abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_118276075


Hoi, welkom in het VBL-subforum! Zoals in de Index beschreven staat; hier vind je voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. Van strafschop tot schwalbe en van de Nederlandse Eredivisie tot de Peruaanse competitie; het kan allemaal in dit forum worden besproken!

Allereerst geldt de algemene FOK! FAQ & Policy. Daar dien je je in het algemeen aan te houden, maar VBL heeft ook wat aandachtpunten die specifiek voor VBL gelden.

We gaan normaal met elkaar om.

VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Valse tussenstanden.

Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.

Help, ik zoek een topic!

Veel topics van bijvoorbeeld clubs, competities, spelers en trainers zijn geplaatst in het handige-linkjes-topic. Kijk eerst eens daar en gebruik de zoektips die in de OP staan om jouw gezochte topic te vinden.

Nieuwstopics openen en centrale topics.

De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.

Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.

Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.



Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.

swtb_new_pm.png Morpheus2002 (PM)
swtb_new_pm.png GGMM (PM)
swtb_new_pm.png Stevenmac (PM)
swtb_new_pm.png DonRaja (PM)

Verder is er een centrale VBL-mods PM Inbox die te bereiken is door een PM te sturen naar VblMods.


Valt je iets op dat niet in VBL thuis hoort, maak dan gebruik van de topicreport (mod.gif, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118276123
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat heb je niet en dat weet je zelf ook wel.

Prima dat je wil trollen, maar doe dat lekker elders.
Kik het topic maar eens na dan, stuk voor stuk inhoudelijke discussies over Feijenoord. De keepers, dragende spelers, Immers, alles komt aan bod. Zelfs al mogelijke aankopen/huren in de winterstop zijn besproken. Dat wil je toch in een Feijenoord-topic? Met mensen discussieren die een andere mening hebben over hoe je Feijenoord weer van de grond af aan op moet bouwen?
pi_118276163
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:21 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Kik het topic maar eens na dan, stuk voor stuk inhoudelijke discussies over Feijenoord. De keepers, dragende spelers, Immers, alles komt aan bod. Zelfs al mogelijke aankopen/huren in de winterstop zijn besproken. Dat wil je toch in een Feijenoord-topic? Met mensen discussieren die een andere mening hebben over hoe je Feijenoord weer van de grond af aan op moet bouwen?
Blabla. Een inhoudelijke discussie wordt het nooit als je alleen maar aan het trollen bent en met onzin aan komt zetten. Leuk dat je even je lolletje nodig hebt, maar er zijn genoeg instanties waar je professionele hulp kan gaan zoeken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_118276222
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Blabla. Een inhoudelijke discussie wordt het nooit als je alleen maar aan het trollen bent en met onzin aan komt zetten. Leuk dat je even je lolletje nodig hebt, maar er zijn genoeg instanties waar je professionele hulp kan gaan zoeken.
Nergens voor nodig deze insinuatie. Moeilijk he, normaal discussieren?

Daarnaast is het gewoon een inhoudelijke discussie, punt. Gelukkig oordelen bekwame mods zoals GGMM hierover, ik hoop dat hij een reactie geeft en de nieuwe tot de orde roept.
pi_118276291
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:24 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nergens voor nodig deze insinuatie. Moeilijk he, normaal discussieren?

Daarnaast is het gewoon een inhoudelijke discussie, punt. Gelukkig oordelen bekwame mods zoals GGMM hierover, ik hoop dat hij een reactie geeft en de nieuwe tot de orde roept.
Gelukkig mag ik zelf bepalen waar ik commentaar op geef en is GGMM niet mijn baas of meerdere
Kap gewoon met dit getroll, klaar
Ik ben hier nu ook klaar mee en vooral je denigrerende manier van praten
Alle reacties hieronder zal ik ook gaan verwijderen, mail maar naar forum@fok.nl als je problemen hebt met de moderatie
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118276326
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Gelukkig mag ik zelf bepalen waar ik commentaar op geef en is GGMM niet mijn baas of meerdere
Kap gewoon met dit getroll, klaar
Ik ben hier nu ook klaar mee en vooral je denigrerende manier van praten
Alle reacties hieronder zal ik ook gaan verwijderen, mail maar naar forum@fok.nl als je problemen hebt met de moderatie
Ik troll niet, klaar. Ben benieuwd wat je mede-mods van dit gedrag van jou vinden. Ik wacht rustig de reacties af.

Laat deze nog maar even staan, groetjes :W.
pi_118276346
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:28 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik troll niet, klaar. Ben benieuwd wat je mede-mods van dit gedrag van jou vinden. Ik wacht rustig de reacties af.

Laat deze nog maar even staan, groetjes :W.
Is goed hoor, en die zijn het gewoon met mij eens :)
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118276348
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:24 schreef De_kromme het volgende:
Daarnaast is het gewoon een inhoudelijke discussie, punt. Gelukkig oordelen bekwame mods zoals GGMM hierover, ik hoop dat hij een reactie geeft en de nieuwe tot de orde roept.
Prima, ik zal in het vervolg al je posts weer gaan TR'en en dan zien we het wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_118276352
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Gelukkig mag ik zelf bepalen waar ik commentaar op geef en is GGMM niet mijn baas of meerdere
Kap gewoon met dit getroll, klaar
Ik ben hier nu ook klaar mee en vooral je denigrerende manier van praten
Alle reacties hieronder zal ik ook gaan verwijderen, mail maar naar forum@fok.nl als je problemen hebt met de moderatie
Stuur hem gwoon een screenshot
pi_118276371
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Is goed hoor, en die zijn het gewoon met mij eens :)
Hoe kan je dat nou zeggen, voordat ze in deze zaak hebben gekeken? Misschien hebben ze wel een andere mening als jij, dat zou toch kunnen?

@Caland, prima. Ga je gang.
pi_118276408
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:29 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nou zeggen, voordat ze in deze zaak hebben gekeken? Misschien hebben ze wel een andere mening als jij, dat zou toch kunnen?

@Caland, prima. Ga je gang.
In deze zaak ja :')
Maar goed, we wachten het af
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118276440
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

In deze zaak ja :')
Maar goed, we wachten het af
Dat lijkt me een goed plan, voordat je weer overhaaste en ondoordachte beslissingen neemt als nieuweling. Deze zaak staat mij hoog aangespannen, dat jullie het even weten als gevangenisbewakers in deze nieuwe constructie van VBL.
pi_118276478
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:31 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat lijkt me een goed plan, voordat je weer overhaaste en ondoordachte beslissingen neemt als nieuweling. Deze zaak staat mij hoog aangespannen, dat jullie het even weten als gevangenisbewakers in deze nieuwe constructie van VBL.
Ik kaart het alvast voor je aan achter oke
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118276505
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik kaart het alvast voor je aan achter oke
Ja, haal maar meteen yvonne erbij. Want ik vind dit gedrag van een nieuwe mod echt kunnen. Bij voorbaat dank. Groetjens.
  Forum Admin maandag 22 oktober 2012 @ 13:11:25 #15
35723 crew  GGMM
pi_118277912
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:24 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nergens voor nodig deze insinuatie. Moeilijk he, normaal discussieren?

Daarnaast is het gewoon een inhoudelijke discussie, punt. Gelukkig oordelen bekwame mods zoals GGMM hierover, ik hoop dat hij een reactie geeft en de nieuwe tot de orde roept.
Ben het helemaal met Steven eens.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_118277945
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ben het helemaal met Steven eens.
Wat ben je precies met hem eens? Want het enige wat ik heb gehoord is: 'Ophoeren De_kromme'. Mijn manier van discussieren in het Feijenoord-topic is volkomen normaal. Zoals altijd (wat jij ook vaker hebt aangegeven).
  Forum Admin maandag 22 oktober 2012 @ 13:17:27 #17
35723 crew  GGMM
pi_118278157
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wat ben je precies met hem eens? Want het enige wat ik heb gehoord is: 'Ophoeren De_kromme'. Mijn manier van discussieren in het Feijenoord-topic is volkomen normaal. Zoals altijd (wat jij ook vaker hebt aangegeven).
Ik ben het met hem eens dat het in dit geval getroll was.
Kan me niet herinneren dat ik ooit tegen je gezegd heb dat dit gedrag normaal is, maar dat zal ik wel vergeten zijn dan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_118280908
Deze reactie vraagt om meer uitleg, dan geef ik die uitleg (in normale woorden) en dan wordt het nog weggehaald ook :'). Zet die post nou terug man, ik mag toch zeker een mening hebben? Die nog goed onderbouwd is ook.

quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- :')
pi_118281016
quote:
13s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:27 schreef De_kromme het volgende:
Deze reactie vraagt om meer uitleg, dan geef ik die uitleg (in normale woorden) en dan wordt het nog weggehaald ook :'). Zet die post nou terug man, ik mag toch zeker een mening hebben? Die nog goed onderbouwd is ook.

[..]

Nee, was weer gezuig en dat weet je heel goed.
BFF met GGMM
pi_118281040
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:30 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, was weer gezuig en dat weet je heel goed.
Komop man, Raja. Weet je hoe geniale reactie dat was. Was absoluut geen gezuig, ik mag toch een mening hebben, of niet soms?

Fucking censuur met die nieuwe mods hier man.
pi_118281087
quote:
13s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:27 schreef De_kromme het volgende:
Deze reactie vraagt om meer uitleg, dan geef ik die uitleg (in normale woorden) en dan wordt het nog weggehaald ook :'). Zet die post nou terug man, ik mag toch zeker een mening hebben? Die nog goed onderbouwd is ook.

[..]

Feyenoord is in geen enkel opzicht op het zelfde niveau als ADO. Stadion, selectie, begroting, geschiedenis, plek op de ranglijst, potentie en dan vergeet ik vast nog wat. Dus is het logisch dat jouw verdere reactie op mijn quote werd verwijderd imo. Dat kan zijn omdat het een obvious troll was, of bescherming tegen je eigen naïviteit. In beide gevallen is daar niets mis mee.
pi_118281094
quote:
13s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:31 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Komop man, Raja. Weet je hoe geniale reactie dat was. Was absoluut geen gezuig, ik mag toch een mening hebben, of niet soms?

Fucking censuur met die nieuwe mods hier man.
Kap nou gewoon joh, je kunt perfect ontopic reageren zonder te trollen. Maar je moet toch altijd net even te ver gaan.
BFF met GGMM
pi_118281153
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Feyenoord is in geen enkel opzicht op het zelfde niveau als ADO. Stadion, selectie, begroting, geschiedenis, plek op de ranglijst, potentie en dan vergeet ik vast nog wat. Dus is het logisch dat jouw verdere reactie op mijn quote werd verwijderd imo. Dat kan zijn omdat het een obvious troll was, of bescherming tegen je eigen naïviteit. In beide gevallen is daar niets mis mee.
Heb je mijn reactie gezien? Ik ging uit van de feiten, niet over resultaten uit het verleden. Wij hebben Ajax thuis al gehad, en staan nu 6 punten achter op jullie. We lopen komend weekend dus 3 punten in. Daarnaast vind ik de Kers beter dan Verhoek, en Holla en Toornstra beter dan Immers en Goossens.

Maargoed, jammer dat mijn mening weer weggehaald moest worden.
pi_118281253
En we gaan hier ook niet verder. Ik vond jouw reactie getroll/gezuig en heb die verwijderd. Als je over Ado wil lullen kan dat prima in het daartoe bestemde topic.
BFF met GGMM
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 22 oktober 2012 @ 14:51:00 #25
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_118281787
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')