De meet staat nog steeds op de 24e, of wat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eehj dockx ga je ook naar de meet
Nee er is een nieuwe datumprikker, zie de OPquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:19 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
De meet staat nog steeds op de 24e, of wat?
Want Kabuf kon niet op die datum geloof ik he?
Nee, ik ben niet zo van de meetsquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eehj dockx ga je ook naar de meet
Excuses, heb e.e.a. even ingevuld. De januari-datums hebben we 100% opkomst so far, dus....quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goeiemorgen!
En we hebben weer een mooie datumprikkert inderdaad.
Hopelijk kunnen we nu een datum vinden die iedereen goed uitkomt. Want de 24 konden Kabuf en ik niet idd.
Ik zag hem voorbij komen in m'n mail inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:38 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Excuses, heb e.e.a. even ingevuld. De januari-datums hebben we 100% opkomst so far, dus....
Da's ook nie gratis..quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh god koppakking is lek bij de auto.
Opel? Standaard kwaaltje bij dat merk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh god koppakking is lek bij de auto.
heb ik ook wel 's gehad bij m'n Astra, en die vent in de garage maar beweren dat het dat niet was. Gevolg was dat ik m'n auto weer mee kreeg en een week later weer terug kon. Daarna heb ik bijna een week een leenauto gehad, omdat ze gingen uitvogelen wat het nou wel was. Uiteindelijk bleek het toch de koppakkingen te zijn.....quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Opel? Standaard kwaaltje bij dat merk.
Ik heb een aantal jaar bij een garage gewerkt, ieder merk heeft zijn eigen kwaaltjes, en koppakkingen waren dat bij Opel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
heb ik ook wel 's gehad bij m'n Astra, en die vent in de garage maar beweren dat het dat niet was. Gevolg was dat ik m'n auto weer mee kreeg en een week later weer terug kon. Daarna heb ik bijna een week een leenauto gehad, omdat ze gingen uitvogelen wat het nou wel was. Uiteindelijk bleek het toch de koppakkingen te zijn.....
ik vond het erg frappant dat ze in de garage zeiden dat het dat niet was (bij notabene de Opel garage), want die auto was veeeel te jong. ja, maar ik reed er wel 50k per jaar mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar bij een garage gewerkt, ieder merk heeft zijn eigen kwaaltjes, en koppakkingen waren dat bij Opel.
Ja, aan de ene kant wel logisch, je gaat niet je eigen merk afkraken, en een verhaal vertellen over "bekende kwaaltjes" wekt ook geen vertrouwen natuurlijk. Maar ik heb meerdere malen Opeltjes meegemaakt, meestal Astra, eerste model was dat toen nog, met lekkende koppakkingen na een kleine ton op de teller.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik vond het erg frappant dat ze in de garage zeiden dat het dat niet was (bij notabene de Opel garage), want die auto was veeeel te jong. ja, maar ik reed er wel 50k per jaar mee.
Dat zou kut zijn, vrijdagavond in slaap vallen en pas maandagochtend wakker worden, the horrorquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:50 schreef EDMAN- het volgende:
Echt he! Meteen beginnen met een Vrijmibo bij een vriend op kantoor. Daarna zal het wel ineens maandagochtend zijn
Wat?! Ben je ziek?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:01 schreef teknomist het volgende:
Voor mij een lang weekend, want maandag vrij ...
Nee, ik ga geen 11/11 vieren ditmaal.
Het is toch ook ongelofelijk dat nu het in feite gewoon een kwestie is van een laptop aansluiten op de auto en de storing uitlezen ze het nog niet kunnen vinden hè. In dit geval snap ik het wel, aangezien het een probleem is wat zich niet altijd voor doet. Maar toch, volgens mij worden zulke dingen wel gelogd, net zoals foutmeldingen op een pc enzo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:48 schreef EDMAN- het volgende:
Dure grappen zijn dat
Ben vd week nog naar de VW garage geweest, mijn koplampen werken soms wel, soms niet. Erg handig, ze doen het namelijk nooit als het donker is. Garage krijgt de vinger niet op de zere plek
Nee, effe op mijn geld letten, retourtje Rotterdam-Bergen op Zoom, peuken en dan nog voor zo'n 30 euro drinken... dat zou een dure 11/11 worden.quote:
En hij was 14 jaar oud? Ik zou het niet meer doen dan, maar goed, da's mijn mening.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Over dure grappen gesproken.. M'n auto gaat me 1007 euro kosten aldus m'n Opel dealer.
We gokken t er op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En hij was 14 jaar oud? Ik zou het niet meer doen dan, maar goed, da's mijn mening.
Nee dat kan momenteel niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:28 schreef teknomist het volgende:
Kun je niet beter wat geld bijleggen en een nieuwe, leuke 2e hands kopen?
Afgelopen zomer hebben we diverse dingen vernieuwd aan deze auto. Dus met een beetje geluk is dit op nieuwe bandjes na even het laatste. Maar wij moeten eigenlijk zo'n super zuinige Diesel hebben maar daar zijn we nog even voor aan het sparen. Iedereen rade ons aan om het toch maar te doen omdat onze auto voor de rest nog heel erg goed is eigenlijk. En een Opel corsa ik zie het al voor me als die oppas honden hier zijn. 3 honden in zo'n corsa gefrot haha.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:26 schreef Mucha-Girl het volgende:
Serieuze, wellicht stomme, vraag aan T-P.....waarom haal je geen klein, verrot 2e hands met vijf ton op de teller bakkie van een paar 100 euro? Ik bedoel, 1000 euro in deze auto (en dan volgend jaar dit geintje weer), of een goedkoop rotbakkie die je volgend jaar op de schroot mikt....
Voorbeeldje: autobedrijf in Deventer biedt een Opel Corsa aan uit 2000. Prijs? 350 euro. 92.000 op de teller. Huisgenoot heeft exact dezelfde auto, zelfs dezelfde kleur, maar dan van een jaar later. Staat ook nog geen 85.000 op de teller: deze autootjes worden gewoon niet gebruikt voor lange stukken. Ik bedoel, al rijd je er een jaartje mee, dan kun je dat drie keer doen voor hetzelfde geld dat je nu voor 1 reparatie voor die 14 jaar oude bak uit wilt trekken....
Overigens komt huisgenoot precies uit met 1 tank benzine per maand, dus heel duur in het verbruik zijn ze ook niet.
Werk je in Groningen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Afgelopen zomer hebben we diverse dingen vernieuwd aan deze auto. Dus met een beetje geluk is dit op nieuwe bandjes na even het laatste. Maar wij moeten eigenlijk zo'n super zuinige Diesel hebben maar daar zijn we nog even voor aan het sparen. Iedereen rade ons aan om het toch maar te doen omdat onze auto voor de rest nog heel erg goed is eigenlijk. En een Opel corsa ik zie het al voor me als die oppas honden hier zijn. 3 honden in zo'n corsa gefrot haha.
Maar ik snap je idee hoor. Maar we wagen het er op.En 1 tank benzine? Wij tanken zeker eens per week meestal 2 en dat is niet omdat hij zo onzuinnig rijd ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |