn dat voor grappen ouwe lijer?quote:
Zou Hop een Joegoslaaf zijn en in de koepel in Scheveningen zitten?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:36 schreef Jian het volgende:
En ban die Hop nou es, die is niet interessant, die zit voorlopig gewoon nog in de bak
Zou 't? maar Miranda doet het toch met Oop, toch niet met Oma .....quote:Op donderdag 8 november 2012 22:36 schreef pullup het volgende:
Ik krijg het vermoeden dat PB zelf Miranda is, ze doet wel heel heftig allerlei pogingen om die naam uit de OP te houden
Nee, PB is hoogstens geïnteresseerd in Miranda.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:36 schreef pullup het volgende:
Ik krijg het vermoeden dat PB zelf Miranda is, ze doet wel heel heftig allerlei pogingen om die naam uit de OP te houden
Welkom !!quote:
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, PB is hoogstens geïnteresseerd in Miranda.
Ik begreep wel dat ie gebrekkig Nederlands sprak, nou doen ze dat bijna allemaal bij Oop op de chat, maar het zou dus best kunnenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou Hop een Joegoslaaf zijn en in de koepel in Scheveningen zitten?
Daarom moedig ik hem een beetje aan wat meer te posten. We komen er vanzelf achterquote:Op donderdag 8 november 2012 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
ho ho ho, wie zegt dat wij hier niet te maken hebben met een infiltrant van Oop
Hij zegt dat ik moet stoppen, want het gaat een keer uit de klauwen lopen ........ bibberrtquote:Op donderdag 8 november 2012 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dat opa graag stoeprandje wil spelen met mij bij hem in de straat.
Ik ga vast zoeken op Johnquote:Op donderdag 8 november 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft ook Facebook
Eens kijken of we daar ook vrienden kunnen worden.
we krijgen het er wel uitquote:Op donderdag 8 november 2012 22:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Daarom moedig ik hem een beetje aan wat meer te posten. We komen er vanzelf achter
Wees blij dat er bij jou geen tram rijdt.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik moet stoppen, want het gaat een keer uit de klauwen lopen ........ bibberrt
Yes, link graag! Oop we worden Facebook vrinden, tof hèquote:Op donderdag 8 november 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft ook Facebook
Eens kijken of we daar ook vrienden kunnen worden.
Dat gaat het wel makkelijker maken.quote:
En waar is dat danquote:Op donderdag 8 november 2012 22:48 schreef jacqhassel het volgende:
Fijne avond allemaal ik ga etage hoger
edoch de naam klopt als een bus .... valse foto waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 22:48 schreef pullup het volgende:
De eerste hit die ik krijg is die van Sjon Stoer maar ide ziet er heul niet uit als opa
Trustenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:48 schreef jacqhassel het volgende:
Fijne avond allemaal ik ga etage hoger
Altijd maar druk die man, maare waarom zo vroeg, gaat ie op bezoek bij Hop in de bajes misschien?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten
Opa gaat nog lang niet naar bed terwijl hij er morgen al heel vroeg uit moet. Om 12 uur al
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al lang. Geschoren, haar geknipt&gewassen en gedoucht.
..en een schoon t-shirtquote:Op donderdag 8 november 2012 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al lang. Geschoren, haar geknipt&gewassen en gedoucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |