O nou dat weet ik toch nietquote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zitten daar ook gewoon café's, hoor.
Als het er 40 zijn, zijn het er al veel denk ikquote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat valt tegenwoordig ook wel mee.
Ja. De Wallen zijn altijd druk, er is altijd wat te doen en er lopen een hele hoop heel gezellige mensen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
O nou dat weet ik toch niet![]()
Wil je echt in zo'n cafe zitten daar vraag ik me dan af...
Ow ok. Nouja ik heb zelf een beetje een beeld van criminaliteit en agressie enzo...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. De Wallen zijn altijd druk, er is altijd wat te doen en er lopen een hele hoop heel gezellige mensen.
Waarom niet?quote:
Ja, geheel onterecht.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Nouja ik heb zelf een beetje een beeld van criminaliteit en agressie enzo...
Zal wel onterecht zijn dan.
vast heel gezellig, totdat ze ineens met de rekening komen aanzettenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. De Wallen zijn altijd druk, er is altijd wat te doen en er lopen een hele hoop heel gezellige mensen.
Dat is overal..quote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vast heel gezellig, totdat ze ineens met de rekening komen aanzetten
Gewoon in natura betalenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? We zaten gewoon in een kroeg, hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En toch kan ik me niet bepaald voorstellen dat het een van de gezelligste buurten is van A'dam hoor...quote:
Ik ga je ook niet overtuigen. Geen zin in.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch kan ik me niet bepaald voorstellen dat het een van de gezelligste buurten is van A'dam hoor...
Daar kom je echt maar op 1 manier achter.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch kan ik me niet bepaald voorstellen dat het een van de gezelligste buurten is van A'dam hoor...
Sowieso vind ik Amsterdam geen gezellige stadquote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
In vietnam wel eens gehad, zit je in een bar met een vreemde te praten, komt hij ineens zeggen van: ja hoe ga je me betalen dollars of plaatselijke valutaquote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? We zaten gewoon in een kroeg, hoor.
Dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga je ook niet overtuigen. Geen zin in.
Hoor ik daar iemand 'Wallen meet' roepen?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar kom je echt maar op 1 manier achter.
Ik heb ook niks met Amsterdam.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso vind ik Amsterdam geen gezellige stad
Ik loop liever in m'n eentje over de Wallen dan door de Bijlmer.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet![]()
Maar ik denk niet dat je daar als leuke dame in je eentje wilt lopen eigenlijk...
Tja daar noem je ook ietsquote:Op donderdag 8 november 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik loop liever in m'n eentje over de Wallen dan door de Bijlmer.
Haha, ik ga wel hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand 'Wallen meet' roepen?
Dan deze; ik loop liever in m'n eentje over de Wallen dan door Enschede.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In vietnam wel eens gehad, zit je in een bar met een vreemde te praten, komt hij ineens zeggen van: ja hoe ga je me betalen dollars of plaatselijke valuta
Toen gewoon opgestaan en weggelopen
Zo'n kutstad ja?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan deze; ik loop liever in m'n eentje over de Wallen dan door Enschede.
Wut?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sportzequote:Op donderdag 8 november 2012 19:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben even zweten buiten (nee, niet naar de wallen).
Tot strakkies
Dat vind ik dan wel weer apart.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Amsterdam is gewoon geen hellhole, wat jij wel schijnt te denken of zoquote:
Nee het moderne Sodom en Gemorraquote:Op donderdag 8 november 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Amsterdam is gewoon geen hellhole, wat jij wel schijnt te denken of zo.
Nouja ik heb sowieso niet zo'n leuk beeld van de meeste grote stedenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Amsterdam is gewoon geen hellhole, wat jij wel schijnt te denken of zo.
Ik voel me 100% veilig in Amsterdam. Ik ben er nog nooit onheus bejegend, de mensen zijn vriendelijk en je bent er nooit echt alleenquote:
Ah, waarom in Enschede niet dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me 100% veilig in Amsterdam. Ik ben er nog nooit onheus bejegend, de mensen zijn vriendelijk en je bent er nooit echt alleen.
Ik kom daar eigenlijk alleen voor poppodia en poolcafe's...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me 100% veilig in Amsterdam. Ik ben er nog nooit onheus bejegend, de mensen zijn vriendelijk en je bent er nooit echt alleen.
Ook wel, hoor. Was alleen een iets overdreven voorbeeld. Al heb ik in Enschede wel last gehad van seksuele intimidatie.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, waarom in Enschede niet dan?
Pssst meisjequote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook wel, hoor. Was alleen een iets overdreven voorbeeld. Al heb ik in Enschede wel last gehad van seksuele intimidatie.
Euw, dat is minderquote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook wel, hoor. Was alleen een iets overdreven voorbeeld. Al heb ik in Enschede wel last gehad van seksuele intimidatie.
Zal in het weekend zijn lijkt me. Zaterdag waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef MissExpert het volgende:
weet iemand al op wat voor dag efteling meet zal zijn?
Ja, je woont 26 jaar in Enschede en bent misschien een paar dagen/weken in Amsterdam. Beetje oneerlijke vergelijking.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope, anders stond er wel een datum bij.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef MissExpert het volgende:
weet iemand al op wat voor dag efteling meet zal zijn?
dan kan ik nooit. maar okequote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal in het weekend zijn lijkt me. Zaterdag waarschijnlijk.
Het zal in ieder geval niet doordeweeks zijn... dat is voor 90% van de mensen nogal lastig lijkt me...quote:
Ik nog nooitquote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef Faxie het volgende:
Ik ben 1 keer in Enschede geweest... kan me er niet echt veel van herinneren...
Ik ben in elk uithoekje van NL wel eens geweestquote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben nog nooit verder dan Almelo geweest
Heb je er last van dat ik me veilig voel in Amsterdam of zo?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, je woont 26 jaar in Enschede en bent misschien een paar dagen/weken in Amsterdam. Beetje oneerlijke vergelijking.
sint annaland?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben in elk uithoekje van NL wel eens geweest
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Iemand" zegt ze. Zijn we getrouwd, zegt ze zoiets
Zo vaak ja?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je er last van dat ik me veilig voel in Amsterdam of zo?
Ik zeg toch dat het een wat overdreven voorbeeld is, maar in de jaren dat ik in Amsterdam kom heb ik het altijd goed naar m'n zin gehad en heb ik me altijd volkomen veilig gevoeld.
En maak van die dagen/weken maar jaren.
Nou, lachen moest ik zeker niet toen ik dat lasquote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Dierenarts is niet bereikbaar. Beetje jammer.
Dan maak je zinquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:47 schreef Fera het volgende:
Enschede, dat ligt toch samen in een hoekje met Apeldoorn en Nijmegen?
Sorry schat, natuurlijk bedoelde ik jou.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, lachen moest ik zeker niet toen ik dat las
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:47 schreef Fera het volgende:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 8 november 2012 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry schat, natuurlijk bedoelde ik jou.
quote:
Ik kon het niet laten.quote:
Texel?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Wie is er wel eens in 't Horntje geweest?
achternaam? dan ken ik hem waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tholen, daar woonde een schoolvriendje van de middelbare school
Ja, ik heb daar gewoondquote:
Uhm.... Martin ... uhm... geen idee meer eigenlijk...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:49 schreef MissExpert het volgende:
[..]
achternaam? dan ken ik hem waarschijnlijk
't Is eigenlijk 't Hoorntje dacht ikquote:Op donderdag 8 november 2012 19:49 schreef MissExpert het volgende:
[..]
jij kent heel nederland uit je hoofd?
Hey Joof.quote:
oh... ik ken bijna alle mensen uit sint annaland. kom er bijna wekelijks.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm.... Martin ... uhm... geen idee meer eigenlijk...
Hey Faxie.quote:
Coolquote:Op donderdag 8 november 2012 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow tof, ik ben daar 10 jaar lang elk jaar op vakantie geweest
Hello husband.quote:
Ik wil er ook nog wel eens een keer naartoe ja. Met een leuke dame als het even kanquote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik wil weer terug naar Texel
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat een blozerds zijn het toch he?!
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat een blozerds zijn het toch he?!
cd films? bonnen?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand tips voor iets leuks dat ik kan vragen voor ong 15 euro? ik ben n tevreden mensch geloof ik
surfen kan je daar ook prima hequote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog wel eens een keer naartoe ja. Met een leuke dame als het even kan
Boek of cdquote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand tips voor iets leuks dat ik kan vragen voor ong 15 euro? ik ben n tevreden mensch geloof ik
Ik wil terug naar mijn stageplaats enzo. Toch een beetje heimwee naar die tijdquote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog wel eens een keer naartoe ja. Met een leuke dame als het even kan
Haha ja, de wind is daar altijd heel goed vergeleken met de rest van NLquote:Op donderdag 8 november 2012 19:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
surfen kan je daar ook prima he
Wel oké. Ik had macaroni gemaakt en er sambal doorheen gedaan.quote:
Dat is wel zondequote:Op donderdag 8 november 2012 19:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel oké. Ik had macaroni gemaakt en er sambal doorheen gedaan.Alleen iets teveel sambal gebruikt, dus toen was het veel te pittig.
Welke dames vind jij allemaal leuk dan?quote:
met een leuke fokster... ik hou me aanbevolenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja, de wind is daar altijd heel goed vergeleken met de rest van NL
Toch zeker de helft opgegeten. Maar was toch nog restje van eergisteren.quote:
Oeh! Scherpquote:Op donderdag 8 november 2012 19:47 schreef Fera het volgende:
Niet alle, maar wel een paar ja, en ik noem geen namenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke dames vind jij allemaal leuk dan?Of is elke dame leuk?
Ooh, maar goed dat je het in ieder geval geprobeerd hebtquote:Op donderdag 8 november 2012 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch zeker de helft opgegeten. Maar was toch nog restje van eergisteren.
Ja maar ik wil een weekend texel leuk-leuk zeg maarquote:Op donderdag 8 november 2012 19:55 schreef MissExpert het volgende:
[..]
met een leuke fokster... ik hou me aanbevolen
DM?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet alle, maar wel een paar ja, en ik noem geen namen
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik wil een weekend texel leuk-leuk zeg maar
Dat krijg je als je vriend in Amsterdam woont, hequote:
In het begin proefde ik niks van de sambal. Dus schepje erbij, en erbij, en erbij ... en toen brandde m'n bek weg.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, maar goed dat je het in ieder geval geprobeerd hebt
Ow ok, dat verklaart het wel jaquote:Op donderdag 8 november 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat krijg je als je vriend in Amsterdam woont, he.
Ik heb Croky bolognese chipsjesquote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zaten ze hinderlijk in het zicht?
Zeker, ik heb ze afgezaagd met een bot mesquote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zaten ze hinderlijk in het zicht?
whehehequote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker, ik heb ze afgezaagd met een bot mes
[..]
whehehe
Vaste prik in dit topic.quote:
Ja wie hosselt mijquote:
Lijkt me niet zo gezond als dat zo isquote:Op donderdag 8 november 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
Ik zit wat te lezen over Cranio sacraal therapie, en blijkbaar is dat 'genezen door het bewegen van de schedelbotten'.
Sinds wanneer zijn schedelbotten bij jongvolwassenen en ouder beweegbaar zonder dat je een schedelbasisfractuur hoeft te slaan.
Je hoeft niet mee te doen, maar het gebeurt nou eenmaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:05 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz.. lekker dan!Ik ben gewoon afgezegd vandaag wtf
his lossquote:Op donderdag 8 november 2012 20:05 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz.. lekker dan!Ik ben gewoon afgezegd vandaag wtf
Nope. Ik wordt niet gehosseld, ik hossel slechts. Maar niet met succes.quote:
Ik stopte bij 'het bewegen van de schedelbotten'. Maar ben toch iets verder gaan lezen. Het is zo'n typische wat de gek gelooft genezingswijze.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo gezond als dat zo is
merk er niks vanquote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee te doen, maar het gebeurt nou eenmaal.
Wat is er mis met zaterdag?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker nu wil ie zaterdag afspreken .. mensen die zaterdag af willen spreken![]()
Zie deze mevrouw eens een hart van uranium hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker nu wil ie zaterdag afspreken .. mensen die zaterdag af willen spreken![]()
Actie geeft reactie. Dus doe eens wat.quote:
Jij wordt niet gehosseld? Dan ben ik scheel, denk ikquote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Ik wordt niet gehosseld, ik hossel slechts. Maar niet met succes.
Dat is toch goedquote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Datquote:Op donderdag 8 november 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wordt niet gehosseld? Dan ben ik scheel, denk ik.
Ze proberen het wel, maar 'gehosseld' vat ik op als een succes voor die persoon.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wordt niet gehosseld? Dan ben ik scheel, denk ik.
Ik wilde vandaag nog samen met je naar koeien gaan kijken maar jij kon weer nietquote:Op donderdag 8 november 2012 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Actie geeft reactie. Dus doe eens wat.
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie deze mevrouw eens een hart van uranium hebben.
Dat is niet vandaagquote:
Ik had tentamens.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag nog samen met je naar koeien gaan kijken maar jij kon weer niet
Oh zo, ja goed punt.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze proberen het wel, maar 'gehosseld' vat ik op als een succes voor die persoon.
Had jij je er zo op verheugd dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:09 schreef Evie het volgende:
[..]alleen aan de buitenkant he?!
![]()
If I go crazy now will you still call me superman? (o nee
das kryptonite)
[..]
Dat is niet vandaag![]()
Denk het even echt niet dat ik zondag in bed door ga brengen of uberhaubt in bed ga doorbrengenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch goed
Als het dan klikt kun je de zondag de hele dag in bed doorbrengen
En varkentjes en paardenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had tentamens.Koeien zijn er nog genoeg hier.
Niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk het even echt niet dat ik zondag in bed door ga brengen of uberhaubt in bed ga doorbrengen
Nee maar wou wel even weten wat voor een vlees ik in de kuip heb zegmaarquote:
Dat snap ik wel, dat is altijd spannend.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee maar wou wel even weten wat voor een vlees ik in de kuip heb zegmaar
Wel benieuwd of nieuwsgierigMaar geen gevoelens en nog lang niks gebeurd...
werk werk werkquote:Op donderdag 8 november 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, dat is altijd spannend.Had hij wel een goede reden om af te zeggen?
Vervelend, maar niks aan te doen. Wat gaan jullie zaterdag doen?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 8 november 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Vervelend, maar niks aan te doen. Wat gaan jullie zaterdag doen?
Oké.quote:
Wat,het drankje ?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.![]()
Vertel je achteraf hoe het was?
Zeker! Zal het vertellenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.![]()
Vertel je achteraf hoe het was?
Nee, de date op zich. Het hoeft niet bij een drankje te blijven, I'm one to know.quote:
Je straalt dusquote:Op donderdag 8 november 2012 20:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker! Zal het vertellen![]()
Waarschijnlijk iets met dat ik een hart van uranium heb![]()
Geraniums ?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker! Zal het vertellen![]()
Waarschijnlijk iets met dat ik een hart van uranium heb![]()
Sjips ik heb zaterdag ook een drankje buiten de deur. Jij zegt: neem extra geld mee want dat wordt ook uit eten?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, de date op zich. Het hoeft niet bij een drankje te blijven, I'm one to know.
en naar de filmquote:Op donderdag 8 november 2012 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjips ik heb zaterdag ook een drankje buiten de deur. Jij zegt: neem extra geld mee want dat wordt ook uit eten?
Niet dat ik weet.. kerel die ik laatst op een feest tegenkwam.. ondertussen dat ie met een vriend aan het trippen wasquote:
Ik had ooit eens lunch. Dat werd plus diner ... en ontbijt.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjips ik heb zaterdag ook een drankje buiten de deur. Jij zegt: neem extra geld mee want dat wordt ook uit eten?
Hij snijd ook graag in mensen?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. kerel die ik laatst op een feest tegenkwam.. ondertussen dat ie met een vriend aan het trippen wasEn toen gingen ze hier nog ff verder trippen en muziekjes luisteren ondertussen dat ik in slaap viel rofl
--> voorspelt veel goeds
![]()
Maar hij deelt wel een hobby wat wel weer heel tof is(nee niet trippen lol)
quote:
Neequote:
't is Rood-rood-rokje zaterdag dus ik moet hele avond bij de deur zitten met snoepies.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had ooit eens lunch. Dat werd plus diner ... en ontbijt.
En dat is die hobby dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. kerel die ik laatst op een feest tegenkwam.. ondertussen dat ie met een vriend aan het trippen wasEn toen gingen ze hier nog ff verder trippen en muziekjes luisteren ondertussen dat ik in slaap viel rofl
--> voorspelt veel goeds
![]()
Maar hij deelt wel een hobby wat wel weer heel tof is(nee niet trippen lol)
whaha nee zo ben ik jammer genoeg nietquote:Op donderdag 8 november 2012 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rood-rood-watte?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
't is Rood-rood-rokje zaterdag dus ik moet hele avond bij de deur zitten met snoepies.
Kan ik moeilijk ook ehm "dingen te doen hebben" tegelijkertijd want dan roddelt gelijk hele dorp
Hij wil dat je naakt voor hem poseert dusquote:Op donderdag 8 november 2012 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Would be cool.. maar nee iets met verf en doeken enzo
Andersom kan ook hè.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij wil dat je naakt voor hem poseert dus
Gaat voorlopig niet gebeurenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij wil dat je naakt voor hem poseert dus
Sint Maarten --> kindjes met lampionquote:
11 novemberquote:Op donderdag 8 november 2012 20:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sint Maarten --> kindjes met lampion
Gewoon zonder schuim scheren, wil prima.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:24 schreef Evie het volgende:
omg moet ik naar de winkel scheerschuim halen voor iemand (jah als je dit leestvoel je vooral schuldig
) omdat meneer hier moet logeren en zich moet scheren voor werk
Zie mij de kou trotseren voor scheerschuim, terwijl ik net gewoon zonder heb gedaanwhehe
[..]
11 november
Laat hem dat lekker zelf halenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:24 schreef Evie het volgende:
omg moet ik naar de winkel scheerschuim halen voor iemand (jah als je dit leestvoel je vooral schuldig
Zie mij de kou trotseren voor scheerschuim, terwijl ik net gewoon zonder heb gedaanwhehe
[..]
11 november
Luie flikker die Peuquote:Op donderdag 8 november 2012 20:24 schreef Evie het volgende:
[..]
11 november
10 november; de relifundi's hier hebben het op de 11e Verbotenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:24 schreef Evie het volgende:
[..]
11 november
Probeer nog zo'n rood potje bartex te scoren.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:24 schreef Evie het volgende:
[..]
11 november
Zeg dat tegen peu...quote:Op donderdag 8 november 2012 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon zonder schuim scheren, wil prima.
Hm nee moet werken tot de winkels dicht zijnquote:
Jij weet ook meteen wiequote:
Ik dacht dat dat al geweest was.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sint Maarten --> kindjes met lampion
mwoah is niet mijn vent he?!quote:Op donderdag 8 november 2012 20:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
10 november; de relifundi's hier hebben het op de 11e Verboten
Enne, scheerschuim halen doet een beetje vent toch zelf?
Whut, over wie gaat het hier?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:24 schreef Evie het volgende:
[..]
11 november
Welke?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
Na lang wikken en wegen heb ik besloten lid te worden van een politieke partij.
wacht ff, dus voor een vriend haal je het wel, maar voor "je vent" niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
mwoah is niet mijn vent he?!Dan heb ik het er nog wel voor over
Luie donder, Peuquote:Op donderdag 8 november 2012 20:24 schreef Evie het volgende:
[..]
11 november
Jup.. luie mannen kan ik wel als vrienden duldenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wacht ff, dus voor een vriend haal je het wel, maar voor "je vent" niet?
De SMP?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
Na lang wikken en wegen heb ik besloten lid te worden van een politieke partij.
Politieke partijenquote:
Gimme some.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:30 schreef Watertornado het volgende:
Warme chocolademelk met sterkedrank erin
Rum?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:30 schreef Watertornado het volgende:
Warme chocolademelk met sterkedrank erin
Je bedoelt die partij waarvan de voorzitter (toucherend ton+) hoonlachend bekend maakte het geweldig te vinden dat mensen die werkelijk hun best doen en een stapje harder werken dan echt noodzakelijk genaaid gaan worden zoals ze nog nooit genaaid zijn?quote:
Oké. Ik was al bang dat onze band onder druk zou komen te staan. Dit valt nog mee.quote:
Dus?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je bent helemaal geen arbeider.
Goed he?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeg dat tegen peu...
[..]
Hm nee moet werken tot de winkels dicht zijn
[..]
Jij weet ook meteen wiewhehehehe
Ja, dan ben je hem weer gedrost.quote:
Moet ik óók nog kopen inderdaad.quote:
Beter dan een partij die mensen die het al moeilijk hebben nog harder wil naaien.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt die partij waarvan de voorzitter (toucherend ton+) hoonlachend bekend maakte het geweldig te vinden dat mensen die werkelijk hun best doen en een stapje harder werken dan echt noodzakelijk genaaid gaan worden zoals ze nog nooit genaaid zijn?
PeuRac. Geen schande hem niet te kennen.quote:
Als je zo gaat redeneren is er bij iedere partij wel iets.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt die partij waarvan de voorzitter (toucherend ton+) hoonlachend bekend maakte het geweldig te vinden dat mensen die werkelijk hun best doen en een stapje harder werken dan echt noodzakelijk genaaid gaan worden zoals ze nog nooit genaaid zijn?
Wat bedoel je, met dan ben ik 'm weer gedrost?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dan ben je hem weer gedrost.
[..]
Moet ik óók nog kopen inderdaad.Maar ik denk dat ik er vandaag wat pálinka in ga gieten.
PvdD?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
Als ik een partij zou moeten kiezen om lid van te worden, zou het nooit VVD of PVDA worden.
Dat klinkt wel bekend, van naam.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
PeuRac. Geen schande hem niet te kennen.
Nu heb ik ook interesse.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef Flippiee het volgende:
Bij een meet op de wallen heb ik ook interesse
QFT!quote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef Flippiee het volgende:
Het gaat om het in het openbaar hoonlachen. Dat getuigt van zeer slechte smaak en gebrek aan geweten.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren is er bij iedere partij wel iets.
One issue partijenquote:
Ja, me too. Stief ook vast wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef Flippiee het volgende:
Hebben politici dat dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het gaat om het in het openbaar hoonlachen. Dat getuigt van zeer slechte smaak en gebrek aan geweten.
Liefde.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha wel een pluspunt als jij dan ook komt.
Dat je er niet bent.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat bedoel je, met dan ben ik 'm weer gedrost?
Hebb0n!quote:Tevens: Pálinka.![]()
Ik heb hier van die traditionele flessen staan, met gekleurd vlechtwerk eromheen. Mijn moeder heeft er een stuk of tien, in alle soorten en maten.
Ging het er niet gewoon over dat hij het fantastisch vond dat de meeste standpunten van de PvdA in het regeerakkoord terugkwamen? Want volgens mij heb ik die reactie van Spekman gezien op het Journaal toen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het gaat om het in het openbaar hoonlachen. Dat getuigt van zeer slechte smaak en gebrek aan geweten.
Je wist dat ik niet kon komen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je er niet bent.
[..]
Hebb0n!
BBQ, waar?!quote:Op donderdag 8 november 2012 20:38 schreef Koen66 het volgende:
Hoop te plannen hier
Eftelingmeet
Hoorn meet
Wallen meet
BBQ meet las ik ook iets over...
Dacht het ff te lezenquote:
Oei, die zag ik vanmiddag staan. Wat een gedrochten, zegquote:Op donderdag 8 november 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K69%2005200%2009090%2090%200139%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik wil geld.![]()
Kopenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K69%2005200%2009090%2090%200139%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik wil geld.![]()
Tuurlijk, omdat ze een beperkte groep aanspreken die zich met dat onderwerp verbonden wordt. PvdD spreekt dierenliefhebbers aan, 50 plus 50 plussers, de Piraterpartij mensen die zich ontzettend met het internet, hardware en software bezighouden enzovoort.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben tenminste wel rendement.
Hehehe smaakverschillenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, die zag ik vanmiddag staan. Wat een gedrochten, zeg.
Ik vind ze wel tof.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, die zag ik vanmiddag staan. Wat een gedrochten, zeg.
M'n geldboom staat niet meer in bloei.quote:
Nah, ik vond ze op de foto wel leuk, maar in het echt zijn het echte plompe klompen.quote:
Je vergeet de grootste one issue partij de PVVquote:Op donderdag 8 november 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, omdat ze een beperkte groep aanspreken die zich met dat onderwerp verbonden wordt. PvdD spreekt dierenliefhebbers aan, 50 plus 50 plussers, de Piraterpartij mensen die zich ontzettend met het internet, hardware en software bezighouden enzovoort.
Ik moest ook heel hard lachen toen met de verkiezingen er een radiospot voorbij kwam van de Piratenpartij met hun plannen voor de zorg.
Binnenkort even checken dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vond ze op de foto wel leuk, maar in het echt zijn het echte plompe klompen.
PvdD is geen one-issue partij meer.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, omdat ze een beperkte groep aanspreken die zich met dat onderwerp verbonden wordt. PvdD spreekt dierenliefhebbers aan, 50 plus 50 plussers, de Piraterpartij mensen die zich ontzettend met het internet, hardware en software bezighouden enzovoort.
Ik moest ook heel hard lachen toen met de verkiezingen er een radiospot voorbij kwam van de Piratenpartij met hun plannen voor de zorg.
Ik had het over geld kopenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof.
[..]
M'n geldboom staat niet meer in bloei.
Geld kopen? Met wat? Skittles?quote:
Sowieso krijg ik bij veel damesschoenen op dit moment boerinnegedachtes. Want vreselijk lompquote:Op donderdag 8 november 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vond ze op de foto wel leuk, maar in het echt zijn het echte plompe klompen.
HOLY SHIT HAAL HET WEG HAAL HET WEGquote:
Ja, echt hequote:Op donderdag 8 november 2012 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso krijg ik bij veel damesschoenen op dit moment boerinnegedachtes. Want vreselijk lomp
Het geinige is dat PVV rechts praat maar links bestuurt.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je vergeet de grootste one issue partij de PVV
Oh my..quote:Op donderdag 8 november 2012 20:39 schreef Fera het volgende:
Ik wil geld.![]()
Klopt jaquote:Op donderdag 8 november 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Het geinige is dat PVV rechts praat maar links bestuurt.
Ze beginnen dat langzaam los te laten, ze beginnen zich langzaam te nestelen als een nieuw GroenLinks maar op een andere manier.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
PvdD is geen one-issue partij meer.
Ik zie het liefste pumps of hoge laarzen, en als het makkelijk moet gewoon sneakers, maar niet dat soort gedrochtenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt he. Bij de Sascha staan ook allemaal van die veredelde klompen
.
Daar zijn ze al een tijdje mee bezig.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze beginnen dat langzaam los te laten, ze beginnen zich langzaam te nestelen als een nieuw GroenLinks maar op een andere manier.
Ik vind enkellaarsjes ook leuk.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie het liefste pumps of hoge laarzen, en als het makkelijk moet gewoon sneakers, maar niet dat soort gedrochten
Ik niet, ik was gillend weggestruikeld met met m'n broek op de enkels.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
HOLY SHIT HAAL HET WEG HAAL HET WEG
Niet goed?quote:
En duuuuuuuuuuur.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:45 schreef Samzz het volgende:
De voorproefjes van de kleding door Maison Margiela ontworpen zijn ook wel om te janken zo lelijk.
Dat ook. Maar het lelijke is toch wel de eerste reden om er niks van te willenquote:
Onder een broek wel, maar onder een rok vind ik het niks. Mja, da's mijn meningquote:
Ligt aan het laarsjequote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Onder een broek wel, maar onder een rok vind ik het niks. Mja, da's mijn mening
Schoenwinkelenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef Fera het volgende:
Enkellaarsjes zijn tof ... Ik moet ze sowieso nog hebben.Ik heb niet zo veel schoenen.
Ik faal als vrouw.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ook. Maar het lelijke is toch wel de eerste reden om er niks van te willen.
Tijd dat ze weer eens een schoenenontwerper aan het werk zetten.
Wil je me helpen?quote:
Ha, Kaneel.quote:
Schoenen hebben is voor iedereen wel fijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
SchoenenTenminste, bij vrouwen met smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |