abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119001915
Jongens dat @mariskaorban is niet een echt twitter account... Is een parodie account heb ik net geleerd... Haar echte twitter is @mariskadehaas
pi_119004680
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:12 schreef Samson het volgende:
Niks mis met die column, maar idd niet de beste timing. Daar had hij Tim niet voor hoeven te gebruiken. Had op een andere manier gekund. Los van dat moet je als ouders ook niet gaan piepen omdat je zelf op je vingers na kon tellen dat er aan de hand van het overlijdensbericht een hele mediahype zou gaan volgen. Dat hebben ze zelf beoogd, en tja, dan kan er ook zoiets als dit gebeuren. Welkom in 2012 zou ik zeggen....
Als ouder niet moeten gaan piepen? Alsof iedereen zo kort na het verlies van hun eigen zoon (notabene) volop in staat is rationele beslissingen te nemen. Die Luuk had wat rationeler mogen handelen, waar ik niet ontken dat ie geen punt heeft. Maar ja..
pi_119004742
Daarom vind ik het ergens wel leuk dat dit soort mensen doodsbedreigingen aan hun broek krijgen. Spoort ze aan tot nadenken over wat ze teweeg brengen , met hun publiciteitsgeilheid. *satire* :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2012 01:54:26 ]
pi_119004808
The Vatican approves of this message.
pi_119004815
Luuk Koelman heeft met deze column bewezen dat hij van een nog lager niveau is dan die Mariska die hij hekelt

Maar om dat over de rug en met vermelding van naam, te doen van ouders die net de dag ervoor hun enige kind hebben begraven na een suïcide. Dat gaat voor mij over de grenzen van wat toelaatbaar is.
pi_119004934
Blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt, want:

quote:
Op verzoek van de familie van Tim Ribberink heeft de Metro-redactie de column van Luuk Koelman verwijderd van www.metronieuws.nl.

Over de inhoud van de column doet Metro geen mededelingen. Metro-columnisten schrijven op eigen titel en niet op die van de krant.
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkg!t8FcbEpw2mdkE/
pi_119004998
Ja dit is bijna met zo erg als de profeet van God beledigen ? Zijn jullie wel helemaal 100% ??? Oh oh wat erg, wat goed dat t verwijderd wordt, die luuk moet geslagen worden! Moet je je s voorstellen dat je gelooft in Allah ja... die is veel persoonlijker dan dit... jullie doen aan schijnverontwaardiging en zijn hypocriet
pi_119005068
luuk koelman die wil scoren over de rug van een dode jongen :') vuile aasgier dat het is
"You can call me Susan if it makes you happy"
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 05:19:19 #34
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_119005090
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 04:50 schreef TLC het volgende:
luuk koelman die wil scoren over de rug van een dode jongen :') vuile aasgier dat het is
Er is niets mis met Luuk Koelman , hij is absoluut leuk en uniek in dit genre :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 05:21:51 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119005092
Voor de mensen die het waarom niet snappen hier het achterliggende verhaal.

"Dan hebben wij ook nog de open brief die zij schreef aan een vrouw met ballen, een vrouw die weet wat lijden is, een vrouw die ons fucking leger leidt, our commander in chief (sort of), een politica met een menselijke kant, een vrouw die straalbezopen werd in Ibiza op kosten van de staat. Kortom een heldin van de bovenste plank om U tegen te zeggen. Jeanine 'Mothafuckin' Hennis-Plasschaert.

Zoals ik eerder zei Jeanine weet wat lijden is. Ze heeft namelijk meerdere miskramen gehad. Het lijkt mij een hel en mevrouw de Orban-Haas ook. Tot zover geen probleem. Wat mij tegen de borst stuit is dat (let op nu zal je in een keer snappen waarom Luuk Koelman op deze manier zijn column schreef) ze Jeanine's situatie misbruikte om haar anti-abortus standpunt onder de aandacht te brengen.

Zeer egoïstisch, tot op het bot zelfs. Iemand weer confronteren met trauma's uit het verleden. Ook schrijft ze in de brief dat Jeanine nooit echt moeder is geworden en omschrijft ze meerdere malen hoe mooi het hebben van een kind is (iets wat Jeanine dus nooit heeft mogen meemaken) met een 'lekker puh' gehalte wat de meeste mensen in groep 3 al zijn ontstegen."
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119005120
Hoeveel kinderen heeft Haas zelf?
pi_119005140
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 02:08 schreef Tayu het volgende:
Luuk Koelman heeft met deze column bewezen dat hij van een nog lager niveau is dan die Mariska die hij hekelt

Maar om dat over de rug en met vermelding van naam, te doen van ouders die net de dag ervoor hun enige kind hebben begraven na een suïcide. Dat gaat voor mij over de grenzen van wat toelaatbaar is.
Ik snap het 'waarom' ook niet. Waarom die Mariska op deze manier hekelen?? Het getuigt van nul punt nul empathie met Tim en de ouders van Tim.

Wat mij betreft zien we geen enkele column meer van dit misbaksel. Het zal me niet verbazen als deze meneer Koelman zich ook aftrekt op het in brand steken van in olie gegoten katten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_119005224
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 03:23 schreef LelijKnap het volgende:
Ja dit is bijna met zo erg als de profeet van God beledigen ? Zijn jullie wel helemaal 100% ??? Oh oh wat erg, wat goed dat t verwijderd wordt, die luuk moet geslagen worden! Moet je je s voorstellen dat je gelooft in Allah ja... die is veel persoonlijker dan dit... jullie doen aan schijnverontwaardiging en zijn hypocriet
Een sprookjesfiguur vergelijken met iemands zoon :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_119005322
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:11 schreef Wokkel het volgende:
Geinige column, snap niet waar mensen zich druk om maken.
Vind de column niet geinig, maar snap ook totaal niet waar de ophef over gaat.

Voor de ouders van Tim zal het hard en confronterend zijn. Maar mensen die dan de columnist met de dood gaan bedreigen hebben echt meerdere steekjes los.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 november 2012 @ 07:13:47 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_119005337
Walgelijk om het nu te schrijven. Vreselijk slechte column ook nog eens. Satire kan geweldig zijn, maat dit is geen satire. Dit is willen scoren over de rug van andere mensen.

De krant Metro biedt in de editie van vandaag excuses aan voor een column van een dag eerder. De column, geschreven door Luuk Koelman, was een brief aan de moeder van Tim Ribberink, die vorige week een einde aan zijn leven maakte omdat hij voortdurend gepest zou zijn. De brief was zogenaamd geschreven door de hoofdredacteur van het Katholiek Nieuwsblad.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 november 2012 @ 07:16:09 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_119005344
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 07:07 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Voor de ouders van Tim zal het hard en confronterend zijn. Maar mensen die dan de columnist met de dood gaan bedreigen hebben echt meerdere steekjes los.
Dit dus. Ik wind me er even over op. Hoop dat die gast beseft dat ie talentloos is en dat ie mensen pijn heeft gedaan. Gewoon weer borden gaat wassen bij van der Valk.

Zet even koffie, draai een shaggie en ga verder met Fok!ken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119005379
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 06:17 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik snap het 'waarom' ook niet. Waarom die Mariska op deze manier hekelen?? Het getuigt van nul punt nul empathie met Tim en de ouders van Tim.

Wat mij betreft zien we geen enkele column meer van dit misbaksel. Het zal me niet verbazen als deze meneer Koelman zich ook aftrekt op het in brand steken van in olie gegoten katten.
Iedereen mag ervan denken wat hij wil en de meningen zullen verdeeld blijven, maar die laatste zin..... Spoor jezelf wel helemaal?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  vrijdag 9 november 2012 @ 07:45:34 #43
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_119005488
Wat een kwestie hè mensen. Wel even een fijne afleiding na alle gedoe over de inkomensafhankelijke ziektekostenpremie!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 november 2012 @ 08:05:08 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_119005639
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 07:45 schreef Ringo het volgende:
Wat een kwestie hè mensen. Wel even een fijne afleiding na alle gedoe over de inkomensafhankelijke ziektekostenpremie!
_O-

vrijdag 9 november 2012 @ 08:14:17 #45
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_119005722
Het is smakeloos om de ouders van die jongen, die helemaal niks met de vete tussen die columnist en die mevrouw de Haas te maken hebben, op deze manier ongevraagd hierbij te betrekken.

Verder is het erg laf en volstrekt onzinnig van de metro om te roepen dat zij er niks mee te maken hebben wat in hun vodje gepubliceerd wordt. Dat hebben ze natuurlijk wel! Ik ga meteen mijn abonnement opzeggen!
The End Times are wild
  vrijdag 9 november 2012 @ 08:18:12 #46
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_119005770
Zo, zijn jullie hier zonder een reeks te maken, laffe honden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_119005803
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 07:24 schreef Samson het volgende:

[..]

Iedereen mag ervan denken wat hij wil en de meningen zullen verdeeld blijven, maar die laatste zin..... Spoor jezelf wel helemaal?
Ja hoor, ik wel. Ik beweer namelijk dat Luuk Koelman nul punt nul empathie heeft en empathielozen zijn vaak wreed tegenover dieren.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_119005924
Lost van het feit dat de column volstrekt onnodig de dood van Tim Ribbering betrekt bij het (terecht) afbranden van een middeleeuwse eindredactrice had ik wel ergens iets verwacht in deze trant. De ouders hebben er (al dan niet terecht) voor gekozen de publiciteit op te zoeken, en de ervaring leert denk ik dat er altijd wel één pipo is die denkt dat hij een punt kan maken met behulp van een actueel nieuwsbericht.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_119006762
quote:
Excuses na column, Koelman legt uit
De hoofdredactie van Metro biedt excuses aan mensen die door de column van Luuk Koelman zijn gekwetst. Koelman zelf geeft uitleg.

De redactie van Metro is zeer geschrokken van de hevigheid van de reacties op de column van Luuk Koelman van gisteren. Op www.metronieuws.nl hebben we de bijdrage van Koelman gisteren op verzoekvan de familieleden van Tim Ribberink verwijderd. We bieden onze oprechte excuses aan aan al diegenen die door de column zijn gekwetst, in de eerste plaats aan de ouders van Tim.
Hoofdredactie Metro

Mijn column van gisteren is grotendeels een aaneenschakeling van uitspraken die Mariska de Haas heeft gedaan over homo’s. De ene opmerking nog grover dan de andere. Wat ik doe, is al die quotes op één persoon (de moeder van Tim) projecteren, zodat de lezer duidelijk wordt wat mensen als Mariska de Haas nu werkelijk doen: homo’s pesten en buitensluiten - en waartoe dat kan leiden. De boodschap van mijn column: Mariska de Haas is in essentie geen haar beter dan de pesters van Tim - zij is enkel hun salonfähige variant die in elk tv-programma mag aanschuiven. Ik begrijp dat de ouders van Tim nu geen behoefte hebben aan satire. Voor hen kwam de column te vroeg. Dat betreur ik.
Luuk Koelman
Bron: http://www.metronieuws.nl(...)rZlkh!s7GjsprDDie9c/

Dat Koelman dit vooraf niet kon bedenken, dat de ouders er niet op zitten te wachten dat hun net overleden zoon wordt misbruikt door Koelman om een punt te maken over een ander persoon :{

Daarnaast, was Tim Ribberink überhaupt homo?
pi_119006932
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 07:07 schreef DroogDok het volgende:

[..]

De column is geinig in de zin dat hij mensen wel weet te bereiken met zijn pennestreken maar dat het gros van de mensen de boodschap niet oppikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')