Zeker beter dan een 30STMquote:Op woensdag 27 november 2013 10:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
Alleen nog Aerosmith zou ik erg bruut vinden. Verder leuke headliners, veeeeeeel beter dan 30STM iig. Wat ik van de 4 dagen vind, weet ik nog niet. Op zich kun je zeggen meer=beter maar 3 dagen was vaak toch al wel voldoende voor de voetjes en de prijs is ook navenant aangepast...
Nu ff kijken of ik wat vrienden kan porren.
Vorig jaar waren alle headliners erg zwak. Dit jaar ziet het er stukken beter uit.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker beter dan een 30STMKan nog niet begrijpen dat dat headliner was...
Ik denk persoonlijk dat qua extreem grote namen dit het wel is. Op die ene posters stond ook nog Pearl Jam, en Aerosmith staat op Download, maar zijn beide bands die ook alleen komen om te headlinen, en die plekken zijn nu vergeven lijkt me. Kan natuurlijk nog een hoop sub-headliners en ander spul bijkomen. NiN wellicht voor Metallica ofzo
Ik was in 2012 erg gecharmeerd van RaR, maar dit jaar ook maar overgeslagen wegens gewoon weinig interessant lineup imho.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren alle headliners erg zwak. Dit jaar ziet het er stukken beter uit.
LNS zou kunnen, sub-headliner zie ik niet gebeuren persoonlijk? Zijn ze toch wel een maatje te groot voor imhoquote:Op woensdag 27 november 2013 11:53 schreef MrFl0ppY het volgende:
Aerosmith doet alleen mee als headliner? Ik dacht dat ze ook nog wel zouden gaan voor een sub headliner of late night special zoals Guns n' Roses in 2006.
Dingen als Avenged Sevenfold en Alter Bridge zijn sowieso mooie subheadliners voor RaR natuurlijk. Offspring krijgt een herkansing voor 2012, was toen niet heel bestquote:12 new bands have been announced! They are...The Offspring, Status Quo, Steel Panther, Trivium, In Flames, While She Sleeps, Letlive, The Black Dahlia Murder, Crossfaith, Miss May I, Blessthefall and Dying Fetus!
Alleen Green Day vond ik goed genoeg voor een headliner.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren alle headliners erg zwak. Dit jaar ziet het er stukken beter uit.
Eens maar Volbeat en 30 Seconds To Mars vind ik toch geen headliners. Volbeat is nog best aardig, maar krijg daar geen headliner gevoel bij.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Alleen Green Day vond ik goed genoeg voor een headliner.
Dat is gewoon tegenwoordig een hele grote band die zich kan meten wat populairitiet betreft aan de bands van dit jaar. De rest was (naar mijn mening) dat niet.
Wat was er slecht aan Offspring eigenlijk in 2012?
Lijkt me allen wel haalbaar toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:40 schreef AgeEll het volgende:
Hoop verder op de volgende bands (al dan niet haalbaar) - Qotsa, Placebo, Rob Zombie, Alter Bridge, In Flames en KoRn
Denk het ook wel, Halestorm en Steel Panther er nog bijquote:Op woensdag 27 november 2013 14:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lijkt me allen wel haalbaar toch?
Inderdaad, die hoeven nog geen absolute headliner te zijn. Waar bands als pak hem beet een Aersomith dat wel wil zijn heb ik het idee.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk het ook wel, Halestorm en Steel Panther er nog bij
Al gaat het dan wel erg op 2012 lijken misschien...
Zou overigens niet weten waarom iets als A7X niet als subhealiner zou kunnen? Lijkt me samen met dingen als QOTSA, NiN, Alter Bridge, etc prima opwarmers voor de headliners die er nu zijn
Jup, Pearl Jam ook, nou ja wie weet één van die twee als LNS ofzo, maar we hebben nu natuurlijk al 4 ultiem grote internationale acts, dat is de afgelopen 2 jaar wel anders geweestquote:Op woensdag 27 november 2013 15:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad, die hoeven nog geen absolute headliner te zijn. Waar bands als pak hem beet een Aersomith dat wel wil zijn heb ik het idee.
Ik hoef niet meer op namen te wachten. 2 vette headliners (Iron Maiden en Linkin Park) en 1 die ik wel ok vind (Metallica) is voor mij al genoeg. Er komen altijd nog wat leuke dingen bijquote:Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan jullie al kaarten halen of ook nog even de eerstvolgende lading namen afwachten? Volgens bericht van gisteren komt er 'begin december' meer.
Allemaal op RaR?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
Deze is zo vol toch? Gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap, ligt dan inderdaad wat lastig, voor mij wordt het 5e of 6e keer Metallica, 7e keer Maiden denk ik, en 2e keer LP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |