quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
Godsamme wat een calimero topic
Ik en heel veel met mij hebben nooit kunnen dromen dat onze club 4 punten in deze poule zouden halen. Iedereen was zich aan het rot lachen bij de loting, iedereen was er van overtuigd dat we met 0 punten eruit zouden gaan!
De enige van wie we misschien een puntje konden afsnoepen was Napoli thuis...
Zie hier na 4 wedstrijden tegen de semi-kampioen van Zweden... In 1 jaar tijd verslaan we Rapid op hun eigen veld, we pakken thuis 3 punten tegen Napoli.
Daar kan je als Nederlandse club alleen maar dromen in deze tijden van oliesjeiks en andere rijke eigenaren.
Gek he dat er euforie is
Dikke onzin wat je hier verkondigt. Het zegt genoeg over je vertrouwen in eigen club als je zoiets zegt: Waarom zou je 0 punten halen in deze poule? Wie is er nu calimero?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
Ik en heel veel met mij hebben nooit kunnen dromen dat onze club 4 punten in deze poule zouden halen. Iedereen was zich aan het rot lachen bij de loting, iedereen was er van overtuigd dat we met 0 punten eruit zouden gaan!
Zie hier na 4 wedstrijden tegen de semi-kampioen van Zweden... In 1 jaar tijd verslaan we Rapid op hun eigen veld, we pakken thuis 3 punten tegen Napoli.
Daar kan je als Nederlandse club alleen maar dromen in deze tijden van oliesjeiks en andere rijke eigenaren.
Gek he dat er euforie is
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
Gek he dat er euforie is
Dankjewel voor dit serieuze antwoord.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:59 schreef DeParo het volgende:
Het echte verhaal is dat PSV zo slecht speelde, of AIK zo goed was betwijfel ik, ze hebben een goede prestatie geleverd maar een PSV dat ook maar een beetje speelde zoals tegen pakweg Heracles had makkelijk gewonnen.
Geen probleem ik help graag mee om de kwaliteit op FOK te verbeteren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dankjewel voor dit serieuze antwoord.
Someone's gotta do itquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Geen probleem ik help graag mee om de kwaliteit op FOK te verbeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |