PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Doen, hij is fucking goed. Ik vind hem beter dan Proto, maar dat komt ook omdat Proto 50 lijkt.quote:
Volgende keerquote:Op donderdag 8 november 2012 21:53 schreef Kamikazie het volgende:
Doet stijn een keer mee, doe ik niet mee![]()
Erg jammer dit inderdaad!
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doen, hij is fucking goed. Ik vind hem beter dan Proto, maar dat komt ook omdat Proto 50 lijkt.
Heb hem wel in mijn club, maar ben erg tevreden over Proto. Houdt zich ook altijd heel goed staande tegen gold teams. Slechte handling kan ik echt niet tegen, maar de lengte van Padt is wel een big pro. Verder is Proto wel echt op ieder punt beter of gelijkwaardig though.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heeft niets vast, maar wel lekkere diving
Ze zijn gewoon beide heel erg goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Heb hem wel in mijn club, maar ben erg tevreden over Proto. Houdt zich ook altijd heel goed staande tegen gold teams. Slechte handling kan ik echt niet tegen, maar de lengte van Padt is wel een big pro. Verder is Proto wel echt op ieder punt beter of gelijkwaardig though.
ik heb proto ook, echt een fantastische keeper jaquote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Heb hem wel in mijn club, maar ben erg tevreden over Proto. Houdt zich ook altijd heel goed staande tegen gold teams. Slechte handling kan ik echt niet tegen, maar de lengte van Padt is wel een big pro. Verder is Proto wel echt op ieder punt beter of gelijkwaardig though.
Geld kan je beter investeren in speler ipv gold packsquote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef ElroyW het volgende:
Speel sinds een weekje ook FUT13...Aardig Serie A teampje gebouwd voor ongeveer 8k. Maar wie zal ik CF maken; Vucinic of Jovetic?
[ http://imageshack.us/photo/my-images/850/schermafbeelding2012110.png/ (copy/paste deze link) | http://img850.imageshack.us/img850/3567/schermafbeelding2012110.png (copy/paste deze link) ]
Inmiddels ook bezig met een gold pack 3-5-2-teampje.
Had in mn allereerste gold pack Mario Gomez. Verkocht voor 36k. Toen daarvan gold packs gekocht, maar voornamelijk flut packs..maar wel IF Ivanovic, Lucio, Alexis Sanchez en een aantal redelijk Brazilianen. Zal ik IF Ivanovic verkopen en gold packs kopen of blijft hij nog wel aardig wat waard?
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geld kan je beter investeren in spelers ipv gold packs
Als ze een hartslag heeft wordt het sowieso overwogenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Toefjes, zou je haar doen?
Picquote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef Maver24 het volgende:
Heb een 451 gemaakt met messi en if rodriguez en if moutinho en Falcao allen 9 chem. Dik nice
Sloop die turken er sws uit..quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Taarabt krijgt toch geen 9 chem?
Racist.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sloop die turken er sws uit..
en de maroc'squote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
racist. En dat was niet de vraag.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff proberen die turken er idd uit te halen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je was net zo goed bezig met leuke teams maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
racist. En dat was niet de vraag.
is niet van mijquote:Op donderdag 8 november 2012 22:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je was net zo goed bezig met leuke teams maken.
Ja, ga ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:08 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff proberen die turken er idd uit te halen.
En ga is aan wiscunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |