Klopt.quote:
Nee dat is de berenlulquote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef aspirantspierbundel het volgende:
nou ik dacht dat ze het een poepstaaf noemden
Is maar een klein snorretje. Duits porselein.quote:
Ja, maar dan nog. Ik wil geen haar op mijn frikandel.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is maar een klein snorretje. Duits porselein.
Testikelquote:Op donderdag 8 november 2012 20:53 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
LoL en hoe noemen ze daar een bitterbal?
En curry!quote:Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Daar moet wel mayo op dan he? Balletje breed met mayo.
Nee, Tong, het ligt er gewoon aan waar je precies bent in België. In de omgeving van Antwerpen noemen ze het een curryworst en in Limburg kennen ze het ding beter als een "lange hamburger".quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:53 schreef Rewimo het volgende:
Duitsers noemen het een Fleischrolle![]()
Hoewel wij uiterst verbaasd waren toen wij ergens in het Sauerland ineens Frikandel zagen staan, met een plaatje van onze eigen frikandel erbij.
Maar toen ik een frikandel bestelde keken ze me heel verbaasd aan. Een wat? "Oh, Sie meinen ein FriKANdel!"
Imca Marinaquote:Op donderdag 8 november 2012 20:53 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
LoL en hoe noemen ze daar een bitterbal?
Je zal maar Adam heten en extra Curry willen.quote:
Ja want... een patatje Paaij is hetzelfde als een patatje Speciaal, maar dan zonder Curry.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal maar Adam heten en extra Curry willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |