nu doen wij: Manolevquote:Op donderdag 8 november 2012 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, vroegah deed hij bij elke fout de spelernaam posten en eensmiley erachter. Nu nog?
hele tijd herhalen hoe kut psv is en de wedstrijd ookquote:Op donderdag 8 november 2012 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, vroegah deed hij bij elke fout de spelernaam posten en eensmiley erachter. Nu nog?
preciesquote:Op donderdag 8 november 2012 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hele tijd herhalen hoe kut psv is en de wedstrijd ook
Ik bedoel dat ik de kans heel wat groter schat dat het GGMM geen reet kan boeien wat psv doet in europa.quote:
[FAQ en FB] #119: D-Day is comingquote:Op donderdag 8 november 2012 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hele tijd herhalen hoe kut psv is en de wedstrijd ook
nou ik kan je vertellen dat dat wel zo isquote:Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik de kans heel wat groter schat dat het GGMM geen reet kan boeien wat psv doet in europa.
Is extreem kutweer in Zweden, daarbij is het PSV maar.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:20 schreef Doublepain het volgende:
Waaromen nemen ze 50.000 man als nieuwe stadion?? Dit kunnen ze niet eens vullen
Tegen aansprekende tegenstanders vullen ze dat stadion heus wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:20 schreef Doublepain het volgende:
Waaromen nemen ze 50.000 man als nieuwe stadion?? Dit kunnen ze niet eens vullen
Ohquote:Op donderdag 8 november 2012 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is extreem kutweer in Zweden, daarbij is het PSV maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |