Als ouder niet moeten gaan piepen? Alsof iedereen zo kort na het verlies van hun eigen zoon (notabene) volop in staat is rationele beslissingen te nemen. Die Luuk had wat rationeler mogen handelen, waar ik niet ontken dat ie geen punt heeft. Maar ja..quote:Op donderdag 8 november 2012 23:12 schreef Samson het volgende:
Niks mis met die column, maar idd niet de beste timing. Daar had hij Tim niet voor hoeven te gebruiken. Had op een andere manier gekund. Los van dat moet je als ouders ook niet gaan piepen omdat je zelf op je vingers na kon tellen dat er aan de hand van het overlijdensbericht een hele mediahype zou gaan volgen. Dat hebben ze zelf beoogd, en tja, dan kan er ook zoiets als dit gebeuren. Welkom in 2012 zou ik zeggen....
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkg!t8FcbEpw2mdkE/quote:Op verzoek van de familie van Tim Ribberink heeft de Metro-redactie de column van Luuk Koelman verwijderd van www.metronieuws.nl.
Over de inhoud van de column doet Metro geen mededelingen. Metro-columnisten schrijven op eigen titel en niet op die van de krant.
Er is niets mis met Luuk Koelman , hij is absoluut leuk en uniek in dit genrequote:Op vrijdag 9 november 2012 04:50 schreef TLC het volgende:
luuk koelman die wil scoren over de rug van een dode jongenvuile aasgier dat het is
Ik snap het 'waarom' ook niet. Waarom die Mariska op deze manier hekelen?? Het getuigt van nul punt nul empathie met Tim en de ouders van Tim.quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:08 schreef Tayu het volgende:
Luuk Koelman heeft met deze column bewezen dat hij van een nog lager niveau is dan die Mariska die hij hekelt
Maar om dat over de rug en met vermelding van naam, te doen van ouders die net de dag ervoor hun enige kind hebben begraven na een suïcide. Dat gaat voor mij over de grenzen van wat toelaatbaar is.
Een sprookjesfiguur vergelijken met iemands zoonquote:Op vrijdag 9 november 2012 03:23 schreef LelijKnap het volgende:
Ja dit is bijna met zo erg als de profeet van God beledigen ? Zijn jullie wel helemaal 100% ??? Oh oh wat erg, wat goed dat t verwijderd wordt, die luuk moet geslagen worden! Moet je je s voorstellen dat je gelooft in Allah ja... die is veel persoonlijker dan dit... jullie doen aan schijnverontwaardiging en zijn hypocriet
Vind de column niet geinig, maar snap ook totaal niet waar de ophef over gaat.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:11 schreef Wokkel het volgende:
Geinige column, snap niet waar mensen zich druk om maken.
Dit dus. Ik wind me er even over op. Hoop dat die gast beseft dat ie talentloos is en dat ie mensen pijn heeft gedaan. Gewoon weer borden gaat wassen bij van der Valk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:07 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vind de column niet geinig, maar snap ook totaal niet waar de ophef over gaat.
Voor de ouders van Tim zal het hard en confronterend zijn. Maar mensen die dan de columnist met de dood gaan bedreigen hebben echt meerdere steekjes los.
Iedereen mag ervan denken wat hij wil en de meningen zullen verdeeld blijven, maar die laatste zin..... Spoor jezelf wel helemaal?quote:Op vrijdag 9 november 2012 06:17 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik snap het 'waarom' ook niet. Waarom die Mariska op deze manier hekelen?? Het getuigt van nul punt nul empathie met Tim en de ouders van Tim.
Wat mij betreft zien we geen enkele column meer van dit misbaksel. Het zal me niet verbazen als deze meneer Koelman zich ook aftrekt op het in brand steken van in olie gegoten katten.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:45 schreef Ringo het volgende:
Wat een kwestie hè mensen. Wel even een fijne afleiding na alle gedoe over de inkomensafhankelijke ziektekostenpremie!
Ja hoor, ik wel. Ik beweer namelijk dat Luuk Koelman nul punt nul empathie heeft en empathielozen zijn vaak wreed tegenover dieren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Iedereen mag ervan denken wat hij wil en de meningen zullen verdeeld blijven, maar die laatste zin..... Spoor jezelf wel helemaal?
Bron: http://www.metronieuws.nl(...)rZlkh!s7GjsprDDie9c/quote:Excuses na column, Koelman legt uit
De hoofdredactie van Metro biedt excuses aan mensen die door de column van Luuk Koelman zijn gekwetst. Koelman zelf geeft uitleg.
De redactie van Metro is zeer geschrokken van de hevigheid van de reacties op de column van Luuk Koelman van gisteren. Op www.metronieuws.nl hebben we de bijdrage van Koelman gisteren op verzoekvan de familieleden van Tim Ribberink verwijderd. We bieden onze oprechte excuses aan aan al diegenen die door de column zijn gekwetst, in de eerste plaats aan de ouders van Tim.
Hoofdredactie Metro
Mijn column van gisteren is grotendeels een aaneenschakeling van uitspraken die Mariska de Haas heeft gedaan over homo’s. De ene opmerking nog grover dan de andere. Wat ik doe, is al die quotes op één persoon (de moeder van Tim) projecteren, zodat de lezer duidelijk wordt wat mensen als Mariska de Haas nu werkelijk doen: homo’s pesten en buitensluiten - en waartoe dat kan leiden. De boodschap van mijn column: Mariska de Haas is in essentie geen haar beter dan de pesters van Tim - zij is enkel hun salonfähige variant die in elk tv-programma mag aanschuiven. Ik begrijp dat de ouders van Tim nu geen behoefte hebben aan satire. Voor hen kwam de column te vroeg. Dat betreur ik.
Luuk Koelman
De column is geinig in de zin dat hij mensen wel weet te bereiken met zijn pennestreken maar dat het gros van de mensen de boodschap niet oppikt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:07 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vind de column niet geinig, maar snap ook totaal niet waar de ophef over gaat.
Voor de ouders van Tim zal het hard en confronterend zijn. Maar mensen die dan de columnist met de dood gaan bedreigen hebben echt meerdere steekjes los.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |