Echt wel... Ik heb gewoon besloten dat de lekkere kerels homo zijnquote:
Nou Frank is heul geen homo, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echt wel... Ik heb gewoon besloten dat de lekkere kerels homo zijn
slijmbalquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou Frank is heul geen homo, dus die vlieger gaat niet op.
Lekker in mijn visie hequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou Frank is heul geen homo, dus die vlieger gaat niet op.
Haha, gevaarlijk. Tenzij je gaat stappen in de gaybar, dan is het wel een safe bet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echt wel... Ik heb gewoon besloten dat de lekkere kerels homo zijn
Eens in de zoveel tijd ga ik wel eens naar een "gay"party (1100 man) maar wat vooral opvalt is dat er heel veel hetero's komen om gewoon eens leuk te stappen, zonder meppen, agressie etcquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, gevaarlijk. Tenzij je gaat stappen in de gaybar, dan is het wel een safe bet.
Oeh, tis 2-0!
De grootste angst van hetero's is dat homo's ze willen versieren... FF reality-check voor de hetero's: ga er maar niet van uitquote:
Bij mij niet hoor, homo's weten over het algemeen toch wel of je homo of hetro benquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De grootste angst van hetero's is dat homo's ze willen versieren... FF reality-check voor de hetero's: ga er maar niet van uitEn degene die wel versierd zouden worden, weten allang van zichzelf dat ze lekker zijn
Mijn gaydar is kapotquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, homo's weten over het algemeen toch wel of je homo of hetro ben
quote:Op maandag 12 november 2012 19:02 schreef Burner82 het volgende:
Kraan: Zullen we ff bidden?
Is goed, maar weet niet of het helpt, ben niet katholiek![]()
quote:
Och, gedeelde smart is halve smart hequote:Op maandag 12 november 2012 19:04 schreef Cateye2011 het volgende:
nou op het moment niet zo, heb de griep en mijn man ook
quote:Op maandag 12 november 2012 19:05 schreef Cateye2011 het volgende:
zo is het. en.....ik heb de allernieuwste ipad gekocht vorige week
quote:
Nee, met Ketchupquote:
Volgens mij welquote:
uit de tijd heel lang geleden dat ik nog thuis woonde en verplicht GTST meekeekquote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |